Jump to content

Zapp

Members
  • Posts

    23
  • Joined

  • Last visited

Previous Fields

  • Masina
    E60 - 520 D M-paket

Zapp's Achievements

Newbie

Newbie (1/15)

0

Reputation

  1. Salutare tuturor, Vin cu o intrebare tehnica referitor la inelul de ghidaj al volantului pe arborele motor: La un BMW E60 520d - M47 a fost necesara schimbarea setului ambreiaj + volant. La demontare s-a observat ca in trecut volantul nu a fost asezat cum trebuie pe arbore, cel mai probabil acest lucru a dus la deformarea pinului (inelului) de ghidaj care vine pe una din gaurile volantului si se aliniaza cu una din gaurile arboreluk cotit. Dupa curatarea temeinica a zonei si a flansei metalice adaptoare dintre volant si arbore, volantul a fost pus pe pozitie (fara inelul de ghidaj de pe gaura unuia dintre suruburi), prestrans apoi strans la 110 Nm (105 Nm fiind cuplul in manualul service). Credeti ca este ok? Inelul de ghidaj in afara de a ghida acel volant ar avea si rol de preluare de forte in momnetul rotirii arborelui - volant? In trecut ati mai vazut cazuri in care nu s-a mai pus acele inel de ghidaj de pe unul din suruburi? Pot aparea probleme in timp din cauza lipsei inelului? De mentionat este faptul ca volantul oricum are ghidajul de intrare pe arbore (zona rulmentului central al volantului), practic el se aseaza pe un diametru exterior al arborelui, care intra in interioul volantului. Masina dupa interventie este foarte ok, nu vibreaza, acceleratie liniara ok, totul este perfect normal.
  2. Salutare tuturor, Vin cu o intrebare tehnica referitor la inelul de ghidaj al volantului pe arborele motor: La un BMW E60 520d - M47 a fost necesara schimbarea setului ambreiaj + volant. La demontare s-a observat ca in trecut volantul nu a fost asezat cum trebuie pe arbore, cel mai probabil acest lucru a dus la deformarea pinului (inelului) de ghidaj care vine pe una din gaurile volantului si se aliniaza cu una din gaurile arboreluk cotit. Dupa curatarea temeinica a zonei si a flansei metalice adaptoare dintre volant si arbore, volantul a fost pus pe pozitie (fara inelul de ghidaj de pe gaura unuia dintre suruburi), prestrans apoi strans la 110 Nm (105 Nm fiind cuplul in manualul service). Credeti ca este ok? Inelul de ghidaj in afara de a ghida acel volant ar avea si rol de preluare de forte in momnetul rotirii arborelui - volant? In trecut ati mai vazut cazuri in care nu s-a mai pus acele inel de ghidaj de pe unul din suruburi? Pot aparea probleme in timp din cauza lipsei inelului? De mentionat este faptul ca volantul oricum are ghidajul de intrare pe arbore (zona rulmentului central al volantului), practic el se aseaza pe un diametru exterior al arborelui, care intra in interioul volantului. Masina dupa interventie este foarte ok, nu vibreaza, acceleratie liniara ok, totul este perfect normal.
  3. Suruburile de la volant au fost schimbate cu unele noi cu pasta blocare galbena LUK. Masina vibra destul de tare indiferent de regimul de turatie, masina a mers pana cand volantul a inceput sa faca zgomot. Erau suspecte injectoarele, tampoane motor etc... Dupa verificarea fiecaruia erau toate ok. La verificarea vizuala pe fanta de pe cutia de viteze, volantul avea un joc axial foarte mare
