Jump to content

larry p.

Members
  • Posts

    23
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    1

larry p. last won the day on July 8 2017

larry p. had the most liked content!

Previous Fields

  • Masina
    Ford Focus

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

larry p.'s Achievements

Newbie

Newbie (1/15)

3

Reputation

  1. Slautare. Daca sa zicem ca as vrea sa achizitionez un X3 2.0d din 2011, xDrive, cutie automata, cu 250k km reali (sa zicem ca-s reali), ce ar trebui schimbat pt a fi sigur ca nu am suprize cu ea? - ulei, filtre, placute, discuri - clar - distributia (motorul asta parca avea pb, nu?) - ulei la cutia de viteze Altceva? Multumesc anticipat.
  2. Salut. Stie careva ceva despre firma SPECTRE AUTOMOBILE din Galati? Ce parere aveti despre https://www.autovit.ro/anunt/bmw-x-x3-ID7Gntcm.html ? Am vazut ca in VIN nu apare ca ar avea faruri adaptive si nici sensori de presiune pneuri, desi in anunt sunt mentionate. Firma respectiva a mai avut anunturi cu X3-uri la preturi similare si f bine dodate, care s-au dat rapid. Sunt curios daca merita batut drumul pana la Galati. Totusi 16k E e cam putin pt un X3 cu dotarile astea si "Fara accident in istoric: Da"... Merci anticipat!
  3. Ce parei aveti despre masina asta? https://www.mobile.de/ro/Automobil/BMW-530d-xDrive-Sport-Aut.-Head-Up/vhc:car,srt:price,sro:asc,ms1:3500_-22_,frn:2011,frx:2011,prx:20000,ger:automatic_gear,dmg:false,vcg:limousine,ao:pictures,pa:front_sensors!rear_sensors,fwd:true/pg:vipcar/248298293.html Pare putin cam ieftina. Ar putea fi din cauza ca are navigatie business? Si mai are o pb, cred, care se vede cel mai bine in poza 13: https://i.ebayimg.com/00/s/NDgwWDY0MA==/z/gEwAAOSw2D1ZgdOg/$_21.JPG Pe iDrive este o pata alba sau e zgariat, nu-mi dau seama din poza, insa sigur e o pb ceva, nu e reflexia luminii sau ceva de genul (se vede ceva alb pe iDrive si in poza 12). Intrebarea mea este, afecteaza asta functionarea iDrive-ului? sau e doar o problema estetica? Stiam ca iDrive-ul are si touch, insa nu stiu daca este doar pe versiunea aia mare, sau si pe asta mai mica (ma refer la diametrul iDrive-ului, am vazut ca sunt unele mai mari pe care stiu ca poti scrie literele cand cauti ceva in navigatie, de exemplu, dar pe cel mic nu stiu daca merge la fel).
  4. Chiar daca n-am mai postat aici de ceva vreme, am citit toate postarile. Sincer, nu ma intereseaza foarte tare detaliile tehnice despre cum functioneaza xDrive-ul, ma intereseaza concret parerile celor care au condus ambele variante (cu si fara xDrive). Detalii gen "tractiune spate e mai fun" sau "xDrive-ul ingreuneaza putin masina" sunt pareri personale ce tin de gusturile fiecaruia si nu sunt hotaratoare. Insa mai am o nedumerire (cred ca s-au mai contrazis diverse persoane pe tema asta pe undeva pe forum), insa este asa evidenta prezenta (sau absenta) xDrive-ului pe motor de 2l, cu 184 cai? Am inteles, la un 535 fara xDrive fuge f usor spatele, mai ales pt cineva care are talpa grea si a condus doar tractiune fata, insa la 184 de cai, din ce-am mai citit, te poti lipsi de xDrive. Bineinteles, nu vorbim aici doar de xDrive pt zapada, ci pt orice conditii de mers.
  5. Te referi masini cumparate si rulate in Romania? M-am gandit si eu la varianta asta, macar sunt sanse mai mici sa am pb cu TVA-ul sau alte prostii ce mai fac samsarii astia mai nou. Dar oare nu se simt cei 5 ani rulati pe strazile noastre putin mai diferit fata de 5 ani rulati pe drumurile nemtilor?
  6. Din ce-am citit si eu pe aici, chiar si nemtii mai umbla la km, de aceea e recomandat sa iti iei masina de la un dealer, de preferinta unul cu review-uri bune. Vezi ca pe mobile.de sunt f multe persoane private care vand masini, am vazut chiar si din Romania, dar si din alte tari. Ori, daca iei de la persoane private, cred ca riscul este considerabil mai mare decat daca mergi la un dealer BMW.
  7. Ce parere aveti de masina asta? https://www.autovit.ro/anunt/bmw-seria-5-530-ID7Gm5yc.html Intrebare: De ce modelele de seria 5 cu motor de 3000 sunt mai ieftine decat cele cu motor de 2000? Sa fie doar din cauza taxelor mai mari? Din ce-am observat, la aceleasi dotari, motoarele de 3000 sunt la acelasi pret sau chiar mai ieftine. Inteleg, taxele sunt mai mari, dar ca avantaje ai motor mai puternic si nu e N47, care am inteles ca e cu pb. Desi la cele de 3000 am inteles ca sunt pb cu turbina mica sau ceva de genul.
