o da,aceeasi problema si aici: masina a stat pe loc 2 ani,dupa un accident usor(?) iar acum am inlocuit un brat(?)mi sa parut ciudat ca nu s-au schimbat ambele,schimbat jante de pe 18 pe 19,inlocuit discuri de frana si consumabile pozitia volanului era destul de nefireasca,si rotatia ingreunata,parca prea mult pt diferentele care pot veni de la dimensiunea sau greutatea jantelor. deabia a doua zi se aprinde bradul !.DSC failure 2.DBC failure 3.Flat Tyre Monitor failure 4.Start assistant inactive. ii fac geometrie,primesc instiintarea ca nu stau bine pe fata dreapta,trebuie inlocuit amortizorul,si poate chiar fuzeta verificat presiunea iar,pus testeru,merg deja 50km si tot nu se sting. Flat Tyre M nu ma lasa sa-l resetez acum,ce presupune exact aceasta calibrare a senzorului?tine de tester ? maine o sa verific si bateria,incerc sa-i gasesc si un programator mai bun,sa vedem ce date putem sa obtinem din calculator pot fi cauze multiple si asta ma scoate din minti