Jump to content

alinho

Members
  • Posts

    14
  • Joined

  • Last visited

Previous Fields

  • Masina
    BMW e46 318i

alinho's Achievements

Newbie

Newbie (1/15)

-2

Reputation

  1. Later edit: masina a stat cateva zile in parcare. Azi am fost sa o pornesc si si-a revenit. Probabil ceva apa/consens a fost. Intr-adevar, o spalasem cu o zi inainte, dar nu stiu pe unde sa fi intrat apa...
  2. Salutare, Fara sa dea vreun semn, m-am trezit cu o problema si anume: tot ce tine de indicatoare (practic ce se afla in spatele volanului) nu mai functioneaza: martori, ceasuri etc + sunetul semnalizarii. Raman ca si cum nu ar fi pus contactul. (Exceptie fac 2 martori care se aprind cand pun contactul dupacare se sting: airbag - pozitia 1 contact, ABS - pozitia 2) Masina merge normal, consola centrala este luminatĂŁ (player, clima etc), inclusiv comenzile de pe volan sunt luminate normal. Ma poate ajuta cineva cu un sfat? Multumesc.
  3. Nu are nimeni idee ce e cu aceste cabluri?
  4. Salutare, Stie cineva ce este cu aceste cabluri? Sunt 3, unul se leaga undeva la Bobina 1, iar celelalte 2 am descoperit ca sunt taiate. Multumesc
  5. Simeringurile le-am schimbat, e totul ok. Doar ca unii nu inteleg ca cererea unor informatii nu necesita neaparat si un raspuns ci doar in cazul in care stii, te pricepi, ai avut de-a face, cunosti, ti s-a intamplat etc etc etc. Parerea mea e ca... Raspunzi doar in cazul in care stii si vrei sa ajuti. Altfel e doar pierdere de timp. Astfel, @eugenb, cu respect, dar nu am spus nicaieri ca as fi fost convins de vreun test (logic ca n-as mai fi intrebat). Apoi, eu am intrebat la general, daca te deranjeaza, nu raspunde. Si nu in ultimul rand, si mie mi-e mult mai usor sa fiu ironic, doar ca prefer sa tin cont de context. In rest... Ms pentru raspuns @greatvalue, am spus mai sus, e o cunostinta, nu comerciantul. El are mai multe masini si utilaje si mi-a recomandat. Va multumesc pentru raspunsuri si clarificari. Numai bine
  6. Pai motivul ar fi acela de a proteja motorul. In plus, se pare ca ar creste si puterea. Dar de-asta am cerut pareri, sa aflu daca se merita sau nu. @calinbmw2000, el a testat mai multe uleiuri de pe piata, sa vada care gripeaza mai repede. Cel mai bine a iesit Triax, apoi Motul. Iar Triaxul in combinatie cu Prolong, efectiv nu a mai gripat, oricat s-a straduit el. Asta inseamna ca ar putea prelungi si viata motorului (doar in cazul in care nu afecteaza alte componente).
  7. Pai in timp uleiul nu-si mai pierde si el din proprietati?
  8. Salutare, Am auzit ca pe acest motor (e46 318i n42 (valvetronic)) nu e recomandat niciun fel de aditiv. Iar explicatia ar fi ca majoritatea aditivilor cresc vascuozitatea uleiului ceea ce nu face deloc bine vanosului. Acum, eu intreb despre un aditiv care nu ingroasa uleiul, ci protejeaza impotriva frictiunii. Este vorba de Prolong. Cine mi l-a recomandat (o cunostinta care l-a testat in diverse moduri, deci nu un comerciant) m-a asigurat ca va imbunatati mersul motorului, altfel, de nu va fi asa, imi va cumpara el alt motor Cunoaste cineva ceva pe acest subiect? Sau despre acest aditiv? A folosit cineva? Multumesc PS poza http://www.uleidemotor.com/files/home/ULEI%20DE%20MOTOR%20-%20POZE%20PRODUSE/Prolong%20PNG%20-%20Bottle.png
  9. Salutare Am fost aseara la Florin. Din fericire atat pompa cat si sorbul nu au fost afectate, insa erau bucati de plastic peste tot in baie si in sorb. Inca putin si era PA. De asemenea, mai era acolo o masina cu aceeasi problema careia ii schimba sorbul. Asa ca se confirma inca o data. Numai bine!
  10. Va multumesc mult, domnilor. M-ati lamurit. Deja am vorbit cu Florin (pe care il recomand la randul meu tuturor - om si mecanic de nota 10. Mi-a schimbat de curand simeringurile supapelor) si m-a programat pentru rezolvarea problemei. Am sa va tin la curent in ideea ca vor mai fi si altii interesati de subiect pe viitor. Seara buna!
  11. Multumesc pentru raspuns. Ti-a desfacut baia tot cel care ti-a facut distributia, adica a fost lucrare completa? Sau, ai facut-o separat? Unde?
  12. Salutare, Am schimbat recent distributia (masina este cea din titlul topicului). Cum am inteles ca se mai intampla, o parte din patina de plastic (sau ce material este acela) era deja in baia de ulei. Mecanicul care a facut schimbul distributiei (si mai sunt unii care au spus acelasi lucru) a spus ca nu este nicio problema, e bucata mare si nu are cum sa infunde pompa de ulei. Au fost, in schimb si altii care au spus ca e problema mare ca, dimpotriva, poate infunda pompa de ulei. Intrebarile mele pentru cei care stiti, ati patit, aveti de talii etc ar fi: 1. E problema sau nu e problema? 2. Normal nu cel care a schimbat distributia trebuia sa rezolve si problema asta? (eu i-am sunat ulterior si mi-au dat pret de aprox 600 ron) Ce-mi recomandati? Va multumesc Seara buna!
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.