Jump to content

pawl

Members
  • Posts

    14
  • Joined

  • Last visited

Previous Fields

  • Masina
    BMW E91

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

pawl's Achievements

Newbie

Newbie (1/15)

-5

Reputation

  1. Si eu am aceleasi simptome la al meu n47,ma gandesc ca tot de la actuator este problema.Unde ai dus masina,la un atelier specializat in reconditionari turbo sau la service? Cat te-a costat toata treaba? Multumesc anticipat.
  2. Crede-ma masina asta intr-un an si jumatate a stat doar prin service-uri,efectiv in zona mea nu se gasesc mecaninci care au experienta in asa ceva,eu am facut doar ce mi-au recomandat ei.Nu am avut soarta cu ea,in 3 ani a functionat in regula doar unul si jumatate,a fost lovita in parcare de doua ori fara ca cineva sa-si 'recunoasca' fapta.Am apelat la acest forum doar pentru niste sfaturi strict mecanice,nu am nevoie de consiliere din partea unuia care cauta atentie in mediul virtual,like wtf baieti daca n-aveti bani de capace oem BMW treceti la Logan. Mersi pentru sfaturi!O zi buna!
  3. Prietene pe forumul asta discutam despre masini,lectii de viata e pe protv,revino cand scrii la subiect.
  4. Parametrii motorului i-am facut si in mers(au fost in grafic),testul de compresie la prima vizita in service.
  5. Nu inteleg prin ce fapt mi-am batut joc de masina?Pentru o masina de 4000-5000 de euro sa iau un filtru oem cat jumatate din masina?Sa iau o galerie noua de admisie pentru 2 clapete care risca sa fie aspirate in capul pistonului si sa-l distruga?Traim in Romania,nu toata lumea se 'scalda in bani' sau isi consuma toti salariul pe o masina,incerc sa am grija de masina cat pot,inteleg ca poti sa fii subiectiv,dar nu nesimtit.Am cerut o parere a cuiva ce s-a confruntat cu o astfel de problema sau una asemanatoare,nu a unor oameni care sufera de ocd cand isi gasesc o zgarietura pe masina sau se aude un zgomot.
  6. Deci,povestea incepe acum 1 an si jumatate,masina incepea sa tremure la pornire,turometrul fluctua si nu mai tragea ca inainte + imi aparea constant martorul de la filtru de particule.Am mers la un service unde m-i s-a pus testerul pe masina,eroarea fiind din cauza filtrului de particule care nu se mai putea regenera.Mi-au facut cei de la service o regenerare fortata,iar martorul nu s-a mai aprins deloc.Am mai circulat asa cu masina inca vreo 5 luni,dar deja au inceput sa ma enerveze primele porniri cu fluctuatii si tremurat.Am ajuns la alt service unde testerul dadea mai multe erori din cauza filtrului de particule,acolo mecanicul mi-a recomandat inlocuirea lui cu unul oem sau anulare fizic+soft deoarece acestuia de pe masina i-a trecut durata de viata.Am mai postat pe forum si anul trecut sa cer o parere in legatura cu dpf-ul,am renuntat la varianta inlocuirii lui din cauza pretului pe care unul oem il are(nu voiam sa cumpar unul aftermarket deoarece mai multe persoane mi-au spus ca sunt facute destul de prost si nu au o durata de viata foarte mare),nu am vrut nici sa-l curat doar sa arunc 300-400 de lei pe geam pentru cateva luni de zile,si am ales varianta dpf off fizic si din soft.Am anulat filtrul fizic,dar am mers cu masina timp de vreo 1-2 luni de zile,nu foarte multi kilometrii fara soft(in zona mea nu am gasit pe nimeni capabil si nu am vrut sa ma arunc cu capul inainte pentru o operatiune de tip resoftare).Cat timp am umblat cu masina fara soft facut am inlocuit si releul bujii in speranta ca pornirile greoaie si tremuratul se vor rezolva.Acest schimb a mai ameliorat putin situatia,dar tremuratul si fluctuatiile nu dispareau,in plus a mai aparut un fum albastrui care tine vreo 15-20 de secunde,iar culoarea variaza in functie de cat umblu cu masina(daca masina sta 2-3 zile fara sa fie pornita,fumul e mai dens si mai inchis la culoare,iar fluctuatiile si tremuratul sunt mai puternice)si la rece un 'fluierat' de turbina.De aproximativ o luna de zile am facut si softul,stage 1 +anulare dpf soft.Acolo baietii mi-au facut parametrii motor in mers(verificare injectoare,pompa inalte,turbina) si au zis ca sunt in regula,dar mi-au mai descoperit o problema,clapetele de admisie ramaneau blocate pe o pozitie.Am mers la un service unde mi-au dat jos admisia si au stabilit ca acel motoras care antreneaza clapetele este defect,iar o clapeta avea joc.Hotararea a fost sa anulez aceste clapete de admisie si,totodata am curatat galeria de admisie. Dupa toate operatiunile masina merge mai bine(se simte anularea dpf si acel stage 1),dar nu reusesc sa scap de tremuratul si fumul albastrui la prima pornire.Mai multi mecanici la care am fost pana acum ziceau ca e de la injectoare,pompa inalte,dar pe tester nu sugera ca ar fi de la acestea.Alt mecanic mi-a recomandat sa schimb bujiile,dar acestea au fost verificate cand s-a schimbat releul si erau in stare buna. Chiar nu mai stiu de la ce ar putea sa fie aceasta problema,motorul nu consuma ulei chiar daca este prezent fumul albastrui la prima pornire,si precizez masina prezinta aceste simptome doar la prima pornire. Daca cineva s-a mai confruntat cu acest gen de problema sau unul asemanator,un sfat ar fi bine-venit.
  7. pawl

