Jump to content

Luca_77

Members
  • Posts

    428
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    2

Luca_77 last won the day on February 3 2019

Luca_77 had the most liked content!

Previous Fields

  • Masina
    Bmw e90

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

Luca_77's Achievements

Newbie

Newbie (1/15)

5

Reputation

  1. Am inteles! Eu sunt din Giurgiu, daca vrei mergem unde am fost eu pt maduratoare, nu te costa absolut nimic! Important este sa gasesti cauza, de acolo e 99%, nu mai arunca cu banii, parerea mea!
  2. De aceea jantele aftermarket necesita inele de centrare! Eu am avut aceasta problema pe e90, din cauza unora care au curatat cu un polizor orificiul jantei, din prostie, la masuratoare butuc/ orificiu janta au rezultat diferente de 3 zecimi, am schimbat jantele pe fata si am scapat de problema! Jantele in cauza erau originale bmw! De unde esti? Te intreb caci te pot ajuta cu o astfel de masuratoare! Jantele sunt oe?
  3. Daca ai diferente intre butuc si orificiul jantei din cauza socurilor se creaza acel joc care creaza trepidatii la o anumita viteza! Prezoanele fixeaza roata dar butucul anuleaza jocurile de ordin micronic, iti dau un ex butucul are 72.4 iar orificiul jantei trebuie sa fie doar cu o zecime mai larga sa intre 72.5, retine o zecime, daca sunt diferente mai mari de o zecime, creaza acele vibratii! Ia zi mi de curiozitate, dupa fiecare echilibrare, o perioada scurta scapi de vibratii si apoi revin?
  4. Nu cred ca ai ceva de pierdut daca faci aceea masuratoate, s ar putea sa ramai surprins!
  5. Actuatorul e problema, mergi la cei care ti l au montat!
  6. Nu e vorba de oxidare, m am exprimat eu gresit, se mananca materialul si de aici problema!
  7. Verifica sa nu ai diferente micronice intre orificiul jantei si butucul pe care se prinde roata, se verifica cel mai bine de un strungar cu un subler! Datorita vechimii jantelor se poate coroda acel aliaj!
  8. Procedeaza cum ti a spus seeman, are perfecta dreptate, de acolo e problema, daca tija aceea nu e reglata corect, ai presiune mare in turbina!
  9. Eu zic sa obturezi si turbina si sa anulezi si filtrul de aer!
  10. E parerea ta ca sunt o rusine, eu le am pe e90 de 3 ani si sunt super, mai bine zis, conteaza si de unde le achizitionezi!
  11. 1l la 1400km e f mult, simeringuri supape, dar nu cred ca rezolva mare lucru, sefmenti, cuzineti pistoane, in functie de uzura gasita daca te hotarasti sa umbli in motor!!!
  12. In primul rand, scrie si tu romaneste, fara suparare, dar nu prea se intelege ce vrei sa spui!!!
  13. Eu cred ca totul e din soft si anularea unor componente cum ar fi egr, dpf, din moment ce inainte nu facea, nu mai e cazul sa te intrebi! Mergi la cei care ti au facut operatiunea.
  14. Am sa iau una normala, am inteles, ms mult!
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.