Jump to content

CiobyCBI

Members
  • Posts

    26
  • Joined

  • Last visited

Previous Fields

  • Masina
    BMW E90 318D

CiobyCBI's Achievements

Newbie

Newbie (1/15)

0

Reputation

  1. nu imi aduc aminte sa imi fi scris, masina are dpf, teava e dreapta si curata ca lacrima, in bord imi arata ca are dpf
  2. Salut baieti, In jurul filtrului epurator la masina mea (bmw 318d E90 122hp) se afla pe vapori de ulei, cineva mi-a zis ca este normal si ca problema aceasta este la aprooape toate modelele. Masina nu mananca ulei sau sa scoata fum, am 13500 de km cu actualul ulei urmand ca la sfarsitul acestei saptamani sa ii fac revizia. Credeti ca este normal ca sa fie acea pelicula de ulei formata de la vapori? sau ar trebui sa il schimb din cauza ca acesta nu este etans in acel locas? Merci,
  3. Legat de bujii parerile sunt impartite, unii zic masina nu comanda regenerarea daca bujiile sunt arse, altii zic ca masina isi face regenerare dar nu eficienta fiindca bujiile stau aprinse in timpul regenerarii, altii zic ca bujiile nu au treaba decat cu pornirea motorului atunci cand temperatura este scazuta. Eu personal am bujiile arse si am peste 20000 de km decand stiu ca acestea sunt arse. Ma gandesc ca daca filtrul de particule nu isi facea regenerare deja era infundat, in concluzie eu tind sa cred ca bujiile nu au legatura in procesul de regenerare al filtrului de particule, o sa le schimb la toamna cand o sa scada temperaturile afara. PS: Masina mea personal scoate putin fum alb cand e motorul rece si este frig afara (asta se datoreaza datorita vaporilor de apa stransi pe teava de esapament din cate stiu eu)
  4. Eu nu va recomand tiganii de la SATA BMW, am facut odata la ei o diagnoza si dupa ce le-am dat banii a zis ca ai aia, aia, si aia, dupa care a plecat brusc respectivul cu arogante de ultima speta.
  5. ca si firma doar asa informativ era vemo parca marca termostatului, acela mi s-a recomandat de catre cei de la service sa il montez
  6. nu am verificat ca sa iti pot spune exact am verificat doar cand am ajuns la destinatie
  7. nu am verificat, ca si regim de mers am mers undeva la 160-170 km/h pe autostrada
  8. Ceau, Este normal ca temperatura motorului diesel (2000 cm^3) sa se ridice mai greu? astazi dupa un drum de Timisoara - Arad (in total 70 de km) temperatura lichidului era undeva la 80 C, am mai urmarit temperatura si trebuie sa parcurg undeva in jur de 100 de km pt ca apa sa fie la 90C PS: Termostatele le-am schimbat in decembrie si cel de la egr si cel de la apa, bmw E90 318d 90kw. Multumesc,
  9. Salutare baieti, Detin un bmw e90 318d varinata de 90kw(122 hp) in prezent masina are 380000 de km reali cu dpf activ, de curand am schimbat turbina punand una reconditionata. Problema este ca uneori parca as vrea sa am mai multa putere si as dori sa o resoftez. A resoftat cineva si a intalnit probleme pe parcurs (de exemplu sa se strice turbina dupa 30000 de kk, injectori, etc). PS: in viitorul apropiat urmeaza sa fac naveta la lucru 60 de km dus-60 intors la lucru zi de zi pe autostrada. Voi ma sfatuiti sa il resoftez sau sa il las default? Merci,
  10. detalii? probabil ca un admin poate sa mute acest topic la sectiunea potrivita.
  11. Salut, In zona marcata cu rosu imi curge lichid de parbriz la spalatorul de far de pe partea stanga. Lichidul curge chiar unde este acea siguranta alba (in zona marcata cu rosu). S-a mai confruntat cineva cu aceasta problema sau stie cineva care este rolul acelei sigurante (sau daca sub ea mai vine ceva cu rol de etansare) sau eventual daca este vreo metoda de a rezolva problema fara a inlocui spalatorul? BMW E90
  12. mai taiem un zero:))) merge bine chiar daca are 400000 km.
  13. Deci ca sa va zic ceea ce stiu eu: sunt posesorul unui bmw e90 318d 122hp fab. 20005 masina are in bord 295000 km + 80000 care au fost dati inapoi. In momentul de fata masina inca mai are filtru de particule. La un service oare care in Timisoara mi s-a spus ca filtrul nu isi face regenerare daca releul de bujii este dus sau nu functioneaza bujiile (in momentul de fata am arse 3 bujii pe motor), mai am un verisor in orasul natal (Tg-Jiu) ce are service propriu am vorbit cu el si a zis ca in principiul nu au treaba una cu alta dar mai sunt si masini la care s-ar putea sa le fie necesar, ca sa cer aflu mai multe am fost in timisoara la niste baieti ce se ocupa numai cu bmw-uri diagnoza/reparatii orice i-ar ei mi-au zis ca nu au treaba una cu alta. L-am intrebat pe farcebook si pe Onet Bogdan (tipul din bucuresti care se ocupa cu anulari dpf) si a zis ca in momentul in care nu merg bujiile regenerarea este incompleta practic masina isi face regenerare dar nu in totalitate si ca in timpul regenerarrii bujiile stau aprinsle la 30% din capacitatea lor pentru a incalizii mai bine camera de ardere. Acum stiti cum e toti sunt mecanici si isi dau cu parerea si pana la urma nimeni nu cred ca stie un raspuns concret. Eu personal schimb sanatos undeva la 3000-3500 de ture in oras si in afara merg sportiv gen schimbat turatii undeva intre 2500-3000, inca nu am schimbat releul si bujiile.
  14. se poate afla din diagnoza cand a avut loc ultima regenerare a filtrului?
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.