Jump to content

Kragod

Members
  • Posts

    148
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    11

Kragod last won the day on November 20 2023

Kragod had the most liked content!

Profile Information

  • Gender
    Male

Previous Fields

  • Masina
    G20 330xi

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

Kragod's Achievements

Contributor

Contributor (5/15)

  • Dedicated Rare
  • Very Popular Rare
  • First Post Rare
  • Collaborator Rare
  • Reacting Well Rare

Recent Badges

159

Reputation

  1. Ambele Ioniq (5 si 6) sunt intr-adevar f spatioase si se conduc bine. Ce este de neinteles in schimb este cum nu ai Android auto/Apple car play wireless in anul 2024. Cum dracu ai atata tehnologie dar iti trebuie fir sa poti avea aplicatia? Absolut hilar. Sa nu mai spun ca la pretul asta "bun" de 35K mai tre sa pui niste banuti sa iti iei fir de telefon
  2. La mine oglinda e cu pliere automata dar fara unghi mort si era undeva pe la 450 de lei modulul. Nu m-a interesat neaparat cat era, ca a fost aprobat in ultima zi de garantie a masinii ( nu vroiau initial). Modulul se afla in oglinda, dar nu stiu sa iti spun exact cum arata sau unde e amplasat, nu sunt mecanic si nu ma pricep. Sugerez sa iei unul nou, mai ales ca e o problema cunoscuta risti sa iei unul SH si sa o iei de la capat. Oricum, dupa ce rezolvi, cand mai speli masina iti sugerez sa nu mai dai cu presiune in zona oglinzilor (tu sau cine o spala) pentru ca asa creste riscul sa se infiltreze apa pe langa capac. Mie mi s-a bulit dupa 3 ani (masina luata de noua) dupa ce cel care a spalat-o a insistat pe la oglinzi ca era mai murdara.
  3. E modulul cu siguranta, este o binecunoscuta problema a G20 (e plin pe forumuri dedicate de ani de zile). Se schimba pe garantie sau alternativ modulul nu este asa scump. Motivul este de obicei ca se infiktreaza apa si arde modulul, ceea ce face ca oglinda sa "moara" pur si simplu.
  4. Nu, chiar a fost viscol si nu puteai sa iesi din oras. Seara era chiar placut, dimineata era plin de zapada si viscol, te cam lua pe sus. La ora asta nu mai ninge si nici nu mai bate vantul.
  5. Sunt cu noul seria 5 in test drive si am ajuns in Tulcea ieri seara. Pai ori facem test drive, or nu mai facem, sa vedem ce stie masina
  6. Manetele de semnalizat sunt la fel in BMW, cam subtiri si iti dau senzatia ca se vor rupe. Senzatia ciudata ca vine bordul peste tine a avut-o si un prieten cand s-a urcat in Mercedes, e clar diferenta intre ele, la BMW pozitia de condus este f buna. Tragand linie, se simte o diferenta clara intre confortul Mercedes, care practic pluteste peste gropi sau speed bumps. Si BMW-ul e confortabil, insa topaie mai mult peste denivelari. BMW-ul insa sta mai bine pe sosea, chiar daca este mai puternic, te simti in control aproape tot timpul. Aproape
  7. Imi arata 410 km cu bateria 100%, dar sa tinem cont ca are peste 3000 de km si e M60, deci cam toti care au mers cu ea cred ca au tras de ea la acceleratie, nu s-a mers la consum.
  8. Nu mi se par ceva cocalaresc, sunt destul de discrete cand le vezi live, si la Benz si la BMW.
  9. Da, avea si display pt pasager, dar nu statea nimeni cand am pozat pe scaunul din dreapta si era oprit. Bine, nu se vede in poza, dar nu e oprit, e logou-l stea al Mercedesului
  10. Ce are E class si m-a impresionat este optiunea de a vibra scaunul in ton cu bass-ul din melodii. Este absolut imersiv si mi-a placut f mult.
  11. Glumesc, masina este o bestie. Probabil cand o sa iau termicul o sa fiu dezamagit, trebuiau sa mi le dea invers
  12. Pentru comparatie. Culoarea similara Langa Bucuresti, nu am limita.
  13. Am cateva zile la test drive masina. i5 deocamdata, apoi si termicul. Am termenul de comparatie proaspat pentru ca sapt trecuta am avut cateva zile noul E Class. Interiorul este mai pe placul meu decat Mercedes, insa e o chestie de gust. 601 cai sunt de ajuns.
  14. Problema aici nu este ca nu se cer, ci ca nu se pot produce pentru a se livra (nu numai in Romania). I4 are 0% discount, si oamenii asteapta 12 luni sa le vina, masina luata cu 0% discount. De ce crezi ca nu discount, pentru ca astia de la BMW au strategia proasta, sau pentru ca chiar si asa se comanda? Sa nu mai spun ca Romania are alocate f putine I4 pe an (adica dupa un anumit numar nu se mai livreaza la noi, ci la aia cu apa calda).
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.