Jump to content

alpha10102

Members
  • Posts

    11
  • Joined

  • Last visited

Previous Fields

  • Masina
    BMW 520

alpha10102's Achievements

Newbie

Newbie (1/15)

-3

Reputation

  1. In afara de capacul culbutori, pe unde ar mai putea pierder ulei? e60
  2. Salut, Detin un 525D E60 2004 177CP Sunt cu masina in service, mi-au desfacut filtrul epurator si se pare ca filtrul meu epurator nu are filtru.. este doar carcasa aia, o membrana si cam atat.. si inca un fel de tub negru cu trei gauri.. Dar nu e nici-un filtru.. Intrebarea mea este .. exista astfel de filtru epurator care sa nu aiba filtrul propriu-zis? Cam asa arata nu arata asa Nu are filtrul ala alb..
  3. Sunt constient ca a fost vina mea, data viitoare voi fi mai atent si mai delicat cu masinuta. Care ar putea fi cauza mersului in 3/4.. merul ne rotund al motorului ? Si am observat ca acum invatre de 3/4 ori undeori sa porneasca. uneori de 3/4 ori alterori de 2 ori etc Inca ceva, primesc aceste erori cu ISTA D E ceva grav aici ?
  4. Nu, nu. Pierdea ulei pe la capac culbutori, garnituri etc.. + cred ca mai papa si turbo.. Am avut nevoie urgenta sa plec cu ea 100km , mi-am luat 2 litri de ulei sa completez.. Ideea este ca nu am avut timp sa completez ) Eram constient ca nu pot merge fara ulei, doar ca dupa ce facusem 50km uleiul era exact la fel ca si cand am plecat cu ea de acasa.. Dupa alti 50k , a inceput sa nu mai mearga rotund etc.. si abia atunci i-am bagat 1L Maine dau turbo jos si il trimit la avdturbo..
  5. Multumesc. Uleiul este la minim, exact la minim. Am scapat? Adica a scapat motorul daca uleiul nu e consumat deloc ? Din moment ce motorul avea ulei, presupun ca nu acea ce sa se uzeze Si mersul in 3/in 4 e datorat uleiului care este amestecat cu motorina + aer ? si este ars in procesul de ardere.. ?
  6. Am inteles. Dar turbina nu are joc deloc, mentiontz ca i-am completat nivelul la ulei mereu. Adica dupa ce am aduso acasa pe platofrma, i-am bagat ulei. Acum nu o mai pornesc deloc, acum uleiul este peste minim. Deci doar cand mi sa intamplat prima data am mers cu uleiul sub minim. Intrebare: Daca scot furtunele de la turbo si o pornesc, sa vad daca mai scoate fum.. are ceva ?
  7. De ce a luat-o pe ulei ? Care e defapt problema? Ce dracu trebuie sa-i schimb ? Vreau un raspuns clar ) Masina porneste, uneori dupa 1/2 invartiti, alteori dupa 2/4 .. deci porneste )
  8. mai exact? Pentru ca am mers fara ulei ?
  9. Am o problema grava, mașina ma lăsat exact în pragul sărbătorilor. Aveam uleiul la minim cand am plecat cu masina de acasa, am mers aproximativ 50km , am oprit masina sa ma uit uleiul tot la minim.. Am mai mers încă 40 km, aveam 60 / 80 kmh dintro data a inceput sa nu mai mearga motorul rotund.. A mers cu motorul asa aproximativ 100 300m. Simțeam ca merge în 4 / în 5.. nu știu exact. Am tras mașina pe dreapta, am oprito.. Nu m-am mai uitat la nivelul uleiului.. i-am mai bagat un litru.. surpriza, dupa ce i-am bagat litru ala tot la minim era uleiul.. deci cred ca in momentul cand mergea in 3/4 aveam uleiul sub minim.. etc.. Dupa ce am pornit mașina, a scos fum rău de tot și tot în 3/4 mergea.. probabil a scos și când îmi mergea în 3/4 dar nu am văzut eu. Am lăsato 1 ora sa se liniștească am pornito.. a mers motorul rotund doar ca scotea fum.. si ce mi-a venit mie sa o turez un pic mai mult... Mi-a rămas turata la 4.000 aproximativ 5 secunde după care sa oprit singura.. Am transportat mașina pe platforma acasă, am adus un mecanic sa se uite. El a spus asa: Ai filtru de aer infunat, si trage ulei pe epurator. Am desfăcut epuratoru și nu are filtru, epuratoru consta doar in o membrana.. la 525D meu , acum nu știu ce sa zic.. A schimbat si filtru de aer.. Am pornito, masina a mai scos un fum alb albăstrui circa 2-3 minute si gata nu a mai scos.. AM crezut ca sa rezolvat.. Am turat în blana 3.900 am ținuto 4/5 secunde turata blana si iar poc.. sa turat motorul singur pana in 6.900 si a ramas asa 10 secunde (Am si oprit motorul si tot turata a ramas, cutia automata).. in timpul asta a scos fum muuuuult alb albastrui cu miros de ulei. AM VERIFICAT TURBO ȘI CICĂ NU ARE JOC, DECI DACĂ TURBO NU ARE JOC NU E TURBO ? ma disperat masina asta in ultimele 2 saptamani.. macar daca se strica si ea dupa sarbatori Si nu gasesc pe nimeni sa mi-o verifice acum.. Mentionez ca cat a stat turata nu a consumat deloc ulei (SAU poate nu am observat eu ca nu a consumat)... A oprit si motor si tot turata a ramas. As vrea niste sfaturi, orice.. Ce suspectati sa fie?
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.