Jump to content

rallec

Members
  • Posts

    6
  • Joined

  • Last visited

Previous Fields

  • Masina
    bmw 525d

rallec's Achievements

Newbie

Newbie (1/15)

0

Reputation

  1. Salut revin cu un update. Cum a spus si colegu florin, am luat un alternator reconditionat momentan, l-am montat si smuciturile din cutie 1-2 si 2-3 s-au ameliorat substantial sa zic in jur de 40%-50%. Ulterior am resetat valorile cutiei si acum nu se mai simt aproape deloc. Doar cand accelerez foarte usor se simt unpic. Baietii de la service mi-au recomandat sa fac schimbul de ulei si asta o sa fac astazi. Va multumesc de ajutor si revin cu noutati dupa ce schimb uleiul.
  2. Da scuze ca am revenit cu alta postare, ramasese asa masina eu fiind plecat. Ideea e ca eu schimb alternatoru', vroiam sa stiu daca dupa ce il schimb mai trebuie facut/setat eu stiu referitor la alternator, vazand ca aici in cta, de electricieni multi nu sunt , si nici nu stiu daca sunt sau nu priceputi. ca vorbind de greseli, 500 lei nou sau reconditionat? nou reconditionat nu cred ca exista?! vazand ca e nou.
  3. deci practic, innainte sa schimb alternatorul, sa schimb releul regulator? asta au precizat si baietii de la service, dar au recomandat mai degraba sa schimb alternatorul sa fiu sigur. in schimb am sa pun testerul pentru senzorul ibs sa vedem ce zice. multumesc de raspuns. Mai astept pareri!
  4. Salut in primu' rand tuturor ma numesc Cristi si sunt din Constanta. am achizitionat un bmw 525d din 2006. Masina este adusa din Anglia neavand un istoric al reparatiilor.(facut imediat schimbul de ulei, lichidu' de la servo, antigel bucse, 2 capete de bara etc. Imi ramasese sa fac schimbul de ulei din cutia de viteze fiind si automata) Acum 2 saptamani s-a aprins in bord check'ul de la baterie imediat dupa urmat de : transmission failure, servo, abs. Am oprit instantaneu pe dreapta am oprit masina si m-am dus la baterie. Era umflata si curgea lichid din ea. Negasind pe cineva sa ma tracteze, am pornit dinnou masina , toate erorile disparusera si m-am dus cu ea la service mergea ca si cum nu avea nimica. Acolo am schimbat bateria si imediat dupa am masurat sa vedem daca incarca bine. Cu toti consumatorii era in parametrii normali. Unica greseala care am facut-o a fost ca nu am masurat in timpul mersului. Imediat dupa ce am plecat de la service la aproximativ 20-30 de km s-a aprins dinnou bateria in bord urmat de cele enumerate mai sus. Ma duc la baterie, dinnou distrusa , umflata si curgea lichid dinnou. 2 baterii noi de 145. M-am intors cu ea la service baietii mi-au recomandat sa schimb alternatorul. Nu am reusit sa schimb alternatoru' imediat si am mai mers cu ea inca vreo 3-4. In acelasi timp a mai aparut o problema la cutia de viteze.Treptele 1'a ->2a si 2a->3a smucesc destul de tare, a1a treapta o schimba extraordinar de scurt mai mult ca un sut parca ar fii, iar a 2a o schimba foarte infundat ca si cum s-ar chinuii sa cupleze urmata imediat de o smucitura, in schimb celelate trepte nici nu le simt le schimba foarte bine. Acuma am 3 intrebari si sunt urmatoarele stiind ca trebuie sa schimb uleiul din cutie. 1. Are alternatorul vreo legatura cu schimbatul vitezelor? 2. Daca schimb alternatorul trebuiesc facute anumite reglaje specifice schimbarii alternatorului? 3. Daca raspunsul la intrebarea nr 2 este da, poate cineva sa enumere pasii pentru schimbarea alternatorule sau /si tot procedeul care trebuie urmat? Ca sa stiu daca baietii de la service se pricep sau nu:) Va multumesc anticipat!!
  5. Te referi la fulie da? Si ce inseamna destul de costisitor daca curge lichidul, oricum sunt deja la a 2a baterie facuta terci.
  6. Salut, este pentru prima oara cand postez pe acest forum si as vrea sa spun salutare tuturor pentru inceput. Am cautat pe internet, evident pe unde am fost indrumat si nu am prea gasit un raspuns/solutie la problema pe care o am si de aceeea am decis sa postez aici. In urma cu 3 zile, mi-a aparut in bord in timp ce mergeam, ''Check battery terminals'', urmata de transmission fault, dsc failure, run flat failure, si inca una presupun ca de la servodirectie pentru ca nici el nu mergea volanul se intarise. Asa ca, am tras pe dreapta, am oprit masina am controlat bateria ca + si - sa fie stranse bine si asa si erau, m-am urcat innapoi in masina am pornit si totul era super ok nimica nu mai aparea. A 2-a zii am pornit la drum de dimineata si dinnou dupa 30 de minute de mers pomuletul a inceput. Am repetat procedura, cand am controlat bateria curgea tot lichidul din ea si era si destul de umflata(baterie de 100). Am presupus ca asta era problema, am schimbat bateria, am controlat voltajul care era undeva la 12.50 oprita si 13.90 - 14.40 pornita. Toate valorile obtinute de pe tester.Astazi de dimineata am plecat dinnou la drum, toate bune si frumoase a mers ca si uns. Seara cand sa ma intorc de la munca, dupa 20 de min de mers a inceput iarasi pomuletul, si iarasi bateria era facut praf, terci tot lichidul curgea din ea era si umflata parca o cocea. Mecanicul m-a sfatuit sa schimb alternatorul, ideea e ca eu nu as vrea unul sh (si daca gresesc ca imi este frica sh explicatimi de ce gresesc) ci unul nou care costa destul multisor. Mecanicul a presupus ca nu ar fii nimica pe instalatie care sa coace bateria in halul asta decat alternatorul. Acuma eu va intreb, pentru ca si el la randul lui a spus dar nu mi se parea prea decis, as putea sa incerc sa schimb regulatorul de voltaj? Ar putea ca acesta sa fie problema? Sau daca cineva a intampinat problema ce solutie a gasit etc. Ideea e ca, cu bateria actuala eu merg doar sa nu o fortez gen sa accelerez brusc sau sa merg la peste 60 km/h, totul este normal nu am nici o eroare daca fac asta. In schimb daca depasesc viteza asta sau accelerez tare incep sa imi apara problemele. porneste la sfert deci bateria nu e total moarta. Sfaturi? Astept, multumesc anticipat. Edit: Acum am gasit asta . Link :http://www.bimmerforums.co.uk/forum/f15/2005-e60-530d-charging-fault-check-battery-terminals-transmission-runflat-dsc-failure-messages-fixed-t76245/ Se pare ca la el o alta bateria si alternator a rezolvat problema.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.