  8. Buna dimineata. Am o intrebare in legatura cu site-ul auto-records.com. L-am vazut mentionat de cateva ori intr-un alt topic, ca o varianta pt verificarea numarului de km al unei masini. Intrebarea mea este, cat de precise sunt datele respective? Sunt extrase din baza de date oficiala a BMW? Presupun ca sunt 2 variante de a afla cat de corecte sunt datele respective: 1) daca este vreun coleg care lucreaza (sau cunoaste pe cineva) la o reprezentanta si poate compara rezultatele intoarse de auto-records cu cele "interne" 2) sau cineva care are deja o masina cu verificarile facute doar la reprezentanta si poate scoate un raport de pe auto-records dupa VIN-ul personal. PS: scuze daca s-a mai discutat despre asta, am cautat pe forum, dar n-am gasit decat mentiuni de rapoarte extrase de acolo, fara nicio confirmare sau infirmare a veridicitatii rapoartelor. Merci si sa aveti un inceput de weekend fain!
  9. Nu am scos niciun raport de acolo pana acum. Doar ca am vazut pe alt thread ca unii colegi mentionau site-ul acesta, ca alternativa la bmwvindecoder sau ceva de genul, care nu mai exista de pe la inceputul lui 2017. Sincer, habar nu am cum functioneaza site-ul respectiv, daca are acces la un API care intoarce aceste data din baza de date oficiala a BMW, altfel nu-mi dau seama cum ar putea avea acces la acest istoric. Insa am vazut colegi de forum f vechi, cu reputatie, care mentionau acest site si am inteles ca este singura sursa decenta (ca alternativa la mers la reprezentata si intrebat).
  10. Hm... Ma gandeam ca-s ieftine pt dotarile pe care le au. La km nici nu m-am gandit sa fie dati inapoi, desi ambele au VIN, as putea verifica pe auto-records.
  11. Multumesc frumos pt raspunsuri. E interesant sa auzi parerile celor care au condus ambele tipuri de tractiuni, desi chiar si aici vad ca parerile sunt impartite d.p.d.v. al necesitatii/importantei pe zapada/polei/ploaie/noroi. Cat despre parerile personale ale fiecaruia in legatura cu modul in care se simte la volan (doar spate e mai "fun", 4x4 se simte mai sigur, nu trebuie sa gandesti cum s-o controlezi), acestea sunt personale si difera de la persoana la persoana. La fel cum unii prefera blondele, altele brunetele, altele roscatele, fara nicio explicatie logica, asa si aici, parerile sunt individuale, pur preferentiale. Daca cineva conduce des pe circuit, evident ca are si experienta si alt stil de condus, clar prefera tractiunea spate, pe cand cineva care conduce linistit de fel, eventual cu scan de bebe in spate, posibil sa nu-l intereseze prea mult senzatiile tari. Eu sunt mai mult in categoria a 2-a, conduc linistit de fel, o calc f rar (si atunci doar pe drum drept si liber). Ca si concluzie pe baza celor citite aici, nu mai consider xDrive-ul un must-have, ci doar o extra-optiune (care totusi este undeva in top liste, in ordinea prioritatilor.) Merci frumos inca o data celor care ati postat aici. Multumesc pt raspuns, Dan. Thread-ul respectiv l-am citit in urma cu vreo 2 sapt, cand a inceput sa ma "chinuie" aceasta dilema, insa am vrut sa aflu mai multe pareri.
  12. Astea: Continental WinterContact TS 860, printre primele in topul testelor in Germania pt 205/55/R16 in 2014 parca. Deci nu erau chiar cele mai slabe. Iar cand ziceam ca-s aproape noi ma refeream ca am mers mai putin de 2000 km/sezon cu ele pe sezonul rece (sau atata timp cat le-am avut, pana spre primavara).
  13. Salut. Prima oara cand postez in sub-forumul pt X, pana acum am cerut niste pareri despre seria 5 sau 3, insa m-am gandit sa fiu putin mai "flexibil" si sa iau in considerare si X3, atata timp cat are cutie automata si xDrive. Ce parere aveti despre aceste 2 anunturi si eventual daca stiti ceva despre dealer-ul respectiv: https://www.autovit.ro/anunt/bmw-x-x3-ID7GmkAL.html https://www.autovit.ro/anunt/bmw-x-x3-ID7GmkDF.html Oare nu sunt putin cam ieftine pt dotarile pe care le au? Multumesc anticipat!
  14. Asta-i pb, ca am avut probleme la munte anul trecut de revelion, iar anvelopele de iarna erau ca noi (2 ani, aproape deloc uzate). Plus, cum zicea un coleg mai sus, xDrive-ul te ajuta si pe carosabil umed, pe noroi, etc, nu doar pe zapada/polei. Problema este ca, din ce-am inteles, tractiunea spate se comporta diferit mai ales in curbe, unde fuge mai usor spatele (nici macar ESP-ul nu poate controla masina uneori). Mentionez ca nu (cred ca) m-ar deranja "dezavantajele" enumerate mai sus: masina putin mai grea, nu mai este asa "fun" de condus ca tractiunea spate, etc. Momentan am 115 caluti sub capota, deci 184 sau 218 vor fi mai placut de condus indiferent de tractiune Merci pt raspunsuri.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.