Am fost zilele trecute la o diagnozĂŁ și o verificare pe rampĂŁ pentru mașinuța mea. La diagnozĂŁ a apĂŁrut o problemĂŁ la un injector cu valori mai mari pentru care mi s-a sugerat ori ĂŽnlocuirea lui (1500 lei) ori un aditiv ĂŽn motorinĂŁ (80 lei). Ce credeți ca ar fi mai bine, sa ĂŽncerc cu aditiv, poate se curatĂŁ? Sa merg la un service pt a curatĂŁ injectoarelor sau sa ĂŽl schimb direct? Pe partea cu pierderea uleiului mi s-a recomandat fie schimbarea filtrului epurator (200 lei), fie repararea turbinei (2000-2500 lei). Partea proasta este ca nici un mecanic cu ĂŽmi poate spune sigur de la ce mĂŁnâncĂŁ ulei. Am gĂŁsit un service recomandat pt repararea turbinei, ĂŽnsĂŁ toatĂŁ acțiunea ma va costa ~2800 lei (1200 recondiționare + 400 manopera + 200 filtru epurator + revizia cu piese originale). Deci...in condițiile in care se vor duce banii de concediu pe turbina, ce ma sfĂŁtuiți sa fac cu acel injector? Poate o fi afectul ‘placebo’, dar am impresia ca mașina nu trage cum trebuie...