Jump to content

QuBBaUFC

Members
  • Posts

    42
  • Joined

  • Last visited

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Galati
  • Interests
    BMW

Contact Methods

  • Skype
    qubbaufc@yahoo.com

Previous Fields

  • Masina
    BMW E46 318i 2.0 143hp Facelift

QuBBaUFC's Achievements

Newbie

Newbie (1/15)

-1

Reputation

  1. Salut, mi s-au dus becurile la faza lunga complet, fostele becuri aveau lumina galbena si nu vedeam cine stie ce cu ele, daca imi puteti recomanda niste becuri potrivite cu lumina alba care sa bata destul de tare pentru un e46 2002 facelift 318i 143hp motor de 2.0 benzina, eu ma gandeam la becuri de h7 cu 3800 lumeni(https://www.pieseauto.ro/becuri-led/bmw/seria-3-cabriolet-e46/becuri-led-h7-34w-3800lumeni-993703694.html), daca aveti alte variante sunt disponibil sa ascult, multumesc anticipat.
  2. Ok o sa vad saptamana viitoare cand am acea programare la service cu ea, pana atunci ii fac si comanda de ulei chiar daca nu pierde zic sa il schimb sa stiu ca l-am schimbat. Dar cati litri intra in total in e46-le meu ? Multumesc de ajutor, daca altcineva mai cunoaste rog sa comenteze la topic.
  3. Salut, dupa cum spune si titlul anul trecut cand am achizitionat masina am schimbat filtrele+uleiul din motor fara sa verific uleiul din grup. Pana acum 1 luna masina rula perfect...de o luna a cam inceput de la 120 in sus sa se auda cardanul bam bam bam bam bam bam in masina si la motor sa faca pac pac pac pac pac ceva daca o opresc si o las 1-2 minute pornesc nu are nimic pana la prima franare apoi iar incepe cardanul sa vibreze toata masina... Eu cred ca ar fi uleiul din el...daca ati patit sau ati auzit am urechi pentru orice sfat...m-ar interesa sa stiu cam care e situatia..am programare la service saptamana viitoare sa o ridic pe elevator sa ii schimb uleiul...Daca ma puteti ajuta si cu ce ulei sa ii pun model : 318i Benzina 2002 Facelift 2.0 143HP, nustiu benzina are full de 98 rezervorul..Uni mi-au spus sa nu fie din cauza ca am schimbat discurile pe fata iar pe spate le-am lasat pe cele vechi si am pus si placute noi dar le-am pus tot de anul trecut, in primavara ii schimb si discurile spate pentru ca ii pun jantele pe 18. Cum am spus, daca aveti experiente sau cunostinte care au patit sunt dispus sa aud parerile.
  4. Salut,de cand i-am facut schimbu de filtre+ulei incepe sa scape .. ca de folosit nu il foloseste scoate fumu normal de benzinar din ce am vazut curge pe undeva pe motor .. sub ea nu ajunge se unge undeva sus pe motor foarte putin dar se duce .. n-am fost inca la un mecanic sa imi spuna cam de la ce ar fi .. dar va cer si voua parerea Masina este : BMW seria 3 , e46 2002 facelift 318i benzinar 143hp (182k km) .. i-am comandat un obd2 sa o testez dar abea azi mi-a ajuns si pe sambata-duminica daca am timp sa il pun pe ea. P.S. uleiu folosit la schimb a fost 5w-40 daca nu ma insel .. am dat pe 5L 220 lei .. asta uitandu-ma pe site-ul de la bmw daca cumparam 5 sticle de 1 l ulei special pentru bmw ma ajungea 200 lei dar venea tarziu pe curier si eram cu masina pe elevator deja scos uleiul .. in viitor o sa ii comand acel ulei poate face vre-o diferenta.
  5. Adica trebuie avut grija cu ea .. hm .. asta il consider dezavantaj .. am mai auzit de la un amic ca as putea folosii cupola actuoala doar sa o decupez si sa cumpar doar plafonul si trapa ... nu prea ii dau eu crezare deoarece .. nu au aceleasi locurii de prindere ... scurgerile de la trapa pe unde le pun .. Asta o zic doar din ce a zis el ca as putea sa fac.. Nu o consider o varianta )
