Jump to content

radian

Members
  • Posts

    5
  • Joined

  • Last visited

Previous Fields

  • Masina
    BMW X1

radian's Achievements

Newbie

Newbie (1/15)

-1

Reputation

  1. Acum o luna am schimbat parbrizul, sapatamana trecuta s-a dus dracului si parbrizul nou. Pe A1 mi-a sarit in geam o piatra de la o masina care rula in fata mea. In trei luni e al doilea parbriz care crapa...
  2. Este X1 XDRIVE 18D, motorul are 1995 cmc. In ceea ce priveste jantele, mea culpa, nu stiu, in Cartea de identitate scrie 225/55 R17 97W sau 225/50 R18 95W. Chiar nu stiu daca jantele sunt de 17 sau de 18. In ceea ce priveste parbrizul, deocamdata pica. Am vorbit intre timp cu cei de la firma de leasing si nu ma lasa sa pun alt tip de parbriz.
  3. Cu riscul de a ma face singur de cacao, fac publica o nelamurire. Dupa ce am alimentat cu carburant am vrut sa spal parbrizul. Am vrut sa aplic metoda standard, pe care am folosit-o la toate masinile pe care le-am condus pana acum (Dacia 1300, Logam, Audi A4, Mercedes ML), adica sa ridic stergatoarele si sa spal geamul. Surpriza, capota de la motor nu-mi permite sa ridic bratul stergatorului la mai mult de 30 de grade fata de parbriz. Am fost eu trancalau? Are bratul stergatorului vreo articulatie pe care n-am vazut-o eu? Sau e necesar sa pun contactul, sa dau drumul la stergatoare si sa le opresc in pozitie verticala ca se le pot ridica? Sper ca nu... O alta surpriza neplacuta, acum doua zile m-am trezit cu parbrizul fisurat. Sub stergatorul de parbriz din dreapta in zona unde se imbina stergatorul cu bratul suport. Fisura "fuge" vazand cu ochii pe mai multe directii. N-am nici cea mai vaga idee ce anume a provocat fisura. Sa vad ce zice inspectorul de daune. La ML am avut parbriz ionizat (cred ca asta-i termenul), la partea superioara ca o banda, care protejeaza mainile si bratele de arsuri solare pe timpul verii. Daca tot trebuie sa schimb parbrizul, am intrebat la reprezentanta daca pot pune un astfel de parbriz, chiar daca ar trebui sa platesc din buzunar diferenta fata de un parbriz standard. Mi-a explicat omul ca nu se poate. Ceva de genul ca is o grama de coduri (senzor de ploaie, etc.) care nu permit montarea de alt fel de parbriz decat cel cu care a iesit din fabrica. Chiar asa sa fie? Am mai inrebat si de functia Conected Drive cand o sa fie activa in RO. Mi-a zis ca probabil la anul, dar sa nu-mi fac prea multe sperante, ca si daca as fi intrebat anul trecut tot acealsi raspuns l-as fi primit, adica "la anul"... Consumul insa e OK. Pe autostrada, cu pilotul automat setat la 135 km/h, consumul resetat, la 100 km rulati am avut un consum de 5,7 %. La drum intins, 500 km, din care doar vreo 50 pe autostrada, consumul a fost de 6 %. La ML cand scoteam consum sub 10,5 % era nmotiv de sarbatoare...
  4. Azi am mai rulat cu X1 cateva sute de km. I-am calculat consumul, dupa metoda plinului. La 600 si un pic de km (100 pe autostrada restul regim extraurban, dar forjata, am si ramas fara permis... ), calculand dupa cantiatea de motorina consumata mi-a iesit o media de 6,07 l / 100 km. Nu-i o metoda de calcul cu precizie de laborator si consumul este un pic peste ce scria in prospect, dar mi se pare Ok. Fata de precedenta care halea > 11 l suna bine. In alta ordine de idei, kilometrajul partial se reseteaza din butonul din stanga jos al panoului de ceasuri de bord, dar consumul mediu cum il pot reseta? In l;egatura cu functia parcare automata (sau cum s-o fi numind), e ceva de capul ei? Tot am vrut s-o testez dar n-am apucat. Dealerul a avut grija sa accentueze faptul ca functioneaza OK doar in conditii ideale de parcare. Daca o activez, risc sa sifoneze masinile parcate in vecinatate?
  5. In primul rand salutari, acesta e primul meu post pe acest forum. Saptamana trecuta am finalizat procedura de achizitie a unei masinute X1 (masina de serviciu). Am rulat cu ea un pic peste 200 km, din care jumatate pe autostrada. Prima impresie e una pozitiva. Am trecut de la ML 320, 224 CP, af 2007 la X1, 150 CP, af 2016 (masina noua). Diferenta in briz-brizuri care fac viata mai usoara celui de la volan este evidenta. Pilot automat, limitator de viteza, parcarea fara asistenta soferului, etc. Dar, m-a cam dezamagit navigatorul. Indicatiile vocale lipsa in limba romana si mai ales, ceea ce ma entuziasmase dupa ce am rasfoit prospectul, functia "conected drive" - pauza. Mi-a zis baiatul de la reprezentanta ca functia cu pricina nu este valabila pentru RO pe motiv ca BMW inca nu a reusit sa negocieze un contract de colaborare cu o firma de telecomunicatii. Mi s-a parut cam subtire argumentarea, dar in fine. Hartile oferite de navigator sunt depasite. Imi arata ca functionala o benzinarie care e dezafectata de peste 5 ani. Nu recunoaste autostrada Sibiu - Deva. Exista vreo solutie sa pot activa "conected drive" sau raman in continuare cu telefonul lipit de parbriz pe Waze?
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.