Jump to content

BOBster

Members
  • Posts

    4
  • Joined

  • Last visited

Previous Fields

  • Masina
    BMW 318i

BOBster's Achievements

Newbie

Newbie (1/15)

0

Reputation

  1. azi am fost la auto KAPPA Craiova,masina la teste computerizate foarte bine , mai putin treaba cu semeringurile care o stiam.Sfatul mecanicilor ca odata cu schimbarea semeringurilor sa schimb si distributia si mi-au facut un calcul aproximativ: -set semering supape - 130 lei -set garnitura capac curbutori si _chiulasa_ - 580 lei -kit distributie - 495 lei -antigel 60 lei -set segmenti piston - 360 lei(nu stiu cat de indicat este sa fie schimbati,dar mi-au zis ca asa este mai bine) -MANOPERA 800 lei -ar mai fi schimbul de ulei si daca mai apare ceva pe percurs! Pentru o masina de 10 ani si 200.000 km,pe care vreau sa o tin cel putin 4 ani,nu ar parea un cost ridicat,avand in vedere ca o fac intr-un service unde primesc si garantie. Cel mai ieftin "mecanic de service de marginea drumului" a fost 900 lei cu piesele lui. azi am fost la auto KAPPA Craiova,masina la teste computerizate foarte bine , mai putin treaba cu semeringurile care o stiam.Sfatul mecanicilor ca odata cu schimbarea semeringurilor sa schimb si distributia si mi-au facut un calcul aproximativ: -set semering supape - 130 lei -set garnitura capac curbutori si _chiulasa_ - 580 lei -kit distributie - 495 lei -antigel 60 lei -set segmenti piston - 360 lei(nu stiu cat de indicat este sa fie schimbati,dar mi-au zis ca asa este mai bine) -MANOPERA 800 lei -ar mai fi schimbul de ulei si daca mai apare ceva pe percurs! Pentru o masina de 10 ani si 200.000 km,pe care vreau sa o tin cel putin 4 ani,nu ar parea un cost ridicat,avand in vedere ca o fac intr-un service unde primesc si garantie. Cel mai ieftin "mecanic de service de marginea drumului" a fost 900 lei cu piesele lui.
  2. Cine sunt acesti tipi(mecanici din Craiova) si cum pot sa dau de ei?
  3. Sal`tare, n-am facut nimic la Q service,nu stiau problema , si au zis ca studiaza, deci am abandonat acesta pista.Vineri 31.03.2017 mi-am facut programare la serice Kappa-aeroport.Astept sa vad ce-mi zic si dumnealor,mai ales ca Kappa este specializat pe BMW!Intre timp am facut un drum de 250km , in care nu am menajat deloc masina....chiar si viteze de 200km/h . Dupa acesti 250km si inca vreo 250km facuti prin Craiova pot aproxima ca mi-a consumat vreo 100-150g ulei.Nu am joje ci imi arata nivelul pe bord,dar dupa aproximarea mea ar fi maximum 150g.Nu sunt disperat sa rezolv aceasta problema , pana nu voi fi sigur ca am gasit cel mai bun meserias , dintr-un service unde primesc garantie. Iti multumesc colegule(qu3en) pentru sfaturi.....am sa tin cont de ele,si am sa incerc in perioada urmatoare sa adun cele mai interesante postari despre aceasta problema si sa le pun intr-o noua postare. Cat despre uleiul folosit: Motul 5W-30 , deoarece pe la motor la ultimele doua schimburi erau lipite autocolante cu acest tip de ulei.
  4. am si eu BMW 318i motor N46,si ieri cand am plecat de la semafor am vazut fum albastru in spate.In prima faza am crezut ca este de la alta masina,dar in fata blocului m-am edificat:era de la mine.Am citit toate cele 40 de pagini ale acestui Topic,si azi la prima ora am fost la Q Service din Craiova-Izvorul Rece.Le-am spus baietilor patania si cele citite (problema semeringurilor) , si astept un raspuns pentru a-mi spune daca se apuca de treaba , si daca da , cand anume!Am vazut ca service-ul este o franciza si ce am mai reperat pe la ei multumit pret-calitate! Dupa toata operatiunea o sa vin cu alt post in care voi povesti cum a decurs.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.