Jump to content

Moldo Ionut

Members
  • Posts

    8
  • Joined

  • Last visited

Previous Fields

  • Masina
    BMW e46 316 N42b18

Moldo Ionut's Achievements

Newbie

Newbie (1/15)

1

Reputation

  1. Discul tocit si placa de presiune uzata. Placa se regleaza automat in functie de grosimea discului. Daca discul e tocit placa s-a deschis la maximum si apar aceste simptome. Volanta de obicei huruie la decelerare, fie ca ai mers 1 km fie ca ai mers 500.
  2. Salutare baieti! Acum cateva zile am avut un eveniment neplacut in urma caruia trebuie sa schimb toata fata masinii (E46 facelift). Toate in regula pana am ajuns la faruri. Pe piata SH de dezmembrari de la noi sunt extrem, extrem de multe masini importate din Anglia. Ceea ce stiu eu este ca pentru a putea circula cu o masina de Anglia in Romania trebuie ori sa schimbi farurile ori sa le reglezi sa bata spre dreapta. Acum intrebarea mea este daca aceste faruri provenite de pe masinile de Anglia se pot regla pentru ca fascicolul de lumina sa fie indreptat ca al celor cu volan pe stanga. Am deschis acest topic pentru ca vreau sa achizitionez astfel de faruri si nu pentru ca sunt mai ieftine ci pentru ca sunt cam singurele disponibile de pe piata. Mentionez ca referinta mea este la farurile simple fara xenon, lupe sau orice alta modificare! Va multumesc!
  3. Da, intinzatorul este model nou, adica mai lung decat cel din fabrica. Zile astea o duc la Florin si vedem ce verdict imi da. Sper ca de data asta sa mi-l dea corect si sa rezolve problema. O sa revin cu un raspuns sa va spun ce am rezolvat!
  4. Multumesc mult Eugen. Este cel mai detaliat si explicit raspund pe care l-am citit pana acum pe acest forum...Daca din intamplare cunosti vreun mecanic bun sau chiar tu te pricepi la diagnosticare si reparatie te rog sa imi lasi un mesaj. Multumesc inca o data!
  5. Am fost la florin de la chitila, el este cel care a facut constatarea vanosului si reparatia...si in privinta distributiei stiam ca daca este sarita de la punct ar trebui sa fie lipsita de putere tot timpul dar la mine are momente cand merge foarte bine. Credeti ca se va schimba ceva daca schimb senzorul axului cu came. Vreau sa-mi explice cineva mai priceput rolul senzorului, de la pornirea motorului pana la turatii ridicate. Si de la ce ar putea fi rapaiala de la pornire. Mentionez ca un mecanic mi-a precizat ca becul de la presiunea de ulei ramane 2-3 secunde aprins dup pornire, ceea ce spunea el, nu e normal Si apropo de consum, am mentionat ca pe pilot automat la viteza de 80 km/h. Nu cred ca este de domeniului SF-ului performanta asta. Cred ca sunt destui cei care pot confirma asta.
  6. Ai rezolvat ceva?! Si daca da, ce ai inlocuit?
  7. Salutare baieti! In cele ce urmeaza o sa va descriu experienta mea cu acest motor destul de vechi dar cu probleme inca nerezolvate si comportament nedeslusit. Acum aproximativ un an a inceput distractia si goana dupa servisuri, testere, mecanici si pareri...totul a inceput cu o fluctuatie a turometrului dupa decelerare, care, cateodata se solda cu oprirea motorului la semofor, ceea ce ma umplea de rusine fata de ceilalti participanti la trafic. Cred ca asta a fost si impulsul pentru startul cursei de a-i gasi problema...Bineinteles ca nu am apucat nici macar sa incep cautarile, pentru ca sa mai ivit ceva: incepuse sa scoata fum...urmeaza lungi cautari pe furumuri care au dat rezultate- schimbul semeringurilor de la supape. Am incheiat capitolul fum dar m-am ales cu doua sonde lambda bulite...inainte si dupa catalizator pe care le-am schimbat bineinteles...In scurt timp mi-a revenit atentia la fluctuatia relantiului la care s-a adaugat o mica trepidatie a masinii cu un "rĂŁpĂŁit" la pornire dupa o stationare mai de durata...din nou, testere, mecanici si pareri...mi-au depistat senzorul de la axa cu came...avand in vedere rapaiala de la pornire sa ajuns la concluzia ca este de vina vanosul de pe admisie...bucurie mare...l-am inlocuit dar m-am ales doar cu un vanos nou care nu a inlaturat sau diminuat vreo problema, sa nu mai vorbim de cei 1000 de lei cheltuiti. O alta chestie observata de mine este consumul care in oras sau in afara este de fiecare data altul in aceleasi conditii de mers...De ex. Azi am venit de la Ploiesti la Bucuresti pe pilot la 80 cu consum de 4,6 foarte mic fata de acum doua zile cand am facut acelasi drum dar in sens invers dar cu consul de 6,5-7. Tind sa cred ca nu-i prea place la Ploiesti. In afara de consumul asta care pare a semana cu starea unei femei( imprevizibila) se mai intampla inca un fenomen ciudat...cateodata accelerez si masina nu ma asculta, de vreo doua ori m-am uitat curios in spate sa vad daca nu cumva mi-a agatat cineva o remorca plina cu saci de ciment, dar realizez imediat ca nu am carlig de remorcare si ma linistesc. Am sa inchei povestioara, oricum prea lunga si prea complicata pentru mine dar se pare ca si pentru mecanici e la fel. Astept si concluziile voastre, poate cineva a mai trait astfel de emotii si le-a gasit leac
  8. Salutare baieti! In cele ce urmeaza o sa va descriu experienta mea cu acest motor destul de vechi dar cu probleme inca nerezolvate si comportament nedeslusit. Acum aproximativ un an a inceput distractia si goana dupa servisuri, testere, mecanici si pareri...totul a inceput cu o fluctuatie a turometrului dupa decelerare, care, cateodata se solda cu oprirea motorului la semofor, ceea ce ma umplea de rusine fata de ceilalti participanti la trafic. Cred ca asta a fost si impulsul pentru startul cursei de a-i gasi problema...Bineinteles ca nu am apucat nici macar sa incep cautarile, pentru ca sa mai ivit ceva: incepuse sa scoata fum...urmeaza lungi cautari pe furumuri care au dat rezultate- schimbul semeringurilor de la supape. Am incheiat capitolul fum dar m-am ales cu doua sonde lambda bulite...inainte si dupa catalizator pe care le-am schimbat bineinteles...In scurt timp mi-a revenit atentia la fluctuatia relantiului la care s-a adaugat o mica trepidatie a masinii cu un "rĂŁpĂŁit" la pornire dupa o stationare mai de durata...din nou, testere, mecanici si pareri...mi-au depistat senzorul de la axa cu came...avand in vedere rapaiala de la pornire sa ajuns la concluzia ca este de vina vanosul de pe admisie...bucurie mare...l-am inlocuit dar m-am ales doar cu un vanos nou care nu a inlaturat sau diminuat vreo problema, sa nu mai vorbim de cei 1000 de lei cheltuiti. O alta chestie observata de mine este consumul care in oras sau in afara este de fiecare data altul in aceleasi conditii de mers...De ex. Azi am venit de la Ploiesti la Bucuresti pe pilot la 80 cu consum de 4,6 foarte mic fata de acum doua zile cand am facut acelasi drum dar in sens invers dar cu consul de 6,5-7. Tind sa cred ca nu-i prea place la Ploiesti. In afara de consumul asta care pare a semana cu starea unei femei( imprevizibila) se mai intampla inca un fenomen ciudat...cateodata accelerez si masina nu ma asculta, de vreo doua ori m-am uitat curios in spate sa vad daca nu cumva mi-a agatat cineva o remorca plina cu saci de ciment, dar realizez imediat ca nu am carlig de remorcare si ma linistesc. Am sa inchei povestioara, oricum prea lunga si prea complicata pentru mine dar se pare ca si pentru mecanici e la fel. Astept si concluziile voastre, poate cineva a mai trait astfel de emotii si le-a gasit leac
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.