Salut! Am achizitionat recent un e39 525d touring. Problemele apar cand nivelul indicat de bord e in zona de 15 litri, plus/minus 5 litri, nu are o zona fixa. Sincer, de la aparitia problemei, am evitat sa merg cu nivelul in zona de 15 litri, mereu alimentez, dar nu ma pot bucura de ceilalti litrii ramasi. Motorul se opreste in mers, indiferent de viteza sau treapta, indiferent de temperatura motorului sau cea de afara. Sunt zile si drumuri facute cu 0 probleme (dar 30litri + in rezervor), dar si cand ma lasa...ma lasa tocmai in drum. Reusesc dupa 4-5 chei lungi de tot sa o pornesc, porneste si de acolo...cand are ea chef se opreste, fie in 20 de secunde de la re-pornire fie dupa 15-20 de minute...evident nu in traffic, pe loc la relanti. Am vorbit cu un mecanic, a vazut masina, am schimbat filtru de motorina (eu crezand ca asta e problema). La schimbarea filtrului am observat ca motorina vine cu bule si furtunul care intra in filtru tremura. mecanicul mi-a spus ca motorul merge foarte rotund si fara trepidatii la relanti ca sa fie problema la pompe sau injectoare, e adevarat, motorul nu trepideaza, nu da semne ca merge in 5, nu are fluctuatii de turatie. Maine vine un alt mecanic cu laptopul pentru o diagnoza, am sa va tin la curent cu eroriile aparute. ultima intamplare: toata ziua umblat prin oras cu masina, semi-aglomerat, ajung acasa, parchez, si cand sa pun mana pe cheie sa o opresc, a murit... nivel destul in rezervor. Am oprit contactul, am scos cheia, contact de 4-5 ori, si a pornit putin mai greu de cat "normal". Rog o parere, chiar daca merg cu ea la tester si mecanic, macar sa stiu la ce sa ma astept. Pompele? Injectoarele? jeg in rezervor sau pe traseu? Mersi fain!