Jump to content

Luv

Members
  • Posts

    76
  • Joined

  • Last visited

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Location Unknown

Previous Fields

  • Masina
    E46 N42 2.0i

Luv's Achievements

Newbie

Newbie (1/15)

5

Reputation

  1. Sa se inteleaga ceva, sistemul valvetronic nu are nici o legatura cu pornitul la rece! Am motorul refacut complet (distributie, vanosuri, sistem vvt, senzor axe came si vibrochen, valva pcv si furtunele aferente) si am folosit piese originale! Si totusi inca n-am rezolvat problema cu pornitul balbait, debitmetrul e in parammetri, sistemul de alimentare merge ok, update de soft e facut.. Singurul lucru care amelioreaza cat de cat problema este benzina de la mol standard.
  2. Liviu, florin mi-a zis de un update de soft.
  3. @roby Evacuare - https://www.autoeco.ro/element-de-reglare-arbore-excentric(cursa-variabila-ventil)-aisin-vcb-002/a14860257/ Admisie - https://www.autoeco.ro/element-de-reglare-arbore-excentric(cursa-variabila-ventil)-aisin-vcb-001/a14860256/ Dupa ce da ti click pe link copiati de la liniuta si lipiti pentru a va da pagina corecta.
  4. @Liviu ai mesaj de la mine cu vanos-urile noi si pret.
  5. @AndreiNechifor E si normal ca nu te lasa lumea sa faci un test drive daca tu cauti e90 la 4000 euro, nu e logic ca ascund probleme?
  6. Revin si eu cu mici amanunte, dupa anumiti km parcursi imi apar urmatorele erori fara sa mi se aprinda check engine. P0490 - Exhaust Gas Recirculation (EGR) "A" Control Circuit High P0491 - Secondary Air Injection System Insufficient Flow Bank 1 2760 - secondary-air system bank 1 2761 - secondary-air system bank 2 2781 - camshaft sensor intake Mentionez faptul ca mereu cand porneste balbait imi baga un miros de gaze inauntru iar la relanti are un mic "trepidat" pe care inainte nu il avea pana sa am probleme pe partea de valvetronic. Acum 2 luni am schimbat valva pcv cu furtunele aferente si am verificat tot ce inseamna pe partea de admisie si n-am gasit nimic rupt sau scos.
  7. Cu aceeasi problema ma confrunt si eu, pornitul balbait la prima cheie dupa ce a stat mai mult timp. I-am reconditionat tot motorul (distributie,vanosuri,senzor vibrochen sau arbore, valva pcv, motoras si senzor vvt). La mine cu cat e mai cald afara cu atat porneste mai prost la a2 sau a3 cheie, dar daca e sub 5 grade afara porneste la sfert fara niciun balbait.
  8. Este din cauza senzorului de vibrochen amplasat langa electromotor, acesta se schimba doar pe orignal deoarece cele aftermarket nu tin mult.
  9. De ce alegi fix N20 care ca si motorizare este pacatos grav? Poti alege cu usurinta un F30 320D schimbi distributia si ce mai necesita ca si investiti. Nu inteleg cu ce este un diesel de generatie noua galagios? Sa stai langa unul intretinut si iti vei schimba parerea, sau te poti uita la un 330D care este mult mai echilibrat.
  10. @Magnuy asta cred ca era Cubanezu de care am zis eu mai sus, omu' nu avea bine pusa la punct distributia si ii sarise, si ii facuse tot in motor praf ulterior dupa ce a remediat problema si-a dat seama ca a meritat investitia.
  11. @Mawrius Oamenii nu sunt rai iti spun adevarul crud, numai merge asa cu vvt-ul in nestire cu motorasul anulat.. vezi ca are si valvetronicul niste tacheti cu culbutori si daca nu functioneaza o perioada se vor descarca si atunci adio axa valvetronica.. Asculta-ne si pe noi ce spunem ca iti vrem binele, pune mana si repara valvetronicul ca e un motor econom si trage destul de bine zic eu, sa faci swap la un 3.0 cum crezi tu nu merge, ai voie maxim 2.5 sa pui pe masina. Si M54 au hibele lor (simeringuri supape, valva pcv, vanosuri de reconditionat, bobine care pica in galagie,etc). Faci precum un coleg de aici care acum cateva luni a reusit sa rupa motoru' si tot la fel zicea si el de un swap dar pana la urma a ajuns la concluzia ca mai bine repara alt motor de vvt si a terminat balciu.
  12. Recomand florin din chitila, la el am reconditionat in mare parte motorul. Distributia este usor de verificat scoti busonul de la ulei si se vede cu usurinta patina daca este de culoare portocalie trebuie schimbata daca este alba poti sta linistit. Daca zici ca e zgomotos foarte posibil sa fie vreun vanos vagabond si sa bata grav. Eu cu 100km la ora am scos consum afisat pe bord de 5,8l/100km uneori se mai ducea si in 6. Ai grija pentru ca este un motor foarte pretentios si trebuie sa investesti mult ca sa il aduci pe linia de plutire. Daca doresti sa vezi cum se aude un n42 imi poti lasa nr tau in privat sa-ti trimit video.
  13. @Magnusy Detin un N42 cu 230k km reali. @Horus Distributia in ce stare este, a fost schimbata? Axa valvetronica cat de uzata este?
  14. @Masti In acest caz sper sa gasesti unul intretinut si sa ai grija de masina! Succes!
  15. Nu sunt carcotas de fel sa ma bag aiurea in oala dar nu inteleg nimic din ceea ce isi doreste initiatorul topicului. Vrea un minim de dotari dar nu ar plati 12k euro pentru un e90 325xi care zic eu e destul de dotat in schimb ar plati aceeasi suma pentru un f30 chel. Asculta ce spun baietii si nu-ti lua din seria F pe benzina pentru ca au mari probleme si pe parcurs vei regreta, mergi pe un e90 / e92 iar suma care iti ramane de 2-3k euro ii poti investi in masina in caz ca are probleme sau mici modificari sa fie pe placul tau, in plus iti mai ramane si de un suc.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.