Salut, este pentru prima oara cand postez pe acest forum si as vrea sa spun salutare tuturor pentru inceput. Am cautat pe internet, evident pe unde am fost indrumat si nu am prea gasit un raspuns/solutie la problema pe care o am si de aceeea am decis sa postez aici. In urma cu 3 zile, mi-a aparut in bord in timp ce mergeam, ''Check battery terminals'', urmata de transmission fault, dsc failure, run flat failure, si inca una presupun ca de la servodirectie pentru ca nici el nu mergea volanul se intarise. Asa ca, am tras pe dreapta, am oprit masina am controlat bateria ca + si - sa fie stranse bine si asa si erau, m-am urcat innapoi in masina am pornit si totul era super ok nimica nu mai aparea. A 2-a zii am pornit la drum de dimineata si dinnou dupa 30 de minute de mers pomuletul a inceput. Am repetat procedura, cand am controlat bateria curgea tot lichidul din ea si era si destul de umflata(baterie de 100). Am presupus ca asta era problema, am schimbat bateria, am controlat voltajul care era undeva la 12.50 oprita si 13.90 - 14.40 pornita. Toate valorile obtinute de pe tester.Astazi de dimineata am plecat dinnou la drum, toate bune si frumoase a mers ca si uns. Seara cand sa ma intorc de la munca, dupa 20 de min de mers a inceput iarasi pomuletul, si iarasi bateria era facut praf, terci tot lichidul curgea din ea era si umflata parca o cocea. Mecanicul m-a sfatuit sa schimb alternatorul, ideea e ca eu nu as vrea unul sh (si daca gresesc ca imi este frica sh explicatimi de ce gresesc) ci unul nou care costa destul multisor. Mecanicul a presupus ca nu ar fii nimica pe instalatie care sa coace bateria in halul asta decat alternatorul. Acuma eu va intreb, pentru ca si el la randul lui a spus dar nu mi se parea prea decis, as putea sa incerc sa schimb regulatorul de voltaj? Ar putea ca acesta sa fie problema? Sau daca cineva a intampinat problema ce solutie a gasit etc. Ideea e ca, cu bateria actuala eu merg doar sa nu o fortez gen sa accelerez brusc sau sa merg la peste 60 km/h, totul este normal nu am nici o eroare daca fac asta. In schimb daca depasesc viteza asta sau accelerez tare incep sa imi apara problemele. porneste la sfert deci bateria nu e total moarta. Sfaturi? Astept, multumesc anticipat. Edit: Acum am gasit asta . Link :http://www.bimmerforums.co.uk/forum/f15/2005-e60-530d-charging-fault-check-battery-terminals-transmission-runflat-dsc-failure-messages-fixed-t76245/ Se pare ca la el o alta bateria si alternator a rezolvat problema.