Jump to content

Micu Sorin

Members
  • Posts

    18
  • Joined

  • Last visited

Previous Fields

  • Masina
    E46 320D Sedan

Micu Sorin's Achievements

Newbie

Newbie (1/15)

0

Reputation

  1. convertizorul de cuplu. Incearca sa treci mai tare de acel interval de turatii, apasa mai tare pe acceleratie, daca nu mai face, atunci e convertizorul de cuplu.
  2. Salut, Doresc sa inlocuiesc cutia de viteze automata (E46/2003,320D-150HP), motivul: vibreaza in jurul tutratiei de 1800. Pe masina am codul 96024801 iar pe "piata" am gasit 96024210,96024836,96023469 si probabil mai sunt si altele. Intrebarea este : sunt compatibile? Sunt diferite? Cineva de la un service imi spunea ca difera turatia la care schimba viteza si ca ar trebui inlocuit ulterior si grupul care sa confere masinii mersul normal. Daca aveti cunostinte despre acest subiect v-as ramane recunoscator, sau daca cunoasteti o persoana serioasa de unde as putea achizitiona cutia si cineva pt montarea ei in zona Bucuresti. Va multumesc frumos
  3. Am desfacut cele 2 capace de vizita prin interiorul masinii , am golit rezervorul am sters un pic cu o carpa(desi nu era mizerie) am inlocuit si filtrul de motorina si mi-a mai sugerat cineva sa inlocuiesc senzorul de pe axa cu came. Le-am facut pe toate si...la fel. Ce poate sa aiba? Va rog frumos incercati sa ma sfatuiti pentru ca nu mai stiu ce sa ii fac.Acum 2 zile nu a pornit dimineata, a 3-a cheie i-am dat-o in dusmanie vreo 20 secunde si la urmatoarea cheie a pornit la sfert!!!! Multumesc mult
  4. a mea vibreraza cand e rece de cand am luat-o (acum 5 ani) si ...m-am obisnuit, cand incepe sa vibreze o turezi un pic mai tare si gata. o sa iti adaptezi stilul de condus si se rezolva, cel putin asa am facut eu pana acum. Din cate am citit pana acum este imposibil sa desfaci cutia si sa nu mai trebuiasca sa schimbi si alte piese asa ca eu personal as merge pe cumpararea unei cutii sh de afara!!! masinile de afara fac multi km afara si nu in oras unde tb sa schimbe continuu vitezele. daca vrei poti sa ma suni ca sa nu stresam restul colegilor si ne mai sfatuim reciproc. 0743048495
  5. Nu prea gasesc cine stie ce discutii referitor acest motor(in principiu ele vad ca sunt cam la fel) si nu stiu ce sa fac. Faza e ca indiferent catre care ma indrept il iau cu ochii inchisi ca asta nu e vreme sa ma dau cu motorul.
  6. Stimati colegi, Intentionez sa achizitionez un BMW k1200 GT sau RS. Am gasit unul la Motomus (GT din 2004 cu 4500 euro ) si un RS din 2002 la 3000 la un privat. Ce imi recomadati sa fac? Multumesc anticipat pt sfaturile voastre
  7. Il am, asta m-a surprins initial si pe mine cum ajunge mizeria acolo. Raspunsul a fost ca trece prin el, in cazul asta de ce naiba mai punem filtru?
  8. dupa curatarea injectoarelor masina a pornit 1 saptamana si problema a revenit. I-am shimbat regulatorul de presiune( cel cu sita) pe care l-am gasit foarte incarcat. Din nou masina a pornit 1 saptamana si problema a revenit. Cineva imi zice sa inlocuiesc pompa de joasa de motorina( ca aia ar genera mizerie-span) , sa dau jos rezervorul si sa il curat bine dupa care sa suflu conductele. Ce parere aveti? A mai avut cineva problema asta?
  9. Cred ca cea mai ieftina varianta este sa iei o cutie sh de la cineva serios care iti poate garanta ca era ok inainte de dezmembrare. Una ajunge 350-400 euro din cat am inteles. Da, exista riscul sa pice oricand dupa aia, este un risc pe care trebuie sa ni-l asumam. Eu am problema asta de cand am luat masina ( de 5 ani) si deja m-am obisnuit cu ea. La mine vibreaza doar cand este rece, asa ca evit si eu plaja de turatii ce genereaza vibratiile iar in momentul in care o sa pice cutia o sa cumpar una sh. Unii colegi sfatuiau una de pe benzina, este indicat asa ceva? ma gandesc ca plaja de turatii este diferita ca sa nu mai vorbim de cuplu. A montat cineva cutie de benzina pe diesel? este ok?
  10. Chiar nu este nimeni care sa isi dea cu parerea? Multumesc
  11. credeti ca poate fi regulatorul de presiune? Cum as l-as putea proba?
  12. Revin cu Update si anume: mi s-a zi de catre mecanic ca injectoarele scapa presiune (cand le-a pus la banc se umezea returul dupa 200 bari. Le-am trimis la Bucuresti la un turc cica mare meserias in injectoare si pompe. Le-a curatat la "microunde" si surprinzator ele pe banc faceau la fel. Am mai pus niste injectoare de E46 si culmea ca faceau la fel.... Le-am montat pe masina si masina a mers fara probleme 2 saptamani. Acum a inceput la fel. Dimineata trebuie sa ii dau 5-6 chei din care una lunga (aprox 20sec) dupa care porneste la sfert, ca si cum nimic nu s-a intamplat. in cursul zilei porneste f bine, doar la prima pornire dimineata sunt probleme. Ce credeti ca poate fi ca ma dispera?!
  13. cred ca am gasit buba. Injectoarele nu scapau presiune fara contactul pus, asta insemna ca se pierdea presiunea din rampa dupa ce opream contactul si de aia nu pornea. Cand a venit mecanicul si i-a dat la prima cheie (dar tinut mai mult cam 8-10 sec max ) a pornit. Eu ii dadeam cam 3 sec si opream. Am trimis injectoarele la bosch si sa vedem rezultatul. Va tin la curent.In schimb azi am mai intalnit o problema si anume la schimbatorul de trepte de viteza al stergatoarelor de parbriz nu imi mai merge nimic pe prima treapta (nici o treapta de intermitenta si nici treapta data de senzori). Merg doar treapta mica si cea mare, aveti idee de ce? O zi buna
  14. se aude bazaind aprox 15 secunde din momentul in care pun contactul
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.