Jump to content

bogdan.b.v

Members
  • Posts

    27
  • Joined

  • Last visited

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    București

Previous Fields

  • Masina
    e90 320d 2011

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

bogdan.b.v's Achievements

Newbie

Newbie (1/15)

4

Reputation

  1. Salutare tuturor! E90 (2011), 320d, 184 cai, 380nm, cutie automata, tractiune spate. A mai facut cineva stage1 pe configurația aceasta? Ce valori s-au obtinut (si eventual de la ce cifre s-a plecat)? Orice parere, sfat, impresie si ajutor este binevenit, inclusiv (mai ales) legat de posibilele "reactii adverse" ale masinii dupĂŁ.
  2. Salutare tuturor! Scriu tot aici pt ca subiectul e comun: E90, 320d, 184 cai, 380nm, cutie automata. A mai facut cineva stage1 pe configurația aceasta? Ce valori s-au obtinut (si eventual de la ce cifre s-a plecat)? Orice parere, sfat, impresie si ajutor este binevenit, inclusiv (mai ales) legat de posibilele "reactii adverse" ale masinii dupĂŁ.
  3. Am promis ca revin cu un update: Lucian e cel mai tare! Webasto imi merge. Povestea din spate e lunga, a mers, apoi nu a mai mers, apoi a mers din nou din senin, apoi nu a mai mers. Posibile explicatii au fost multe. Am facut din nou diagnoza. Am decis sa dau din nou jos webasto de pe masina si i l-am trimis lui Lucian. In cele din urma, dupa multiple analize si teste mi-a inlocuit camera de ardere, iar in prezent webasto imi merge. Eu va recomand sa contactati aceasta persoanĂŁ, care in limita a ceea ce eu cunosc si pot ĂŽnțelege, mi-a explicat si am fost de acord cu toata analiza si diagnosticarea problemei, pentru ca facea sens pentru mine. Am fost impresionat de asemenea de corectitudinea si calitatile sale morale, Lucian e o persoana cum rar mai poti intalni in zile noastre. Long story short, eu sunt foarte multumit, mai ales ca la BMW webasto nu controleaza direct masina ci, este conectat si da comenzi prin calculatorul masinii. Erorile (unele dintre ele) le memoreaza doar pe clima masinii (si neajunsul e ca nu prea pot fi citite decat cu tester dedicat bmw). In atare context, la Bmw toata instalatia webasto e foarte complexĂŁ, dar cu calm si rabdare se poate gasi rezolvare. De asemenea as vrea sa spun ca sunt foarte recunoscator si celor de la Team Service (sper sa am voie sa le scriu numele prin raportare la regulamentul forumului) care mi-au facut repetate diagnoze si de douĂŁ ori mi-au dat jos unitatea webasto de pe masina, si tot de doua ori, mi l-au pus la loc. Nu am inca acceptul lui Lucian sa ii pun numarul de telefon pe forum, dar il pot pune pe al meu (0742873088), iar daca cineva are probleme cu webasto, o sa incerc sa il pun in legatura cu Lucian. In limita a ce pot, eu voi ajuta, pt ca devenise frustrant si pentru mine sa gasesc tot felul de persoane/service-uri care pretindeau ca repara webasto, dar in realitate nu mi-au rezolvat problemele.
  4. Ce sa aleg? Detin e90 lci 184hp. Stock, masina a avut jante pe 16, 7j, et31 (205/55/16). Am cumparat 4 anvelope de vara Michelin ps4 (225/45/17), si nu stiu ce jante sa aleg/potrivesc: 1. 7.5j + et 32 (style 304) (jante de x3) 2. 8j + et 20 (style 245) (jante de e60). Sa atinga oare 8j + et20? Ce ma sfatuiti? Multumesc frumos! 0742873088
  5. Revin cu noutĂŁți: Am demontat Webasto. L-am trimis la Craiova la un tip pe nume Lucian (am gasit pareri bune aici pe forum in postari din 2016). L-a desfacut. Cand a incercat sa curete palnia ceramica din camera de ardere (care era f murdarĂŁ - ai avut dreptate @Method) aceasta s-a crapat. A inlocuit ceramica. Mi-a zis ca restul componenetelor nu prezinta nici un fel de problema. L-a pornit. L-a testat. I-a mers perfect. Urmeaza sa-l pun pe masina si sa revin cu un update. Ps: fyi webasto pus din fabrica permite sa circuli cu masina dupa ce-l demontezi pt ca conductele de antigel odatĂŁ scoase din webasto, se mufeaza perfect una cu cealaltĂŁ (precum un furtun de gradina) si nu trebuie facuta nici o alta adaptare.
  6. Am facut diagnoza oficiala bmw. Atasez aici eroarea. Vad ca nu pot uploada poza, asa ca scriu eu aici: Erori: S 0375 No communication with: Headunit 009CB0 IHKA: heater plug for auxiliary heater. 009CB7 Integrated automatic heating / air conditioning sistem: halfunction detected in aux... 00A7C9 Temperature Above operanting range
  7. Mulțumesc mult @Method! Din cate am inteles, bujia e corp comun cu camera de ardere, si ei fiind siguri ca bujia si hardware-ul webasto e ok in ansamblu, am decis impreuna ca daca webasto inca merge (fiind sterse erorile din webasto si cele memorate in clima bmw) sa il lasam așa. Azi voi merge la o noua diagnoza profesionala BMW. Sunt tare curios ce erori memorate voi gasi. Revin cu un post ulterior.
