Jump to content

dany_vh5

Members
  • Posts

    10
  • Joined

  • Last visited

Contact Methods

  • Website URL
    http://
  • Yahoo
    dany_vh5

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Dr. Tr. Severin

Previous Fields

  • Masina
    bmw 318 i E46

dany_vh5's Achievements

Newbie

Newbie (1/15)

0

Reputation

  1. Salut, Stiti cumva care e ordinea de uzare la cauciucuri? Si cand spun asta ma refer la tipul cauciucului doar; iarna, vara, all season, nu la marca acestuia. Multumesc.
  2. Salut. Stiti cumva cate stele de siguranta are BMW 318i E46 '99, la impact lateral si frontal? Multumesc!
  3. dany_vh5

    CP

    1 kw~ 1,36 cai putere multam'
  4. Verifica sa nu ai janta straba la vre-o roata, galca pe cauciuc, apoi echilibreaza rotile, daca mai continua, vezi unghiul de fuga, apoi bucse si brate, la verificare, in ultima instanta caseta de directie ceea ce e foarte putin probabil.
  5. dany_vh5

    CP

    Cati cai pot avea pe un 318i e46 la 1895 cilindree 87 KW? (115 sau 117)
  6. Porneste destul de bine. Nici o problema la aceeasi temperatura. Vezi bateria sa nu piarda curent sau sa ai amperajul necesar pe ea. Io zic ca ar fi bine sa renunti la repetarea vre'unui pas si sa pui mana pe tel sa chemi taxi si ca sa fie ziua mai perfecta, o za vina sa te ia un logan:)).
  7. Da, e problema cand accelerezi in timpul virajului la drum alunecos, indiferent cu ce e acoperit (polei, mazga, gheata, zapada); le-am pus in ordinea periculozitatii. Avand tractiune pe spate si datorita faptului ca este destul de usoara pe spate, stabilitatea scade foarte mult la drum alunecos. Asa ca incearca sa nu intri cu viteza in viraje sau sa accelerezi puternic. Eu am intrat in derapaj pe drum drept din cauza denivelarilor pe o combinatie de mazga si polei si am facut un 316 cam praf, fara sa virez sa franez sau sa accelerez (nu aveam piciorul pe nici'una din pedale in momentul in care am intrat in derapaj), in sensul ca n-am mai ales mare lucru din el. Cand e drumul alunecos si ai intrat in derapaj, esp, asc sau mai stiu eu sisteme de control, nu te mai ajuta prea mult, cu exceptie X Drive-ul. Da, e problema cand accelerezi in timpul virajului la drum alunecos, indiferent cu ce e acoperit (polei, mazga, gheata, zapada); le-am pus in ordinea periculozitatii. Avand tractiune pe spate si datorita faptului ca este destul de usoara pe spate, stabilitatea scade foarte mult la drum alunecos. Asa ca incearca sa nu intri cu viteza in viraje sau sa accelerezi puternic. Eu am intrat in derapaj pe drum drept din cauza denivelarilor pe o combinatie de mazga si polei si am facut un 316 cam praf, fara sa virez sa franez sau sa accelerez (nu aveam piciorul pe nici'una din pedale in momentul in care am intrat in derapaj), in sensul ca n-am mai ales mare lucru din el. Cand e drumul alunecos si ai intrat in derapaj, esp, asc sau mai stiu eu sisteme de control, nu te mai ajuta prea mult, cu exceptie X Drive-ul. Cand o sa incepi sa-ti cunosti bine masina, o sa sti care sunt limitele ei de stabilitate si control si n-o sa mai ai probleme cu adaptarea vitezei la conditiile meteo. Lasa piciorul mai slab pe pedala de acceleratie si bafta. Nu e nici o graba. Pentru aderenta mai buna...cauta aici http://www.carconcept.ro/rud-rudmatic-soft...51_434_439.html sunt pasle cu insertie de otel, au aderenta de pana la 4 ori mai mare decat un cauciuc de iarna (poti face comanda si ti le trimite prin fan curier.
  8. Da, e problema cand accelerezi in timpul virajului la drum alunecos, indiferent cu ce e acoperit (polei, mazga, gheata, zapada); le-am pus in ordinea periculozitatii. Avand tractiune pe spate si datorita faptului ca este destul de usoara pe spate, stabilitatea scade foarte mult la drum alunecos. Asa ca incearca sa nu intri cu viteza in viraje sau sa accelerezi puternic. Eu am intrat in derapaj pe drum drept din cauza denivelarilor pe o combinatie de mazga si polei si am facut un 316 cam praf, fara sa virez sa franez sau sa accelerez (nu aveam piciorul pe nici'una din pedale in momentul in care am intrat in derapaj), in sensul ca n-am mai ales mare lucru din el. Cand e drumul alunecos si ai intrat in derapaj, esp, asc sau mai stiu eu sisteme de control, nu te mai ajuta prea mult, cu exceptie X Drive-ul. Da, e problema cand accelerezi in timpul virajului la drum alunecos, indiferent cu ce e acoperit (polei, mazga, gheata, zapada); le-am pus in ordinea periculozitatii. Avand tractiune pe spate si datorita faptului ca este destul de usoara pe spate, stabilitatea scade foarte mult la drum alunecos. Asa ca incearca sa nu intri cu viteza in viraje sau sa accelerezi puternic. Eu am intrat in derapaj pe drum drept din cauza denivelarilor pe o combinatie de mazga si polei si am facut un 316 cam praf, fara sa virez sa franez sau sa accelerez (nu aveam piciorul pe nici'una din pedale in momentul in care am intrat in derapaj), in sensul ca n-am mai ales mare lucru din el. Cand e drumul alunecos si ai intrat in derapaj, esp, asc sau mai stiu eu sisteme de control, nu te mai ajuta prea mult, cu exceptie X Drive-ul. Cand o sa incepi sa-ti cunosti bine masina, o sa sti care sunt limitele ei de stabilitate si control si n-o sa mai ai probleme cu adaptarea vitezei la conditiile meteo. Lasa piciorul mai slab pe pedala de acceleratie si bafta. Nu e nici o graba.
  9. Salut, are cineva carte in limba romana pentru e46 din 98, benzina? Multumesc! Inca ceva, am senzorul de la airbag aprins la bord, desi am verificat conectorii de sub scaun si sunt conectati. E posibil sa-i fi scos proprietarul inainte sa vanda masina sa nu sara airbag-urile la impacturi minore si cand i-a conectat sa fi fost nevoie de o resetare a senzorului?
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.