Jump to content

timbeetm

Members
  • Posts

    6
  • Joined

  • Last visited

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Timisoara

Previous Fields

  • Masina
    BMW E39 525d Touring

timbeetm's Achievements

Newbie

Newbie (1/15)

0

Reputation

  1. da, am schimbat pompa din rezervor, cu una sh. a fost putin mai complicat de cat mi-am imaginat dar am reusit sa o fac singur. asta am de gand sa fac, sa vad ce cifre primesc. rezervorul curat, surprinzator de curat, sorbul la fel, curat.
  2. Salut! o noua zi, o noua problema cu aceleasi simptome. a murit in mers, la a 4 cheie a pornit, nivel exact intre 0 si 15L, se aude iar cum trage cu aer si lipsa presiune pe traseu la pornire. am intrebat pe cineva care se ocupa, mi-a spus ca pompa de motorina e moarta, posibil si cea de transfer, iar. Aveti o parere? Multam fain!
  3. Am inteles in acel moment pt mine era un mister Update: Azi, acul sub nivelul de 15L, am de gand sa nu alimentez pana nu se aprinde "becul". Dar totul merge normal, se comporta normal. Mersi mult de informatii domniilor!
  4. Salut! Am inlocuit pompa de transfer, piesa nr 7: http://www.realoem.c...&diagId=16_0209 , cu una sh, 100 lei. nivel la 15L, nu "schiteaza" nimic. merge rotund, perfect si porneste la "sfert". Maine voi merge la serviciu si sper sa treaca sub nivelul de 15L, daca se opreste, apelez la canistra si stiu ce am de facut pe mai departe. Ca si observatie, cand am desfacut cele 2 capace de sub bancheta, pe partea pompei de transfer, motorina era mult mai rece fata de partea cealalta. stie cineva de ce? tin sa mentionez ca am desfacut cele 2 capace cam dupa vreo 1h, poate 2h de stat cu motorul oprit. Multumesc mult pentru reply domniilor!
  5. multumesc mult pentru reply! Am optiunea de a o cumpara sh? sau trebuie neaparat noua? poate ai idee de un pret approx? stiu ca e indicat noua dar...nu sunt patron inca Mersi mult!
  6. Salut! Am achizitionat recent un e39 525d touring. Problemele apar cand nivelul indicat de bord e in zona de 15 litri, plus/minus 5 litri, nu are o zona fixa. Sincer, de la aparitia problemei, am evitat sa merg cu nivelul in zona de 15 litri, mereu alimentez, dar nu ma pot bucura de ceilalti litrii ramasi. Motorul se opreste in mers, indiferent de viteza sau treapta, indiferent de temperatura motorului sau cea de afara. Sunt zile si drumuri facute cu 0 probleme (dar 30litri + in rezervor), dar si cand ma lasa...ma lasa tocmai in drum. Reusesc dupa 4-5 chei lungi de tot sa o pornesc, porneste si de acolo...cand are ea chef se opreste, fie in 20 de secunde de la re-pornire fie dupa 15-20 de minute...evident nu in traffic, pe loc la relanti. Am vorbit cu un mecanic, a vazut masina, am schimbat filtru de motorina (eu crezand ca asta e problema). La schimbarea filtrului am observat ca motorina vine cu bule si furtunul care intra in filtru tremura. mecanicul mi-a spus ca motorul merge foarte rotund si fara trepidatii la relanti ca sa fie problema la pompe sau injectoare, e adevarat, motorul nu trepideaza, nu da semne ca merge in 5, nu are fluctuatii de turatie. Maine vine un alt mecanic cu laptopul pentru o diagnoza, am sa va tin la curent cu eroriile aparute. ultima intamplare: toata ziua umblat prin oras cu masina, semi-aglomerat, ajung acasa, parchez, si cand sa pun mana pe cheie sa o opresc, a murit... nivel destul in rezervor. Am oprit contactul, am scos cheia, contact de 4-5 ori, si a pornit putin mai greu de cat "normal". Rog o parere, chiar daca merg cu ea la tester si mecanic, macar sa stiu la ce sa ma astept. Pompele? Injectoarele? jeg in rezervor sau pe traseu? Mersi fain!
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.