Jump to content

Radu-S

Members
  • Posts

    15
  • Joined

  • Last visited

Profile Information

  • Gender
    Male

Previous Fields

  • Masina
    BMW 525i

Radu-S's Achievements

Newbie

Newbie (1/15)

1

Reputation

  1. Intrebare. Se poate scoate din calculator functia canbus ?
  2. Salut. Am facut o testare OBD unde s-a constatat o oscilatie prea mare a valorilor care privesc vanos-ul. Concret, valorile oscileaza intre 40-60. Am un motor m52 single vanos. Acum intrebarea, cunoasteti pe cineva care sa stie sa faca operatia de schimbare a garniturilor(le-am cumparat deja pe cele rotunde) fara sa bajbaie ? In Bucuresti. Multumesc.
  3. Am condus tot timpul masini cu cutie manuala, dar in ultimii ani obosisem sa tot schimb la viteze intr-un oras ca Bucurestiul, mai ales. Acum mi-am luat una cu cutie automata si viata e altfel. Totusi trebuie sa spun ca, din cand in cand, o mai trec si pe asta in modul manual, asa de dragul vremurilor trecute. Spun trecute pentru ca eu cred ca asta e viitorul, cutia automata.
  4. 296600 km 1996, E39, 523i, 170cp. La rulajul asta motorul merge impecabil. Tocmai intors din concediu in Germania, 4500km fara gram de ulei consumat. Anul trecut s-au schimbat simeringurile la supape, curelele si furtunele de apa. Tot atunci radiatoarele, vascocuplajul, iar acum o luna bujiile si bobinele, toate noi. S-au schimbat foarte multe la masina, a fost aproape restaurata, dar le-am amintit doar pe cele tin de motor.
  5. In interiorul modulului se afla un ventilator, sa ii spun asa, desi nu are rol de racire, ci rolul de a trage aerul din habitaclu printr-un senzor care citeste temperatura si actioneaza in consecinta clima. Ei, acolo in acel ventilator se aduna praf, dar mai intervine si uzura. Trebuie dat afara tot modulul(se scoate usor dupa ce dai afara modulul de radio de deasupra) si se separa masca din fata de partea din spate. Asa ai acces la ventilator si il poti curata/unge axul. Atentie ! Nu umbla la panoul frontal, ca se poate desface si el, dar nu o sa mai pui niciodata la loc arcurile care actioneaza toate butoanele alea. Experienta proprie, eu am stricat unul. Scoate doar praful si scamele din grila de acces al aerului din dreptul ventilatorului. Grila din stanga, pentru ca aia din dreapta e falsa. Scoate de asemenea si ventilatorul care se afla pe modulul din interior, unge cu ceva si pune totul la loc.
  6. Pe pagina anterioara e o discutie legata de subiect, cu numar de telefon, etc.
  7. In regula, instalatia din descriere a fost montata. Nu am facut prea multi kilometri cu ea, vreo 20 prin Bucuresti, insa pana acum a mers impecabil. Nu simt nici o diferenta de putere in sens negativ, am testat toate modurile cutiei, auto, sport si manual. Poate e Placebo, dar am senzatia ca motorul e un pic mai silentios si parca merge mai rotund la relanti. Alte lucruri, pe masura ce apar.
  8. Pai am spus, "Murano automat", deci ca la mine. Multumesc insa de sfat, o sa fac maine o discutie pe tema asta cu cei care monteaza instalatia, pentru ca aspectul asta nu il cunosteam.
  9. Da, nu stiu ce sa zic. Cumnatul meu a montat tot la ei, una la fel pe un Nissan Murano automat cu un motor de 3500 si merge impecabil de un an.
  10. Nu pun linkul, pentru ca nu stiu daca am voie. Asadar: Unitate Electronica de control ZENIT PRO Calculatorul ZENIT PRO este produs de AUTRONIC ITALIA la cele mai inalte standarde tehnologice de noua generatie, fiind special construit pentru autoturisme din clasa superioara pentru motoare cu 4, 6 sau 8 cilindri; Calculator “ECU” este creierul instalatiei, fiind componenta cea mai importanta; Unitatea electronica ZENIT PRO OBD este dotata standard cu modul de autoadaptare in functie de OBD-ul autoturismului , nefiind necesar nici un reglaj ulterior dupa montajul si calibrarea instalatiei GPL. Carcasa si conector de 48 PINI inchise ermetic (AIRPROOF); Procesor