Jump to content

torvalds

Members
  • Posts

    205
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    2

torvalds last won the day on March 24 2020

torvalds had the most liked content!

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Bucuresti

Contact Methods

  • Yahoo
    bv08bme

Previous Fields

  • Masina
    318i n42

Recent Profile Visitors

10620 profile views

torvalds's Achievements

Newbie

Newbie (1/15)

  • First Post Rare
  • Collaborator Rare
  • Week One Done
  • One Month Later
  • One Year In Rare

Recent Badges

93

Reputation

  1. Raspunsul este simplu: NU! Cand am avut 318i n42 acum 10 ani , deci avea 10 nu 20 de ani masina. Tot a mancat sume considerabile de bani. Aveam pomelnicu scris pe aici. Am și mers cu ea vreo 100.000 km ce-i drept. Ca idee daca mergi cu o masină de genul dai pe ea 3000 ea mai mananca 3000 in 2 ani cat o tii. Asta dacă faci singur unele lucruri , adica măcar reviziile. Dar si acolo ai nevoie de spațiu , cunoștințe de mecanică, scule, etc. Pe e46 am dat aproape 5000 eur la momentul respectiv (un preț mediu zic eu) , in 4 ani am mai bagat vro 5000 in ea și am dat-o cu 3000. Business , ce să zic. Ulterior am avut alt brand faimos , am dat 5000pe ea, am mai bagat 5000 in 4 ani si am dat-o cu 4000 , alt business. Acum mi-am luat una mai nouă (f31) dar am și un trocarici de oras (1.6 benzină, 2 usi , 2007). Eh masina comuna cu injectie indirectă, un singur catalizator, 2 sonde lambda, suspensie simplă pe spate, fără brizbrizuri a mancat vreo 500 euro /an în întreținere in vro 10.000 km. De fiecare data când m-am urcat în ea a pornit, a mers ok, nu m-a lăsat în drum cum se spune. In schimb, in antichitate, e46 le m-a enervat la culme. Tot timpul era ceva , tot timpul, trebuia facut ceva. Imi aduc aminte si acum cand am plătit 3000 lei o reparatie, a fost un șoc atunci. Acum nu aș mai face așa ceva , dar deh, eram mai tânăr. Așadar, alege o mașină comună, eventual un coupe in 2 uși chiar dacă e tractiune față, cu un 1.6,1.8, 2.0 motor simplu (fără injectie directă, fără turbo fără vvt vanos ) cu roți pe 14-15 , cat mai nouă . Cu așa ceva nu o să stai sub ea , nu o sa aștepti cu saptamanile pe la service sa se mai gândească nea mecanicu ce o avea.
  2. Da , la cutie automata cu convertizor chiar se potriveste un kit de ambreiaj de cutie manuala. Claaar )) voi chiar nu cititi ce scrie omul ? Mergi la un service de cutii automate ca sa vezi care e problema. Convertizor, bloc de valve etc ...
  3. Aia nu e suspensie stock, este un aftermarket reglabil . De aia iti atinge. Daca erau amortizoarele originale sau compatibile ma rog , nu aveai aceasta problema .
  4. Una e sa "crezi" ceva si alta e sa stii sa calculezi matematic . Dupa cum Am mai zis , diferenta in latimea anvelopei este de 10 mm (225mm-215 mm= 10) . Deci anvelopa 215 va fi cu 10 mm mai ingusta pe janta . Asta inseamna ca pe partea interioara a jantei cauciucul va fi cu 5 mm mai spre ax , la fel si pe exteriorul jantei va fi tot cu 5 mm mai spre ax ( treaba dinspre exterior nu te intereseaza ca la tine e problema in partea cealalta) . Anvelopa va sta pe mijlocul jantei nu va sta spre exterior , de aceea cei 10 mm in minus se traduc in -5 pe interior si -5 pe exterior . De aceea cred ca nu este suficient , pentru ca daca acum cu 225 iti atinge , in cel mai bun caz , atinge usor ceea ce inseamna ca ai nevoie de 1-2 mm , iar cu jante de 215 iti raman 3-4 mm . In cel mai rau caz iti atinge puternic avand nevoie de peste 15 mm , astfel si cu cauciucuri de 215 va atinge . Oricum , sfatul bun este acela de a pune jante care sa fie omologate pe masina ta . Asa e legal si corect . Asta ca sa nu ajungi pe la RAR sa iti recuperezi talonul... sau mai rau sa iti bubuie o roata in mers ...
  5. Solutia e simpla, alte jante cu et mai mic, adica sa fie iesite in afara . Diferenta dintre 225 si 215 e de 10 mm, ceea ce s-ar transcrie in 5 mm mai in exterior . Iar daca iti atinge cu 225 , in cel mai bun caz , daca nu iti atinge cu 215 va ramane un luft prea mic de 1-2-3 mm.
  6. Sdc vorbesti prostii, nici nu stii ce face un sincron... mai exact care e scopul lui . Acum poti sa citesti pe google si sa raspunzi ... On topic: simptomele aratate pot fi de la un sincron defect. Pretul lui nu este mare dar manopera e mare deoarece presupune demontat cutia de viteze , desfacut cutia , scos arborii din ea, schimbat sincronul buclucas si remontat.
  7. Putina apa in motor , o pierde pe undeva , o scuipa afara din cauza garniturii de _chiulasa_... nu vezi balta pentru ca o pierde in mers . Aerisire proasta, aer in instalatie. Pompa de apa care nu functioneaza cum trebuie la turatii mici Termostat care nu deschide cand / cat trebuie. Din punctule meu de vedere masina nu prezinta siguranta in exploatare. Adica nu te poti baza pe ea , ba porneste ba nu porneste ba incalzeste ... Adica la motoarele astea daca l ai fiert e cam kaput garnitura de _chiulasa_ , asta inseamna mai degraba alt motor decat rebuild . Oricum sunt pe toate drumurile . Vezi ca dibtre putinele lucruri care pot face un motor de genul asta sa nu mearga deloc , adica platforma, este pompa de benzina. Asa ca aia ar trebui schimbata . Din cate stiu e cam 500 lei un vdo.
  8. Vezi ca e un test de garnitura de _chiulasa_ in care se testeaza prezenta gazelor de evacure in antigel . Ca de ex https://echipamente-serviceauto.ro/ro/scule-pentru-_chiulasa_/2061-tester-garnitura-de-_chiulasa_-5902241108253.html
  9. Altele noi. sunt la pret bun pe aliexpres. Adica nu merita sa faci polish si sa pui folie daca la de 2x pretul iei plastice noi. Am schimbat la 2 masini pana acum . Daca ai xenon de fabrica vezi sa nu se fi ars oglinda caz in care trebuie sa schimbi si "lupele"
  10. pĂŁi este pe CNP, stiu ca am patit-o , am vandut masina, ala a facut un accident usor si mi s-a dus clasa de bonus in jos la toate celelalte masini. trebuie modificat cumva , adica sa se faca o legatura intre persoana care conduce masina si cel care e trecut pe politĂŁ. Nu neaparat sa fie valabila polita daca esti trecut pe ea, ca se mai poate intampla sa imprumuti masina de la un prieten si atunci nu stai sa faci asigurari pe 3 zile special pentru tine. Si eu m-am saturat de tot felul de personaje care merg aiurea stiind cĂŁ nu au ce sa pateasc deoarece polita si maisna e pe numele bunicii si aca se intampla ceva o trece pe numele bunucului ...
  11. Ca idee , daca vrei sa verifici empiric, schimba motorasul pune toate mufele, da jos capcul de la culbutori ca sa vezi ce se intampla , si roaga un prieten sa puna contactul , fara sa pornesti motorul . Ar trebui ca motorasul vvt sa se reinitializeze fcand o cursa completa. Se poate merge cu senzorul excentric scos - dar cu motorasul vvt conectat si functional , caz in care vvt ul va sta cu valvele la maxim ridicate . E surprinzator cum dupa approx 20 de ani mecanicii nu au invatat motoarele astea .
  12. E de la valvetronic , verifica senzorul de la arborele excentric si motorasul . Ca sa mergi fara valvetronic , scoate mufa de la senzorul arborelui excentric si va intra pe o alta harta in care deschide vvt ul la maxim ( asta daca merge motorasul si nu exusta o alta problema de natura pur mecanica ) si acceleratiq se realizeaza in mod clasic de pe clapeta nu din ridicarea valvelor cum functioneaza in mod normal . Parerea mea este ca trebuie sa faci un test cu inpa sau ista in care sa vezi in ce parametri functioneaza sustemul vvt .
  13. torvalds

