Jump to content

Extra

Members
  • Posts

    144
  • Joined

  • Last visited

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Bucuresti

Previous Fields

  • Masina
    BMW 525d,2004

Extra's Achievements

Newbie

Newbie (1/15)

-1

Reputation

  1. Nu cred ca are vreo treaba filtrul de motorina, mai ales daca l ai schimbat.Poate e ceva pe parte de aer, as zice.Filtru...debitmetru...turbina. PS: ce e ala peaje?
  2. Asta e boala e60 ului asa cum e si galeria de admisie,cum e si galeria de evacuare.Mie imi bate caseta de 2 ani.Nu are joc ,dar bate.A zis mecanicul ca a vazut cazuri cand si au cumparat unii caseta noua si dupa un an a unceput sa bata iar.Cred ca e o idee buna sa o reconditionezi.Daca tine ...te costa si mult mai putin.Apropo,cat costa?
  3. Eu nu inteleg de ce ti ai luat jante pe 16 pt seria 5!!Vinde le si ia ti si tu minim 17.Nu te supara....16 nu sunt ok nici pt 3 ar.Parerea mea, ca om
  4. Am rezolvat. Era de vina o siguranta. Si resetatul si problema cheii aveau aceeasi cauza: o amarata de siguranta.Am mai scris si in alt topic. Am incuiat un an masina din cheie si am mers cu meniu in lb germana si am cheltuit o gramada de bani pe testere degeaba. In caz ca mai pateste cineva asa ceva , sa stiti...
  5. Mda...cred ca ar trebui sa-i cer scuze masinii mele. Daca trebuie sa injur sau sa dau foc cuiva,astia ar fi nesimtitii la care am fost pana acum cu masina (inclusiv Bavaria Otopeni). Am platit pana acum in jur de 700 RON pe diagnoze ,ca sa aflu intr-un final ca problema este.....o siguranta!!!Am gasit in sfarsit un mecanic priceput care a facut ce era logic. Mi-a desfacut capaculde la stalpul de la luneta (unde se afla receiverul), a masurat cu ampermetrul, a vazut ca nu e tensiune, s-a dus la sigurante, a schimbat-o si...minune...uite ca merge cheia. A disparut si problema cu resetatul in display.Se pare ca tot de la siguranta aia era. Ar trebui sa ma duc acum sa le cer banii inapoi celor care ,prin incompetenta lor, si-au batut joc de timpul si banii mei. In capul listei ii pun pe cei de la AB Otopeni si pe cel din Dobroiesti (probabil ca ati auzit de el...si el repara BMW uri si il lauda unii ) care mai avea putin si-mi zicea ca trebuie sa schimb motorul. Mi-a dat tot felul de diagnoze tampite .Mi-a zis un roman... Asta este.Multumesc pentru sfaturi. Toate bune!
  6. Da, la bavaria mi-a dat urmatoarele erori: 1.Senzor IBS- nu l-am schimbat 2.Modul bujii-l-am schimbat 3.Releu alternator- l-am schimbat (ei imi dadusera sa schim alternatorul cu totul;cica ei n-aduc releul separat) In ceea ce priveste problema cu cheia, mi-au spus sa cumpar alta cheie noua:)).In fine nu vreau sa mai dezvolt subiectul asta. Cred ca e piesa aia de la luneta de care mi-ai zis tu. O sa-mi fac timp sa o schimb.
  7. Da, am schimbat modulul de la bujii.Era ars. Dup-aia nu mi-a mai facut asa. As mai avea de schimbat ibs ul si piesa aia de la antena....
  8. Multumesc frumos pt pareri. 1.S-ar parea ca ai dreptate. O sa caut un service sa se uite la piesa aia....daca e o scimb si gata. 2.Nu am navigatie proffy,deci am numai un buton de eject.Am tinut pe eject si butonul de volum ,dar nu s-a intamplat nimic.i 3.Cred ca asa e.Mi l-a dat defect testerul de la bavaria. De cateva ori, mi s-a oprit motorul in timp ce mergea la relanti. Si cand am dat la automat, era moarta bateria.Asta e ?E ibs ul?
  9. Mai baieti si fete (if any), am niste probleme cu masina ( e60 525dA) si cu greu ma abtin sa n-o iau la ciomege sau sa-i dau foc.Anume: 1.Nu mai merge telecomanda.O deschid cu cheia in broasca. Cheia e buna, antena sau receiverul sau cum drq s-o numi e de vina. 2.Opresc motorul si cand pun contactul la loc se reseteaza tot: limba (imi da germana), posturi de radio, comenzile de pe volan... Noroc ca imi raman km. 3.Din cand in cand, mai ales cand e frig, gasesc bateria descarcata si nu mai porneste. Concluzie preliminara: am fost la 4-5 service-uri diferite (am insistat pe problema cu cheia mai mult) si toti mi-au luat banii pe tester binenteles (cate 1 mil)si fiecare mi-a zis varianta lui, punandu-ma sa schimb diverse piese. Pe locul 1 in top rusinica sunt nesimtitii de la bavaria otopeni, binenteles, care pt un releu de alternator, care costa 4 mil, m-au pus sa cumpar alternatorul cu totul (motivand ca ei nu aduc separat) si m-au mai pus sa cumpar alta cheie cand eu stiu sigur ca nu cheia e de vina (nu dezvolt, credeti-ma ca nu e cheia). In fine ,ideea e ca eu m-am saturat sa fiu luat la misto de toti hotii de prin serviceuri si vreau sa-mi recomande cineva un electrician serios. Cred ca din atatia cati suntem pe forum, stie unul un electrician serios,ca-mi bag &^&^&^#### de masina. M-a adus la disperare!!!!!!!!!!!!! Va multumesc anticipat!
  10. Se gaseste si la alti producatori. Eu asa stiu, sper sa nu ma insel. Intreaba la un magazin de piese auto. Nu e nimic special la filtrul ala.
  11. Vand bara fata pt E60. Este originala, nu e lovita,are toate grilele montate, inclusiv canalele pentru aerisirea discurilor de frana.Este gri metalizat. Pret:150 euro
  12. Ba da.Asta am si facut de mult aici : http://www.bmwclub.ro/forums/index.php?showtopic=85460 Vad ca nu zice nimeni nimic.Asta e, o sa ma duc la Bavaria si gata.
  13. Pff.....deci eu nu pot sa cred ca nu stie nimeni sa-mi recomande un electrician bun!!!!!!!!!!!!! Va reneg!Imi inchid contul :twoup:
  14. Poate sa-mi recomande cineva un service sa-mi rezolv niste probleme la electrica? Vreau niste oameni ca lumea: se aibe tester, sa fie meseriasi si sa nu ma jepcareasca de bani ca la Bavaria.Masina e E60 525dA.Multumesc
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.