Jump to content

Liviu mntl

Members
  • Posts

    8
  • Joined

  • Last visited

Previous Fields

  • Masina
    Bmw 740d f01

Liviu mntl's Achievements

Newbie

Newbie (1/15)

0

Reputation

  1. Ms ptr ajutor, ce vrei sa fac daca sunt plecat cu masina in italia. Nu vreau sa zic ce mecanici sunt aici. Nu e vorba de bani dar problema e mai de mult tot in italia aveam un m5 e39 si aveam probleme cu el nu tragea cand se incalzea. Am dus o la bmw reprezentanta , mi au schimbat senzori piese erc de 1500€ la ea si masina mergea la fel, in fine am dus o la un mecanic si mi a schimbat amandoua debimetre la ea si aia era masina tragea ca noua. De aia am intrat pe forum sa mai cer pareri sa nu mai iau sa schimb prin eliminate pe masina , nu sa iau actuator de seria 3 si furtune de l obor nu intelege gresit.. ma gandeam ca careva a mai patit ceva de genu problemei mele si mi ar putea da ideei. Oricum am luat un nr de tel de la un atelier auto specializati doar pe turbine pompe injectoare si o sa imi fac o prgramare la ei cel mai bine. Sa nu ma duc sa apuc sa imi schimb pe eliminate piese care nusi au rostul. Sa repare ce are masina. Si nu vreau sa repar masina cu stergerea erori v am spus simptomele ei, de ce ar putea sa aiba presiune prea mica in turbina si asta nu tot timpul ba merge ba nu. O fi regulator presiune turbo, senzori, scapari vaccum, pierderi pe la interculer. Asta vreoiam sa stiu in mare. La simptomele descrise de mine ce ar putea cauza presiunea prea mica cateodata in turbo. Eu zic ca daca ar fi ceva grav nu ar merge mereu , nu ba merge ba nu.. in fine multumesc la toti ptr ajutor
  2. Am fost la mecanic si ii da la tester presiune turbo mica. Mi o sters eroarea si masina o mers bine. Cand o las se raceste motorul imi face la fel. Ba merge binisor, nu ca si cand mi o sters eroarea . Ba nu merge deloc , adica fara turbo. Cand merge fara turbo isi revine la 2 3 km de mers singura fara sa opresc si sa repornesc motorul dar nu ma capacitatea ei care ar trebui sa mearga ca si cand mi a sters eroarea si am plecat de la el. Oare ce ar putea fi?
  3. Nu stiu dpf cum e dimineata merg sa faca un control amanuntit. Imi da supralimentare turbo
  4. Am vb acum cu cineva de la bmw si mi a zis ca s ar putea sa fie regulatoarele de la turbo
  5. Da cand e rece in special. Am fost adineauri cu ea la mecanic ptr ca ieri imi stersese erorile si aseara mi a facut iara figuri. Am mers sa o puna pe tester sa vedem ce i a mai dat si am mers fara turbo pana acolo adica cu lipsa mare de putere. Dar turbo se auzea adica un fluierat de sirena la deccelerare se aude. Pe tester io dat ceva cu presiunea la turbo altceva nimic. El Zice ca e turbo dar intrebare mea este - cand e stricat turbo poate ba sa mearga ba sa nu mearga??
  6. Buna la toti Sunt detinator de putin timp unui BMW 740D f01 , an 2010 , km 210.000 Problema mea este cam asa : are o pierdere de putere nu tot timpul la plecare se pe loc 0-2200 -2500 rpm se simte pleca plafonata greu pana in 2200 2500 rpm dupa trage zic eu destul de bine. Cand merge bine o simti se ridica de bot asta doar cateodata . Si mai se intampla la mers constant cate o data cand vreau sa accelerez ramane fara putere la orice turatie ca si cum as ramane fara turbo la ea si isi revine dupa un minut sa Zic asa singura . Propietarul de la care am luat o zice asa : ca a avut prob cu pierderi de putere la ea si i ar fi schimbat futunele de la vacuum cu niste furtune non originale bmw si cu diametru diferit fata de ce avea masina initial. Initial avea de 3,2 mm ceva de genu si ia pus de 3,8 , 4 din cate am inteles. Acuma intrebarea poate sa dea simptomele astea de la punerea furtunelor cu diametrul diferit? Sau de la ce ar putea fii? V-a multumesc anticipat, si scuzati-ma daca nu m-am exprimat cum trebuie . Sunt nou pe forum
  7. Salut ms ptr raspuns. Am pus - o pe tester si imi dadea nu inteleg eu bine cu presiunea de la turbo si debitmetru de aer ceva dar am scos mufa debimetrului inainte si poate de aia. A sters erorile am mers cu masina putin , m-am rentors la tester si nu mai dadea nimic.nu stiu de unde sa incep cu ea
  8. Buna la toti Sunt detinator de putin timp unui BMW 740D f01 , an 2010 , km 210.000 Problema mea este cam asa : are o pierdere de putere nu tot timpul la plecare se pe loc 0-2200 -2500 rpm se simte pleca plafonata greu pana in 2200 2500 rpm dupa trage zic eu destul de bine. Cand merge bine o simti se ridica de bot asta doar cateodata . Si mai se intampla la mers constant cate o data cand vreau sa accelerez ramane fara putere la orice turatie ca si cum as ramane fara turbo la ea si isi revine dupa un minut sa Zic asa singura . Propietarul de la care am luat o zice asa : ca a avut prob cu pierderi de putere la ea si i ar fi schimbat futunele de la vacuum cu niste furtune non originale bmw si cu diametru diferit fata de ce avea masina initial. Initial avea de 3,2 mm ceva de genu si ia pus de 3,8 , 4 din cate am inteles. Acuma intrebarea poate sa dea simptomele astea de la punerea furtunelor cu diametrul diferit? Sau de la ce ar putea fii? V-a multumesc anticipat, si scuzati-ma daca nu m-am exprimat cum trebuie . Sunt nou pe forum
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.