Jump to content

wmmb

Members
  • Posts

    3
  • Joined

  • Last visited

Previous Fields

  • Masina
    BMW 520d 184CP

wmmb's Achievements

Newbie

Newbie (1/15)

0

Reputation

  1. Astazi am schimbat si eu uleiul cutiei de viteze la un 520d f11 din 2012, 190000 km. Mecanicul mi-a spus ca am asteptat cam mult sa o schimb (am cumparat masina la 177000, si nu fusese schimbat niciodata). Totusi, uleiul arata bine, nu era aproape deloc pilitura de fier pe magneti. Masina schimba bine si inainte si schimba la fel de bine si acum. Am lasat masina de duminica seara la ei, si luni la 12 era gata. Au iesit 6,2 litri si au intrat 6,8 litri, cost total 1925 RON.
  2. Salut, am citit ultimele ~100 de pagini si n-am gasit niciun caz de N47 post 2012 cu probleme. Si eu cred ca e putin exagerata problema cu distributia la n47, in special la motoarele mai noi (adica dupa 2011) Tineti cont de faptul ca distributiile se mai rup si la motoare de VW, Opel etc in urma unei intretineri necorespunzatoare. Eu am un 520d 2012 cu 172.000 km si nu voi schimba distributia deocamdata, desi cei de la BMW Team Service au spus ca trebuie schimbata la toate N47. Totusi, la rece intre 1300-1700 rpm se aude un tacanit care creste cu turatia motorului. Din ce am citit de vina ar fi calitatea motorinei din Romania iar zgomotul se aude de la un injector, si un prim tratament ar fi cu aditiv (cineva de pe forum a avut aceeasi problema si a spus ca a rezolvat-o cu BMW 83192296922). Am cumparat aditivul si urmeaza sa il folosesc inainte de urmatorul plin.
  3. Salut Sorin, Am un BMW 520d din 2012 si experimentez aceeasi problema. Eram curios daca aditivul respectiv a rezolvat permanent problema sau a reaparut. Multumesc!
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.