Jump to content

rahatcuperje

Members
  • Posts

    3
  • Joined

  • Last visited

Profile Information

  • Gender
    Male

Previous Fields

  • Masina
    520d 2014, E Coupe 200 CGI 2010, A5 2,0TDI 2013 , Smart fortwo 2005

rahatcuperje's Achievements

Newbie

Newbie (1/15)

1

Reputation

  1. vreun update la acest thread?
  2. din pacate garantia a existat pana in iunie 2016. sincer mi se pare foarte trist din partea celor de la Bavaria ca ofera garantie doar 2 ani sau 100.000 km ca si standard, daca vrei garantie extinsa trebuie sa platesti extra (bineinteles ca nu a fost achizitionat nici un pachet de garantie extra, iar acum este tardiv) LE: garantie un an motor si cutie (oferita de Tiriac) - deci total bullshit anyway. ca la km astia nu se intampla nimic intr'un an nu am detinut pana acum un BMW, sunt foarte curios de masina per ansamblu. am vazut aici cateva postari referitor la costurile de intretinere. lumea arunca niste scoruri destul de piperate pentru revizii. acum, intrebarea mea este: ce inteleg acei oameni prin revzii?! vorbim aici de 2000RON pentru ulei si filtre la BAVARIA sau de o revizie care include si alte acarete. sa fie atat de mari scorurile in reteaua Bavaria? vin din familia Mercedes (am avut un CLK Cabrio 200 Kompressor 2006 - 1.8 Benzina si recent mi-am vandut E-ul Coupe 2011 200 CGI - tot 1.8 benzina), unde, de ex ultima "revizie" (cea la E) a fost undeva la 1200 RON, si a constat in ulei, filre, lichid frana. singurul motiv pentru care oricum am facut aceste intrari in service autorizat MB a fost fix pentru re-vanzare, ca sa fie omul impacat cu nr de km si sa fie o modalitate de a-i atesta (67000KM), deoarece alte chestii, gen placute, discuri, amortizoare, au fost schimbate in alte parti, la niste scoruri mai aproape de de adevar, bineinteles cu factura, etc etc etc. in acelasi timp sotia conduce un A5 2.0 TDI Sportback din 2013, care pana in vara a fost in garantie, deci toate reviziile au fost facute la Porsche. O jecmaneala pe fata as putea spune. in medie 1700 lei un schimb de ulei. 2500 lei m-a costat in 2015 la sfarsit o "revizie" in care au curatat clapeta de admisie si schimbul de ulei. in fine, sunt constient de faptul ca benzina este mai ieftina la intretinere, dar oricum mi se pare o diferenta exorbitanta ca si preturi. side-note: eu unul sunt fan benzina, (am avut numai benzina de la Renault Fuego 1.4 benzina la E Klasse-ul care doar ce a fost vandut), dar nu inteleg de ce mama naibii fuge romanu' de benzina ca de dracu'. toti vor diesel nene. iar 99% din ei nu merg decat 5,6 hai 10, 12 km (cei din bucuresti) in oras, dupa care se plang ca le'a cazut EGRul, s'a dus DPF, haleste ulei, da cu fum, troncane, e tractor, etc etc etc. sa consume putin.... asta vrea romanu'. da nu se gandeste ca acel consum "redus" de fapt si de drept nu exista. la cei 4, 5 km pe care ii face cu diesel ul lui iarna la -10, ii consuma 12, face frigu' in masina pana ii incalzeste habitaclu, la revizie plateste cu 25%-30% mai mult decat ar da la benzina. dar romanu' e fudul. sa fie diesalake BO$$ ca'i fac chip tunning. si daca ma supar ii pun si'un eleron si'mi mai arunc vreo 10 cruciulite si 100 de icoane prin masina. in fine, i got a little bit side tracked there. revenind la subiect: romanu' fuge de benzina, asa ca decizia de data asta a fost sa achizitionez un diesel pentru a-mi fi mai usor la revanzare (mi'a fost destul de greu sa vand si CLK ul si E-ul din aceste considerente). singurul lucru de bine pe care il pot spune despre diesel-uri este consumul intr'adevar mai redus la drumuri extra-urbane, si bineinteles diferenta de cuplu. (nu vorbim aici de V6, V8, 5,6 litri, ci de motoare pentru noi, muritorii de zi cu zi care ne gandim un pic la impozite, asigurari, consum, etc.) astept un feedback si de la cei care au condus pentru o perioada mai indelungata atat mercedes cat si bmw, pentru o oarecare diferenta in tinuta de drum. vb aici comparabil un E cu un F10. gasisem undeva in forum aici o comparatie dar nimic edificator. bine, sper sa nu primesc vre'un raspuns gen am condus un E chel si un BMW full sau un E full si un BMW chel. o comparatie la un nivel asemanator de echipare. m-am urcat fix de 3 ori intr'un bmw. prima data intr'un E46 325iXdrive 4,5 km, si intr'un E46 325i cam 500m (sa il bag intr'un garaj) si in asta din anunt, cu care am facut un asa zis test drive (din pacate la noi in Romania un test drive inseamna sa mergi 1,2 km sa "auzi" si sa "simti" masina - auzi si simti pe dracu in 1, 2 km), deci nu as putea spune ca mi'am format o idee.
  3. Salut!!! https://www.autovit.ro/anunt/bmw-seria-5-ID7Gkfg1.html pareri, impresii?? in ceea ce priveste optiunile masina e chiar "entry level", ce este foarte tentant e anul de fabricatie si nr de km. istoricul l'am verificat azi la bavaria in baneasa, pare sa fie totul in regula. dupa cum se vede si in poze si din decoder, inclusiv in carte, masina a fost de ambasada... luata direct din germania, maritata, si acum se vrea re-maritata (ultima intrare in service nov 2016 28k km) dezavantaj maxim - senzori parcare AM - chinezarii. intrebare: un retrofit PDC ce ar insemna pe masina asta? - modulul este existent? ar implica doar achizitionarea senzorilor OM si codare, sau e un pic mai tricky toata situatia. pret 25.500
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.