Jump to content

CristianS1987

Members
  • Posts

    10
  • Joined

  • Last visited

Previous Fields

  • Masina
    Bmw F10 LCI

CristianS1987's Achievements

Newbie

Newbie (1/15)

0

Reputation

  1. Deci ? O concluzie ? Ce credetâşi ? Cum sta treaba ? Sent from my iPhone using Tapatalk
  2. Conform site-ului realoem aĂâ˘a se pare , ca turbinele sunt aceleaĂâ˘i. Ai in imagine screenshot cu informaĂâşiile despre ambele turbine. In chenarul cu roĂâ˘u este vb de turbo 518 iar in cel verde este turbo 520 . Sent from my iPhone using Tapatalk Nu a pomenit nimeni de "3000" de cai .. caruta.. ma amuzi Argumentele tale nu au nici cea mai mica sustinere iar logica postului tau este cam precara. Nu vreau sa intru in polemici, am scris in primul post ce imi place la acel 518, nu este vb nici de taxe nici de intretinere.. Ma rog.. consider discutia cu tine incheiata pt ca nu am nevoie de astfel de "sfaturi". Multumesc , o zi buna ! Sent from my iPhone using Tapatalk
  3. Poate nu m-am exprimat corect .. nu ma refeream la faptul ca nu ar duce mașina la valorile promise. Ma refeream la faptul ca nu as vrea sa forțeze cu ridicarea puterii dacĂŁ mașina , dpdv tehnic nu poate doar ca sa ma câștige de client iar eu mai apoi , peste ceva timp sa am probleme cu mașina cauzate de aceasta operatiune. Sper ca acum am fost clar.
  4. Nu știu ce sa zic, nu sunt convins 100% . De aceea am deschis acest topic , as vrea argumente concrete ca este diferența la componente între 518 și 520 . Nu presupuneri. Eu din "săpăturile" mele am constatat ca NU este diferența. Cât despre a suna la firma X sau Y de softari/remapari și de a întreba dacă este posibil nu am prea mare încredere in ceea ce spun ei pt ca NIMENI NU ÎȘI ASUMA. Ei au tot interesul sa îți spună ca se poate pentru a câștiga un client . Cam așa vĂŁd și eu problema . Totuși colegul cavaliere a ridicat o problema destul de interesantĂŁ : și anume de ce au scos 520 de 163 atata timp cât exista 518 ?
  5. Ar putea obține din cel de 143 CP aceleași valori care se pot obține din 520 .. e simplu .. 518 are aceleași componente doar diferĂŁ softul pentru a genera taxe mai mici in tari ca Belgia , Olanda , etc. Deci e tot un fel de 520 dar cu power reduction . DacĂŁ se scoate acel power reduction și se pune soft de 520 ajunge la 184 CP cât are in mod normal motorul N47.. apoi e treaba bĂŁieților de la BuzĂŁu , etc sa o ducĂŁ la 220 CP . Eu cam așa vĂŁd problema .
  6. Eu am căutat pe realoem.com următoarele componente atât la 518d cât și la 520d ambele fabricate la diferența de 3 săptămâni : motor , injectoare , cutie , ambreiaj , turbo .. rezultatul : nicio diferența , aceleași coduri și specificații . De asta ma face sa cred ca este diferența doar de soft. Accept orice fel de argument contra a ceea ce am zis eu dar sa fie susținut de dovezi concrete. Cat despre valorile de pe site-ul de mai sus , presupunând ca diferența între 518d și 520d este exclusiv de soft, nu mi se par deloc exagerate .. 184CP cât are un 520 , urcat cu cei 30% cât se spune ca ar fi safe pt orice motor turbo chiar se depășeste valoarea de 224, ajungându-se aproape de 240.. dar nu asta este obiectivul meu . Pt moment vreau sa ajung la valorile unui 520 doar dacă am certitudinea ca este safe .
  7. Merci frumos ! Cam asta am auzit și eu dar am tot zis sa mai ĂŽntreb sa fiu 150% convins
  8. Mulțumesc frumos. Mai studiez problema . Toate bune !
  9. Nici eu nu sunt vreun specialist, dar am fost îndrumat sa verific acolo , pe site-ul respectiv. Din verificările mele am constatat ca ar fi vorba despre aceleași injectoare .. vezi poza atașata.. in chenarul roșu sunt specificațiile injectorului de pe 518d iar in cel verde sunt de pe 520d. Sunt nou pe forum , vin de la alta marca de mașina , drept urmare nu ii cunosc pe băieții de pe forum care ar putea sa ma ajute . Poți sa ma îndrumi către cineva de încredere care vrea și poate sa ajute in adevăratul sens al cuvântului ? Mulțumesc !
  10. Salut bĂŁieți ! Am ceva nelĂŁmuriri in privința diferențelor "hardware" dintre 518d și 520d . Am verificat pe realoem . com și ĂŽmi dau exact aceleași piese pe ambele modele . Am gĂŁsit un 518d LCI de 105 kw/143 CP de Belgia din dec 2013 care m-a ĂŽncântat f mult cu dotĂŁrile pe care le are așa ca as vrea sa știu ce posibilitĂŁți am sa ĂŽl aduc la valorile unui 520 sau poate chiar mai sus, sa merg spre cei 30% CP in plus care ar fi safe pt un motor turbo. Cutia ma limiteazĂŁ la 450 Nm , dar având in vedere ca 518d are 360 Nm iar 520d are 380 Nm zic ca ar mai fi loc unde sa urc astfel ĂŽncât sa nu pice componentele hardware . Deci.. diferența ĂŽntre 518d și 520d este STRICT de soft pentru a avea o putere mai micĂŁ și implicit taxe mai mici ? Va mulțumesc . DacĂŁ am scris intr-un topic greșit rog un moderator sa mute și ĂŽmi cer scuze anticipat.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.