de ultima generatie – JAPONIA cu tehnologie “DOUBLE MEMORY” Comutator secvential automat de la benzină la gaz; Unitatea de control GPL proceseaza semnalele primite de la calculatorul masinii si controleaza fiecare injector individual similar injectoarelor corespunzatoare pe benzina Trecerea automata de la regimul de pornire pe bezina la cel pe GPL la indeplinirea conditiilor de start; Comutare automata de pe gaz pe benzina daca rezervorul de gaz se goleste; Functie de pornire de urgenta direct pe gaz, in cazul ca rezervorul de benzina este gol; Software de diagnoza si setare, interfata cu calculatorul asigura depanarea eficienta in service cu posibilitatea de update firmware la ultimele versiuni de software; Posibilitate de calibrare timpi de injectie in functie de plaja de turatii; Compensare de presiune – atat pentru temperatura gazului cat si pentru cea a vaporizatorului, asigurand fluxul de putere dorit in regimuri dificile; Instalatia GPL Zenit PRO are in componenta reductorul Gurtner sau reductorul Vito, in functie de puterea autoturismului. Reductor GURTNER BLACK Este fabricat in Franta, compania avand o experienta in domeniul GPL de peste 50 ani, cu marca de omologare R-67 Acopera o gama larga de puteri; Produs special pentru motoare puternice; O instalare simpla cu un sistem patentat; Nu creste presiunea de lucru a reductorului in decelerare sau cand motorul este la ralanti; O foarte bună stabilitate a presiunii de ieșire (nu are nici o intarziere în accelerare sau decelerare pentru a asigura placerea sofatului). Injectoarele GPL Injectoarele Hana reprezinta o solutie tehnica performanta pentru autoturismele de noua generatie, fiind gestionate de catre calculatorul Zenit PRO OBD, oferind dozarea optima de GPL, asigurand astfel, functionarea optima a motorului. Rezistenta superioara la vibratii si caldura avand conditia de selectie a cantitatii de combustibil. Injectoarele GPL HANA sunt produse sub un control strict de calitate si sunt comercializate peste tot in lume Viteza de raspuns mult mai rapida comparabila cu injectoarele de benzina. Consumul de combustibil mai redus cu 15 % fata de instalatiile GPL existente, performantele autorurismului fiind nealterate la functionarea pe GPL. Zgomot redus in functionare, o excelenta rezistenta la vibratii si temperaturi, o viteza de raspuns mult mai rapida, comparabila cu injectoarele de benzina. Multivalva TOMASETTO Multivalva Tomasetto AT02 este omologata în conformitate cu regulamentul european 67R-01 este prevazuta cu sistemele de siguranta prevazute in regulament : indicator de nivel, supapa de presiune, supapa de supraumplere 4600 lei
  11. Gata, maine sunt programat la Supergaz Virtutii pentru instalare.
  12. Am inteles, multumesc. Si apropo, catalizatoarele sunt noi. Sigur ca vreau sa o tin, stiu ca anul de fabricatie nu e incurajant, dar masina asta a suferit transformari cu o multime de piese noi, ca era pacat sa nu iau. Probabil ca o sa-i pun gaz, desi nu depasesc 10 mii pe an, din care, cam jumate pe autostrazi.
  13. Va salut. De o luna sunt in posesia unui e39 sedan din '96, cu motor 2500 benzina, cutie automata tiptronic. Toate bune si frumoase, pot sa spun ca sunt incantat de masina, mai ales ca e una in care "un nebun" de prieten al meu, vechiul proprietar, a bagat peste 10 mii de euro in restaurarea ei. Nu trec in revista ce s-a facut la ea, ca nu ma crede nimeni. Prietenul meu a constatat ca nu are timp de ea, pentru ca foloseste un Mercedes ML si mi-a vandut-o mie cu un pret pe care iar nu il spun ca nu ma credeti. Chestia e ca, neobisnuit fiind cu consumul in oras al unui asemenea motor(care merge de altfel impecabil) ,am ramas totusi surprins cand am constatat ca ajung cu el la 20%. Ok, ma asteptam la un 15-16%, dar nu cumva 20 e cam mult, chiar si pentru Bucuresti ? Gresesc cumva ?
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.