Jump to content

maggiolino78

Members
  • Posts

    6
  • Joined

  • Last visited

Profile Information

  • Gender
    Male

Previous Fields

  • Masina
    E46 320D 1998

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

maggiolino78's Achievements

Newbie

Newbie (1/15)

  • Dedicated Rare
  • Conversation Starter Rare
  • First Post Rare
  • Week One Done
  • One Month Later

Recent Badges

0

Reputation

  1. Nu prea am avut ce face , "gogoloaiele" sunt conectori electrici din aceia cu surubele , a trebuit sa tai firele pentru a le izola cum trebuie. Sa fiu sincer, nu am schimbat garniturile pentru ca nici eu nu stiam in ce procent ma asteptam sa fie functionala , iar cand a pornit m-am apucat de montat totul la loc si nu mi-a mai trecut prin cap si de garnituri... Om vedea ...
  2. Problema rezolvata; se pare aceasta minunata combinatie de motor m47 cu pompita vp44 nu vrea sa porneasca deloc daca are cea mai mica bula de aer pe conducte... am pornit pompa de alimentare din rezervor cu ISTA , apoi am desfacut conducta la injectorul 1 (spre radiator) si am invartit incet motorul pana a inceput sa bolboroseasca si in final sa curga fluent motorina . Am lasat de 2 lei sa se formeze un "jet" constant fara aer , apoi am stranst conducta pe injector. Am repetat aceeasi operatiune pe fiecare injector in parte si a pornit fara sa comenteze. Desi in relanti suna rotund si bine, accelerarea era in trepte si fum cat sa sune vecinii la 112. Am pus ISTA din nou , aveam eroare de avans pe injectie , am urmat pasii de recalibrare si ... am din nou masina In prima poza se vede valoarea de avans la 50% care nu se incadra in norme la prima pornire , iar in adoua poza este calculatorul "complet" , cu senzorul IWZ si electrovalvele cu izolatia refacuta , poate mai sunt de ajutor cuiva .
  3. Ai dreptate , m-am exprimat eu gresit : de pe pompa "donatoare" am luat si senzorul IWZ , electronica toata completa. La mine clar era si calculatorul din moment ce firele erau topite. Am facut si imperecherea in INPA , deci si asta iesea din discutie. Repet , ce ma nedumereste pe mine este lipsa oricarei erori la scanare. Astazi s-ar putea sa am mai mult timp si sa-i fac o aerisire serioasa la conducte, sa vad daca se schimba ceva...
  4. Buna seara, Am cateva zile bune (vreo 10) de cand am mari dureri de cap cu masinita din titlu. Pe scurt , mi-a dat cateva "suturi" in mers , apoi m-a lasat in fata casei nepornita si nepornibila. 50 de pagini de forum mai tarziu , desfac conducte injectoare, suportul de deasupra pompei de injectie si ma apuc de desfacut capacul (calculatorul) pompei in ideea inlocuirii vestitului tranzistor. Moment in care imi amintesc faptul ca fostul proprietar mi-a spus ca a reparat pompa de injectie in 2017 la Suceava (240.000 km) si ca are 1 an garantie. Eu am acum 290.000 km, deci a rezistat 50.000 km. Toate bune si frumoase , gasesc un amic care imi spune ca are el un calculator de pompa , dar fara senzorul IWZ (turatie pompa) , de la care aveam si eroare pe INPA si ISTA. Demontez calculatorul cu cele 2 electrovalve atasate si am 2 surprize : 1. firele ce duc la electrovalva de dozaj (cea de jos) dezizolate de la caldura (cred) 2. capacul fusese desfacut si tranzistorul inlocuit. OK imi spun , pun calculatorul de la amicul meu , refac izolatiile si hai sa vedem pornire. ZERO. intre timp citesc erorile si vad ca ECU masinii nu comunica cu calculatorul pompei. Renunt si mai citesc vreo 200de pagini de forum si anunturi de vanzari - reparari pompe VP44. Trec zilele si mai gasesc un amic care imi spune ca are o pompa exact ca a mea (cod 005) uitata printr-o magazie. Cred ca am uitat sa precizez ca pompa mea NU am demontat-o de pe motor, fiind foarte dificil de pus la punct din cate am vazut. Asa ca ma apuc , demontez calculatorul de pe pompa "donator" din magazie cu tot cu cele 2 electrovalve si ... iar surpriza : cele 2 fire de la electrovalva de dozaj tot semi - dezizolate. Refac si la acestea izolatia , pun pe masina si cheie : NIMIC... invarte in gol, ca si cum nu s-ar alimenta. Problema care ma nedumereste cel mai mult este ca nu am NICI o eroare la scanare si tot nu vrea... Pistonasul de avand se misca , nu este intepenit ( am impins usor cu o surubelnita in lateralul suportului senzorului de rotatie si revine la pozitia initiala) , iar cel din fata electrovalvei di mijlocul pompei , intre iesirile spre injectoare , are si el o miscare de 2-3 mm cursa si revine. Vreo idee ? ca eu am ramas fara si nici par nealbit nu prea mai am... Multumiri anticipate binefacatorilor
  5. Salutare , banuiesc ca pompa de injectie s-a dat prima , nu ? Am un e46 320d 136cp din '98 si acum m-a lasat...
  6. Salutare. Azi m-am hotarat si eu sa fac retrofitul la volan cu comenzi. Partea de radio merge , in schimb tempomatul ba.... E un 320D din '98 (primele aparute) cu motor M47 si dde3.0. Cred ca am patit exact ca si ggabi1981, toate firele trase corect dar nu merge nimic la partea de tempomat ... Cum ai facut update-ul la DDE? Am terminat 3 baterii la laptop incercand sa vad de unde se poate activa (INPA). Multumesc.
  7. Buna ziua , Nu stiu daca aici e locul potrivit , dar nu am gasit ceva asemanator pe forum ; de ceva timp nu mi se mai aprinde martorul de frana de mana cand este trasa , ci doar la testul cu contactul pe pozitia 2 apoi se stinge. Am desfacut mansonul , dar nu am vazut acel intrerupator clasic pe nicaieri in zona aceea si nici vreun fir care sa ma duca spre ceva asemanator. Aveti vreo idee ? Masina e E46 320D din '98. Si inca ceva: cum pot determina tipul de motor pentru INPA ? (Nu radeti , am masina de doar 2 luni si deja vreau sa o "mesteresc")
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.