Jump to content

Linuxx23

Members
  • Posts

    14
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    1

Linuxx23 last won the day on June 1 2017

Linuxx23 had the most liked content!

Previous Fields

  • Masina
    BMW F31, Mazda MX-5 NC

Linuxx23's Achievements

Newbie

Newbie (1/15)

-4

Reputation

  1. "Parerea mea este in continuare ca la o masina cu istoric sanatos de service problema cu lantul nu exista." Este adevarat ca nu toate au avut probleme, dar sa tragi concluzie dupa o singura masina mi se pare aberanta. Toate motoarele N47 pot sa aiba probleme, nu depinde de "istoricul sanatos".
  2. Am service autorizat, am comparat mai multe kituri SWAG/FEBI (acelasi firma) cu kitul original BMW si sunt la fel.(in kitul SWAG este sters logo-ul bmw de pe intinzator ca sa nu fie piesa originala). Fiind facut de acelasi producator, numai cutiile difera, discutia care tine mai mult este inutila. Nu cred ca cineva schimba distributia la N47 pentru 250 ron... Nu este chiar o lucrare pentru amatori, trebuie elevator, scule si dispozitive speciale si dureaza minim 6-8 ore. Insa mentionez ca nu este suficient sa schimbi numai kiturile (sunt doua) de lant. Mai trebuiesc schimbate si alte repere care se gasesc numai pe original BMW : Repere originale BMW: 13527797906 SPROCKET 11318509926 Camshaft sprocket 11417798019 Oil pump sprocket Kit lant superior SWAG 99 13 0349 Kit lant inferior SWAG 20 94 8775 Lant p. ulei SWAG 99 13 6339 Daca schimbi numai kitul inferior+superior sunetul ciudat poate sa vina de la celelalte componente care se uzeaza cu timpul la fel.
  3. Poti sa iei linistit Swag/Febi. Ei produc kitul si pentru BMW.
  4. Orice service autorizat da garantie pentru orice lucrare, nu numai reprezentanta. Sunetul motorului nu mi-se pare ok, trebuie mers inapoi la service.
  5. www.autohus.de vinde netto fara probleme pentru firme romanesti, in ultimul an am adus mai multe masini de la ei si nu aveam nici o problema.
  6. Cauti ce versiune de navigatie ai pe masina si descarci hartile de aici. http://www.bmwfsc.ca/map-data/ Copiezi hartile pe un stick usb, cumperi codul fsc de aici http://www.ebay.com/itm/262875930827?_trksid=p2060353.m2749.l2649&ssPageName=STRK%3AMEBIDX%3AIT Instalezi hartile de pe stick, introduci codul FSC si gata ai facut singur update-ul
  7. Daca sare lantul si reparatia te costa 2000-4000 euro, este o chestie minora pentru tine a-si vrea sa fiu in locul tau
  8. Factorul de nesiguranta este deranjant. Poate ca o sa ai noroc si la tine kitul o sa tina 300k+ km, poate nu ai noroc si o sa sara/rupa exact in concediu undeva departe pe o autostrada. Cei care nu stiu de posibila problema, intadevar circula linistit cu distributia neschimbata, nu toate vor avea probleme.
  9. Codurile pe care am schimbat la F31 n47, productie 06.2013: Repere originale BMW: 13527797906 SPROCKET 11318509926 Camshaft sprocket 11417798019 Oil pump sprocket Kit lant superior SWAG 99 13 0349 Kit lant inferior SWAG 20 94 8775 Lant p. ulei SWAG 99 13 6339 Continutul kiturilor SWAG/FEBI este se pare acelasi ca si kiturile originale BMW.
  10. Buna, Vorbesti parca ai fi purtatorul de cuvant al BMW-ului. Teoretic ce spui este adevarat, practic se cam schimba distributia si la modelele depa 2010. Am un F31 productie 06.2013 avea sunet la distributie, am schimbat kitul. Dupa schimbare s-a confirmat, lanturile erau lungite era risc de rupere. Neoficial este recomandat sa se schimbe kitul la toate N47 dupa 200.000 km reali indiferent de anul de productie.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.