Jump to content

Claudel

Members
  • Posts

    24
  • Joined

  • Last visited

Profile Information

  • Gender
    Male

Previous Fields

  • Masina
    Bicicleta

Claudel's Achievements

Newbie

Newbie (1/15)

7

Reputation

  1. Poza 1 - Bucata aceea de patina a cazut in momentul dezlipirii capacului de blocul motor. Am asezato acolo pentru ca in zona aia ar fi trebuit sa stea daca ar fi fost intreaga, dar am puso departata ca sa se vada ca e rupta. Poza 2 - Sunt 2 intinzatoare, in stanga unul vechi (uzat) , iar in dreapta este cel de la distributia in cauza. Se poate vedea diferenta de la un intinzator "normal" si unul foarte uzat (intins) Poza 3 - Bucatile de patina care au cazut in baia de ulei si care o parte din ele au ajuns in sita sorbului. Sorbul se putea infunda iar pompa de ulei nu isi mai putea face treaba. Poza 4 - O parte din bucatile de patina adunate din sorb si puse langa intinzatoare si o patina intreaga
  2. Aveti atasat mai jos un link cu cateva poze de la o distributie schimbata preventiv, sau mai precis un motor salvat la limita. Masina (F10) a ajuns in service "pe roti" cu motorul pornit, fara a da mari semne de "inlocuire imediata". https://postimg.org/gallery/231neh8dq/
  3. Daca e cutie automata, fa-i un schimb de ulei la cutie, "poate" scapi de problema. Asta ar fi primul simptom la CVA ,mici socuri la accelerari usoare sau decelelari usoare ( ca si cum te-ai opri lin la semafor)
  4. Daca spui ca modelul tau este din 2005 inseamna ca pica din start problema inlocuirii preventiv a distributiei. Masina fiind din 2005 are varianta de motorizare mai veche M47 si nu N47 varianta mai noua si mai "pacatoasa". Totusi nu baga nimeni mana in foc ca o sa te tina motorul 500 mii fara sa umbli in el. Au fost cazuri cu distributii rupte si la acest tip de motor dar mult mai rare comparand cu modelul mai nou. Depinde si de modul de exploatare, sau de cat de ingrijit a fost motorul ala. Una peste alta, stai linistit, riscurile de rupere sunt foarte mici.
  5. Nu trebuie neaparat sa il tai (apoi sudat) ca sa scoti ce e inauntru, sau sa spargi ce e inauntru, sau sa il anulezi. Ii poti face o curatare cu ultrasunete sau o curatare chimica (mai la indemana). Am spus mai la indemana pentru ca nu cred ca o curatare cu ultrasunete e mai eficienta decat o curatare chimica.
  6. Nu vad cum se poate curata asa ceva cu ultrasunete: http://imgur.com/a/WOkdj http://imgur.com/a/ihnvb
  7. Incearca initial sa schimbi doar capacul. E cea mai simpla varianta. Daca ai vreo cunostinta cu acelasi model de capac, fa un schimb cu el si vezi daca dispare problema (si apare la el)
  8. Motorul lui e 2.0D din 2011 (N47), adica cu totul altceva.
  9. Are filtru epurator si este incorporat in capac si nu se schimba, dar daca totusi vrei sa il schimbi, schimbi capacul cu totul
  10. Legat de postul meu de mai sus (clipul de pe youtube), a venit la cateva minute de la postarea initiala (fara detalii) apoi dupa ce am postat clipul , autorul topicului a editat si a dat cateva detalii despre an , motor, model..zgomot ..etc (se poate vedea ora si minutele postarii si a editarii ulterioare). Nu am avut intentia de a lua la misto, dar daca tot ceri un ajutor, ofera cat mai multe detalii pentru ca precizia sau diagnosticul sa fie cat mai corect. Acum sa revin la subiectul topicului.. Daca zgomotul de zornaiala este langa alternator, se poate sa fie chiar fulia de la alternator, intinzatorul sau una dintre role sa sa aiba ceva uzura, iar aceasta sa zornaie. Se poate verifica daca se da cureaua jos si invarti cu mana toate rolele, daca zornaie in mers..imposibil sa nu zornaie si la turatia mica pe care o dai cu mana
  11. Ai putea sa iti arunci un ochi la fulia de la vibrochen (arbore cotit), sa nu cumva sa aiba crapaturi, sau daca are sa fie mici. Te poate lasa in drum (mai ales pe timp de vara), si costa si ceva mai mult fata de una de 2.0 D. Ai putea sa ii faci un schimb de ulei la cutie (BMW-zice ca e Lifetime , ZF-ca se schimba la 80K). Costa in jurul la 2500 Ron toata operatiunea. Bratele inferioare fata ar putea sa aiba un pic de joc in pivoti, si odata intrata cu ea in tara la noi si mergand pe drumurule noastre, sa incepi sa simti bataile. Daca s-a mers cu ea in regim de autostrada / extra-urban si nu numai, e posibil ca intre radiatorul de clima si cel de apa sa se adune un strat mic de praf/pamant/frunze/mizerie ..etc , iar pe timp de vara sa nu ai racire corespunzatoare la radiatoare. Aceasta operatiune o poti face atunci cand probabil vei schimba fulia de care vorbeam mai sus. Se pot face si separat, dar daca tot se demonteaza niste plastice ca sa schimbi ceva.. de ce sa nu imbini utilul cu placutul (ca sa zic asa). Tot ce ti-am spus mai sus sunt niste probleme la care sa te uiti acum sau sa te astepti in viitor, si e valabil pentru orice F10-F11, indiferent ca e 2.0 - 3.0 , diesel sau benzina. Sper ca sfaturile mele sa iti fie de folos.
  12. Vezi ca pe patine (pe toate cele 4) scrie anul si luna de fabricatie. Ar trebui sa fie produse cu 1-2 luni mai devreme fata de anul iesirii din fabrica a masinii. De exemplu, daca masina este din 2011 luna 08 (aug), inseamna ca patinele au fost fabricate cam prin 06-07 (iun-iul). (Valabil pentru orice piesa)
  13. Schimba-l deocamdata doar pe cel defect, iar daca la diagnoza de dupa apar in continuare probleme si la celelalte, atunci sa iei in calcul si inlocuirea celorlalte cu defecte/probleme. Dar odata schimbat cel defect si introdus in calculator seria de injector a celui nou, ar trebui sa scapi doar cu 1.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.