    Erori e90

    nu ai facut niste print screenuri, in ce conditii apar erorile, la ce rotatii, cald/rece, etc. asa ca sa dam un raspuns pe care l-am primit la reprezentanta: distributie, vanosuri, cablaje vvt, motoras vvt, clapeta acceleratie ... si dupa ce se schimba astea poate se remediaza, daca nu , mia schimbam ... ps. schimba solenoizii si senzorii de camshaft , intre ei , adica solenoidu si senzoru de pe admisie il pui in locul celui de pe evacuare . sa vezi daca s emuta eroarea pe vanosul de evacuare . daca tot scoti solenoizii sa ii cureti ... si daca acurs pe langa ei schimba oringurile .... daca nu intelegi nimic din ce am scris aici = service
  14. Poti sa pui un aragaz sa modifici cum vrei tu si dupaia pui climatronicu la loc ... E 100 lei un panou simplu AC aragaz... Oricum intre un climatronic nefunctional care sta de impresie acolo si un AC simplu dar functional , clar as alege AC ul simplu . Invarti de rotita dar macar se duce fluxul de aer unde vrei , pe geam daca vrei sa dezaburesti , la mijloc, la picioare unde vrei ... Nu stiu daca merge din tester. Ideea e sa si intelegi ceva , pt ca lumea ti-a spus care sunt variantele dar tu vrei sa gasesti alte solutii , la masini care au fost lansate pe piata cu 22 de ani in urma si la care au fost verificate toate variantele cu multi ani in urma.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.