    Recomandare dpf

    Multumesc pentru raspuns,cand o sa vina mecanicul din concediu,o sa dau dpf-ul jos sa vedem in ce stare este si eventual daca se mai poate face,o curatare chimica.Nici eu nu prea doresc sa-l anulez,nu vreau sa am probleme la o eventuala inspectie periodica,plus ca in maxim 2 ani,doresc sa o vand si consider ca este mai 'sanatos' sa fie inca pe masina.
  8. pawl

    Recomandare dpf

    Multumesc de sfat,o sa-l iau in considerare. Daca cineva mai are pareri,sunt bine-venite.
  9. pawl

    Recomandare dpf

    In vara lui 2017 am avut probleme cu dpf-ul,martorul mi se aprindea in bord de fiecare data.Am dus-o si atunci la un service,unde diagnoza arata ca tot dpf-ul este problema,filtrul nu putea sa se mai regenereze.Mi s-a facut o regenerare 'fortata' din 'calculator' si de atunci martorul nu s-a mai aprins.Dar acum o saptamana,mi-a spus ca nu mai poate sa se regenereze filtrul.Tin sa precisez ca toba este neagra,iar la pornire,se emit niste gaze cu un miros foarte puternic pentru cateva zeci de secunde,si da,masina nu mai trage cum o facea inainte,mi se pare care ajunge in ture foarte greu,se cam plafoneaza chiar si in treptele inferioare.
  10. Buna,sunt posesorul unui bmw e91 320d din anul 2008,si am o dilema.M-am dus acum o saptamana la mecanic pentru o diagnoza deoarece am o problema la prima pornire (relantiul fluctueaza 2-3 secunde,si motorul tremura),iar ca rezultat mi-a spus ca dpf-ul este problema,solutia fiind inlocuirea lui,ori anulat fizic si din soft.Daca cineva care s-a mai confruntat cu o astfel de problema poate sa ma lamureasca si pe mine in priviinta acestui dpf,deoarece nu vreau sa dau 3000-4000 mii de lei pe unul nou.Merita anultatul fizic si din soft?Pot aparea eventuale probleme la itp?Exista varianta curatarii filtrului,si daca da,aceasta fiind una pe termen relativ scurt? Multumesc anticipat!
  11. Buna,de 4-5 luni bmw-ul meu 320d din 2008 177cp,imi cam da batai de cap in sensul ca atunci cand motorul este rece,la prima pornire relantiul fluctueaza si masina efectiv tremura,motorul avand un zgomot destul de ciudat.Dupa ce motorul se incalzeste totul este normal,nu mai apare nicio manifestare de genul.Spre exemplu luni dimineata la prima pornire,masina ne mai fiind pornita de o zi a inceput sa tremure foarte tare,iar relantiul fluctua pana la 1300rpm.Tin sa precizez ca in aceasta iarna m-a cam lasat bateria in sensul ca pornirile erau greoaie,iar start-stopul nu mai functiona decat dupa o lunga perioada de rulat cu masina.Schimbul de ulei si filtre a fost facut acum 2 saptamani,masina avand in momentul de fata 280000 kilometri. Daca cineva s-a mai intalnit cu acest tip de problema,sau are vreo idee ce ar putea fi,astept un raspuns. Multumesc anticipat!
  12. Buna,acum doua luni mi-am cumparat prima masina,un BMW 320D E91 din 2008,iar acum doua saptamani am inceput sa intampin o problema.Cand las ambreajul in treapta intai, motorul da senzatia ca vrea sa moara.Tin sa mentionez ca nu face asa de fiecare data, in special cand motorul este mai rece.Tatal meu zice ca nu las destul de repede ambreiajul(eu am tendinta sa il tin putin mai mult pentru ca nu imi place cum smuceste atunci cand il las mai repede),asa ca nu stiu daca are dreptate sau nu. Daca poate cineva sa ma lamureasca si pe mine care ar fi problema v-as fi recunoscator.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.