Jump to content

deeJayOg

Members
  • Posts

    1492
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    55

deeJayOg last won the day on April 29 2021

deeJayOg had the most liked content!

Profile Information

  • Gender
    Male

Previous Fields

  • Masina
    Nu mai conteazĂŁ

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

deeJayOg's Achievements

Newbie

Newbie (1/15)

  • Week One Done
  • One Month Later
  • One Year In Rare
  • Very Popular Rare

Recent Badges

852

Reputation

  1. Wisthful thinking cum s-ar zice: PĂŁi e mai bine cĂŁ sunt compatibile jantele și cu VAG și MB acum; scade prețul mai mult la cele de BMW. Win!
  2. Nu știu dacă e tristă neapărat. Practic toată arhitectura CLAR a trecut la asta. Unu din marile avantaje pare să fie greutatea; știm clar că noile generații G au avantajul ăsta față de F-uri. E mult maj ușor tot ansamblul. Asta ca parte interesantă , poate. Miroase a marketing. Realitatea pare să fie o aliniere a BMW cu ceilalți producători germani. Costuri mai mici probabil pe termen lung.
  3. Ăn brief-urile nemțești scrie ĂŽn clar ce normĂŁ de poluare are. Ceri frumos vânzĂŁtorului sĂŁ facĂŁ o pozĂŁ eventual. Poate sĂŁ ascundĂŁ datele personale, dar sĂŁ vezi cĂŁ e Euro 4.
  4. E 530e în pozele din leak, cu pachet M.
  5. Tipsurile sunt doar În poza aia câte 4. Pare M550D. Depinde de motorizare. Dar În mod normal sunt identice vãd.
  6. Eu cel puțin n-am avut stres - par să meargă toate corect (dar eu nu am panoul digital de climă, ci pe cel clasic cu butoane fizice și doar dual zone - poate de aici diferențe) - Știu că pățise colegul Crysis21 (sper să nu confund) ceva dar credeam că e caz mai izolat; iar el parcă remediase cu update ilevel.
  7. La LCI îmi plac mai mult liniile din bara față. Cum se continuă cu farul și apoi cu linia capotei. Pare mai agresivă așa. La ce probleme cu ventilația te referi?
  8. Da, asta pare sã fie. Pânã În 400hp.
  9. Sunt curios dacĂŁ o sĂŁ pot face retrofit la diffuser-ul din spate. Ămi place mai mult parcĂŁ Cât despre alte retrofituri, posibil sĂŁ meargĂŁ faruri/stopuri dar e atât de scump cĂŁ sigur nu meritĂŁ efortul.
  10. Între timp, leak cu LCI: Dacă vizual nu pot să zic că mă așteptam la cine știe ce, da se apropie din față mai mult de noua linie 7 (fără grila hidoasă - mie unul nu-mi place deloc) și din spate de linia lui G20 .... pot să zic că super interesant este viitorul 545e. Benzină 6 cilindri + Electric. Ideal
  11. Doar pentru 2 upgrade-uri simple te ajut eu gratuit dacă ești prin zona capitalei. N-are rost să dai banii degeaba doar pt 2 chestii simple. Dar să scăpăm de limitări Eu după experiențele avute recomand primul din lista asta. Contează și Android/iOS totuși. Nu pot vorbi pt Android. https://bimmercode.app/adapters/
  12. Eu am iOS 13.4.1 dar problema o aveam de mai demult. iCar Vgate 3 WiFi era adaptorul la care am renunțat. Se deconecta pur și simplu. Oricum, pentru G-uri nu mergea aproape deloc. La F30 mi se conecta dar dupĂŁ multe ĂŽncercĂŁri, apoi la un moment dat se deconecta singur. Eu unul cel puțin am renunțat la el. Nu regret UniCarCcan. E mult mai "solid" și stabil. Și merge și cu G-uri. Bimmercode zice totuși oficial cĂŁ VGate nu mai este suportat (cel puțin adaptoarele mai noi) - poate ține și de adaptorul ĂŽn sine. Sunt atât de multe clone de vGate cĂŁ nici nu știi care e pe bune și care nu.
  13. Depinde și de iOS și telefoane. Cu iPhone XS sau 11 Pro nu am mai reușit deloc cel puțin.
  14. E conform planului de service BMW. Revizia a patra vine la 100000km
  15. - ĂŽmi pare rĂŁu sĂŁ vĂŁd așa belea. Am fost la un pas sĂŁ pun prelatĂŁ și la mine. Am renunțat ĂŽn urma sfaturilor de pe forum BafrĂŁ la rezolvare
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.