Salutare tuturor! Am un 525D 2005, 130KW, 177 hp, cu cutie automata GA6HP26Z. Am observant scurgeri de ulei pe la baia cutiei de viteze, si dupa ce am citit mai multe pareri si forumuri am aflat ca ar trebui schimbat uleiul si baia cu tot cu filtru. Pana strang toti banii necesari pentru aceasta operatiune, am decis sa completez cu ulei original BMW, cumparat din reprezentanta BANAT CAR Timisoara. Am desfacut surubul din dreapta cutiei automate, convins fiind ca ar fi bine sa completez cu ceva ulei, pana fac schimbul de tot, avand in vedere ca am scurgeri pe baie. Surpriza maxima a fost ca desfacand busonul (nu cel din baie, ci cel din lateral), a tasnit cu putere ceva ulei. Am reusit sa insurubez repede inapoi. Am pierdut cca 200 ml ulei. Deci, in loc sa am loc sa completez cu ulei, am aflat ca am mai mult decat permite umplerea pe la buson. Intrebare: este normal sa fie atat de mult ulei? Daca nu a fost schimbat niciodata, din fabrica cutiile vin cu ulei mai mult decat nivelul busonului? Uleiul cumparat din reprezentanta are culoare galbena, iar cel ce a curs avea cumva culoare rosiatica. E alt tip de ulei, sau din cauza uzurii are acea culoare?