  8. Salutare, Daca m-ati putea ajuta un un sfat, parere sau indrumare, v-as fi recunoscator. Detin un e90 2011 320d cu webasto pus de frabrica (cu telecomandĂŁ T95). A mers. Apoi nu a mai mers, cand il porneam din telecomanda bazaiau doar niste relee si atat. Am schimbat bateria anul trecut, dupa care a mers perfect, pana in februarie anul acesta cand iar nu a mai mers. Bazaia, se auzeau niste relee si doar atat. Am fost acum 3 saptamani la un service din Militari specializat in Webasto. La bmw, dupa cum stiti, diagnoza sa face face prin interfata masinii, insa iti trebuie soft oficial pt asta. Cei de la service au facut diagnoza direct din webasto, au sters mai multe erori. A mers perfect. 2 zile. Mi-au spus ca unitatea hardware Webasto nu are nici o problema. Apoi, cand porneam din telecomanda, Webasto doar ventila, dar nu mai pornea flacara. Am facut diagnoza oficiala Bmw, si mi s-a zis ca da eroare la bujie (scanteie inainte de flacara). Am sters eroarea. Totul ok. A mers. 4 zile. Daca mergea, nu aveam ce repara. Dupa cele 4 zile, a inceput din nou sa ventileze, fara sa porneascĂŁ flacara. Acest tip de eroare a tinut cateva zile pana azi, cand acum, doar imi apare pe clima iconita de la ventilator care clipeste si in maxim 5 secunde dispare si se opreste totul. Simt ca o iau razna....
  9. Ai avut dreptate @mcliviu! Cu 328i 2012-2014, am in acest moment zenzatia ca imi ies din zona de confort. Ma gandesc cum ar fi fost sa postez pe forum ca mi s-a aprins nu stiu ce bec ori ca am nu stiu ce bataie, si, dupa 48 de ore, sa nu fie decat 1 coleg care a postat. Cred ca asta a fost testul de care aveam nevoie:)) *se poate inchide topicul:))))))
  10. Salutare, Azi dețin un e90 320d, automat, 2011, 150k km. Ămi place maxim și chiar mi-ar pĂŁrea rĂŁu sĂŁ renunț la mașina aceasta. MĂŁ gândeam sĂŁ-mi schimb mașina și sĂŁ trec pe generația f30. Nu aș lua 320i, pentru cĂŁ pe hârtie performanțele ar fi similare. SunĂŁ tentant 328i (motorul n20), iar de la 184 cai la 245 ar fi un salt (cuplul e cam pe acolo 380 - 350 nm). Am ĂŽnceput documentarea și observ cĂŁ: 1. 328i (practiv 2 L turbo) din 2012-2014 are probleme (la distributie, la chiulasĂŁ, etc). 2. Din 2015, pe facelift, 328i a devenit 330i cu motorul b48. Un 328i mi l-aș putea permite (ceva ok ar fi undeva la 16 k euro). ĂnsĂŁ, având ĂŽn vedere problemele descoperite, m-am cam descurajat. Un 330i ĂŽncepând cu 2015 e mult mai scump (ceva ok ar fi de la 22.000 euro ĂŽn sus, spre 25.000), iar atâția bani nu am. Voi ce mĂŁ sfĂŁtuiți? Ce știți? Sunt atât de rele și de evitat f30-urile cu 328i? Probabil conteazĂŁ și cum a fost ĂŽntreținutĂŁ, dar parcĂŁ mi-a cam ajuns cu problemele la distribuție, ba se rupe, ba nu (repet, dețin un n47 acum). Eu aveam impresia cĂŁ BMW face motoare pe benzinĂŁ performante. Acum aflu cĂŁ nu-s neapĂŁrat fiabile. VĂŁ mulțumesc frumos!
  11. @sandi: foarte tare postarea ta. Recomand tuturor sa citeasca si sa urmareasca filmuletele. Daca apoi tot mai sunt intrebari, recomand schimbarea bateriei intr-un service autorizat: comanda piesa + montaj + factura&garantie.
  12. Citisem, dar intelesesm ca e o cauza posibila, nu una sigura. Intradevar, bateria cam cere schimbata. Dupa ce fac rost de informatii noi, le voi scrie aici. Gracias a todos!
  13. Multumesc pentru precizari. Toate sigurantele (relevante) sunt ok. Pasul urmator e o vizita in service... insa timpul asta...
  14. Salut, Detin de curand un e90lci (2.0d) si am observat ca luneta nu se mai dezabureste. Dupa ce opresc motorul, radioul se opreste intr.un minut. Am citit topicul, si am inteles ca exista posibilitatea ca atunci cand bateria este pe moarte, calculatorul sa taie din consumatori. Insa: 1. Oglinzile se intalzesc dupa ce apas butonul (si stanga si dreapta); 2. Ledul de la dezaburire e normal sa fie portocaliu? Ma asteptam sa fie verde... ca peste tot la climatizare. Ceva idei?
  15. Salut, Cu riscul a parea o intrebare stupidĂŁ, exista vreun remediu pentru a asculta radio in e90lci cu motorul oprit? La mine, dupa aproximativ 2 minute imi afiseaza in bord avertizarea de baterie, dupa inca 30 secunde se opreste de tot. Am incercat si cu butonul s/s si cu cheie si fara cheie, si nimic. Il pornesc din butonul de volum dupa care in 3 secunde se opreste din nou.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.