  6. Salut , cred ca acesta o sa fie un subiect putin nebunesc... Cum scrie si in titlu detin un e46 din 2002 facelift 318i benzinar de 143 de cai ... singura problema pe care o am cu el .. nu am trapa:)) Nu ar fi o necesitate pentru mine pentru ca nu fumez dar imi place efectul dat de o trapa pe un e46 .. masina din fabrica e venita fara trapa am plafonul original. Acum problema nu este unde gasesc plafonul .. ca se gaseste la dezmembrari trapa cu capitonajul si plafonul .. problema este daca imi afecteaza aerodinamicitatea masinii sau nu se potrivesc furtunasele pentru scurgeri sau alte cele. Daca as face aceasta schimbare .. si nu cred ca are cum sa fie chiar costisitoare...tot ce trebuie sa fac la un meserias ar fi sudarea plafonului cu trapa .. ca de restu ma ocup singur. Sunt electro-mecanic de meserie .. asta ca sa nu imi aud vorbe ca-s de-al de dorel ) Daca ati schimbat sau aveti orice informatie despre costul sau problemele/avantajele schimbarii sunt dispus sa vorbesc pe acest subiect:) .. Vreau sa stiu daca e posibil sau daca nu e o sa incerc sa ma potolesc )) Daca vreti sa imi scrietii comentarii de genul "vinde-o si ia-ti una cu trapa" Mai bine nu mai scrieti. Multumesc pentru timpul acordat citirii "febrei" mele cu trapa si sper ca ma ve-ti lamurii:)
  7. Salut .. am cautat pe forum despre asa ceva .. dar nu prea am inteles nimic asa ca .. daca doriti sa ma lamuriti si pe mine.. Am un 318i din 2002 e46 facelift ... deodata a apucato aceasta problema .. de exemplu merg merg merg intr-un intr-un sat reduc viteza .. dar nu franez si o las sa curga in treapta de viteza cand scade in turatie face un zgomot urat cardanul in spate ca si cum ar huruii .. sau alt exemplu vreau sa intru pe o strada laturalnica cu cateva sute de metri inainte la 50-60 la ora o las sa curga si la fel face huruie dedesupt la cardan.. de la ce naiba ar putea fi? Un mecanic mi-a zis de uleiul cardanic .. ma din cate stiu eu ala se schimba doar daca se scurge sau a fost umblat la el .. altfel il lasi acolo. Astept raspunsurile voastre,multumesc.
  8. Atunci cred ca o sa ma duc sa caut prin magazinele mari de la mine sa stiu ca in caz de ceva am garantie.
  9. Salut,cum spune si titlul m-am gandit sa imi pun o alarma pe masina (BMW e46 318i 2002 facelift)..nu vreau ceva scump sau sofisticat .. tot ce imi trebuie este sa o pot inchide/deschide si in caz ca o loveste cineva/trage cineva de usi/este lovita in parcare(am patit) sa urle ca nebuna. Nu sunt cine stie ce profesionist .. dar...din ce am vazut eu pana acum .. am gasit 2 si nu stiu pe care sa o aleg: http://www.dvd-navigatii.ro/alarma-auto-cu-2-telecomenzi-carguard-car-001-montaj-calificat-in-toata-tara https://anunturi-auto.4tuning.ro/alarme-auto/alarma-auto-bmw-cu-chei-tip-romb-la-pretu-de-109-33915.html Poate ma puteti ajuta .. sa imi dau seama daca una dintre ele este potrivita pentru ce vreau eu..sau daca aveti alte propuneri sunt deschis sa le aud.
  10. Da se pare ca am ales pe 16 pana la urma..am gasit un style frumos si am zis de ce nu.
  11. Asta ziceam si eu .. hai o fi umpic de diferenta dar foarte mica .. cat despre consum ... imi ia 8l/100km acuma .. ce mie daca imi ia inca 0.5-1l.
  12. Da...vreau sa fie agila .. dar o diferenta intre alea de r18 si altele la care as opta de r16 7J x16 ET43 .. cu astea de 16 o sa fie directa aproape ca la cele de 15 pe care le am? Si diferenta cu altele pe 17 cu 225 45 ... care crede-ti ca ar fi cele mai bune din cele 3. A .. pai si .. cam cat de greu s-ar misca volanu la directie si la plecarea de pe loc cu cele de 18 spre diferenta de unele pe 16.
  13. Bun, eu acum am pe masina r15 M+S de 205 de tabla..La directie .. invart volanu cu un deget iar plecarea de pe loc e foarte buna. Acum .. cum zic ca vreau sa pun pe 18 cu 225/40 toate si fata si spate ... o sa am deficiente la plecarea de pe loc si la directie? Iar in curbe o sa am stabilitate mai buna? Si cu astea pe 15 e buna stabilitatea.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.