Jump to content

Alex Iullian

Members
  • Posts

    4
  • Joined

  • Last visited

Previous Fields

  • Masina
    BMW 316I

Alex Iullian's Achievements

Newbie

Newbie (1/15)

0

Reputation

  1. Salut! Am cautat aici un topic asemĂŁnĂŁtor cu ce problema am dar nu am gasit, asa ca am deschis unul nou. Este vorba despre un e46 1.8 benzina valvetronic.Problema ĂŽntâmpinatĂŁ este aceea ca la relanti se aude o bĂŁtaie scurta ĂŽn zona galeriei, bataie ce seamĂŁnĂŁ ca o lovitura ĂŽn ceva plastic și se repeta regulat la fiecare 1-2 secunde. Ceea ce am constatat este ca dacĂŁ ridic busonul de la ulei, motorul merge rotund fĂŁrĂŁ sa ĂŽntrerupĂŁ in vreun fel, iar bataie dispare și reapare cand strâng busonul uleiului. Astfel din primele simptome ideea m-a dus la valva PCV. Ăntrebarea mea: Este posibil ca problema sa fie la aceasta valva sau sa existe o alta problema la galerie? Mulțumesc frumos!
  2. Si unde e situata membrana respectivĂŁ?
  3. Una second Am desfacut-o pe cea originala si din ceea ce am vazut nu prea are ce sa se strice in ea. Ea are doua oringuri, unul mare sub capac si unul in jurul mustiucului(nush cum sa-i zic) , care intra in motor, pe langa asta sa scape ulei si sa ajunga acolo?
  4. Buna Seara. Detin un e46, modelul facelift, 316i, 1.8 benzina si de ceva vreme imi da mare bataie de cap frana, in sensul ca tot uleiul din motor imi ajunge in tulumba. Preciez ca prima data cand am dat de aceasta problema am schimbat atat pompa de vacuum cat si tulumba.Initial s-a rezolvat dar de ieri problema a reaparut dupa o perioada de 5 luni. Am testat pompa de vacuum in felul urmator: - cu motorul pornit, am scos furtunul de la tulumba si l-am astupat cu un servetel impachetat Rezultatul: - pompa face vacuum foarte bine iar pe servetel nu s-a imprimat nicio urma de ulei Tot ce nu inteleg cum naiba ajunge uleiul in tulumba daca pompa din punctul meu de vedere functioneaza bine.Mentionez ca testul l-am facut cu motorul cald si tinuta de cateva ori turata iar pompa nu dadea semne sa fie stricata. Poate cineva sa ma lamureasca care ar fi problema, ar putea fi alta piesa buba? Deja este a doua tulumba compromisa care trebuie schimbata din cauza membranei care s-a dus. Multumesc!
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.