  4. Salutare tuturor, Vin cu o intrebare tehnica referitor la inelul de ghidaj al volantului pe arborele motor: La un BMW E60 520d - M47 a fost necesara schimbarea setului ambreiaj + volant. La demontare s-a observat ca in trecut volantul nu a fost asezat cum trebuie pe arbore, cel mai probabil acest lucru a dus la deformarea pinului (inelului) de ghidaj care vine pe una din gaurile volantului si se aliniaza cu una din gaurile arboreluk cotit. Dupa curatarea temeinica a zonei si a flansei metalice adaptoare dintre volant si arbore, volantul a fost pus pe pozitie (fara inelul de ghidaj de pe gaura unuia dintre suruburi), prestrans apoi strans la 110 Nm (105 Nm fiind cuplul in manualul service). Credeti ca este ok? Inelul de ghidaj in afara de a ghida acel volant ar avea si rol de preluare de forte in momnetul rotirii arborelui - volant? In trecut ati mai vazut cazuri in care nu s-a mai pus acele inel de ghidaj de pe unul din suruburi? Pot aparea probleme in timp din cauza lipsei inelului? De mentionat este faptul ca volantul oricum are ghidajul de intrare pe arbore (zona rulmentului central al volantului), practic el se aseaza pe un diametru exterior al arborelui, care intra in interioul volantului. Masina dupa interventie este foarte ok, nu vibreaza, acceleratie liniara ok, totul este perfect normal. L.E. Nu pot urca poze pentru a arata inelul respectiv, insa zona in care intra in volant era distrusa si aproape nu mai exista.
  5. Salutare tuturor, Mica inrebare: Scaunul sofer are plasa prezenta ocupant? Intreb pentru ca m-am uitat sub scaunul sofer al masinii si am vazut mufa (tata), de pe cablajul masinii in aer. Mufa intra in mufa (mama) a modulului (vedeti attach) de ocupare. Practic nu exista modulul pe masina, ci doar mufa de pe cablajul masinii. Nu am nici o eroare in bord si nici pe Ista+, totul merge normal.
  6. Salutare tuturor, Dupa ce am intrebat pe mai multe grupuri BMW pe farcebook, imi incerc norocul si aici... Imi puteti spune va rog de unde vine aceasta piesa, ce denumire are si ce inseamna (nu are nici un cod stantat)? ... Am primit niste hint`uri ca si pe E39 ar fi aceasta piesa, insa e neagra, nu verde ... ceva legat de sistemul de reglaj al scaunului pe sine. Piesa am gasit-o in momentul achizitiei masinii sub scaunul pasager. Please help!
  7. Salutare tuturor, Ce culoare au bulinele de pe arcurile de pe suspensia standard vs suspensia m pak?
  8. Salutare tuturor, Am fost plecat o perioada de timp intr.o delegatie si am lasat masina nemiscata pe locul de parcare aproximativ 5 saptamani. In weekend am iesit cu masina sa o spal, la plecarea de pe loc s.au deblocat discurile printr.un pocnet - erau clar ruginite de la atata stat, nins, plouat etc. Pe masura ce am inaintat si s.au curatat oarecum discurile, la franare lina, am simtit o bataie ritmica in volan asociata cu un zgomot, care s.a diminuat putin pana am ajuns la spalatorie - drum de 3 minute si 2 intersectii. Am spalat masina, am adus.o pe locul de parcare neavand timp sa investighez mai amanuntit problema, insa am vazut pe disc o urma de rugina, fix ca amprenta placutei de frana (ca si cum ar fi prins apa intre placuta si disc si ar fi ruginit). Ce.i drept nu am reusit sa franez mai puternic sau pe o distanta mai mare pentru ca am fost fortat de timp. Pata de rugina ca o urma de placuta, in mers se va duce dupa. Mai multe franari / apasari mai tari pe pedala? ... Ati mai patit si voi asa? Discurile si placutele ATE sunt noi, au maxim 6000 km. Nu bat in volan ca si cum ar fi deformate. Ci doar bat cand ajunge placuta de frana pe pata si huruie cat trece peste amprenta. Cand am dat cu degetul pe urma, este material in relief, nu ca si cum ar fi mancat din el. L. E. este vorba de discurile de pe fata.
  9. Salutare colegi, vand fulie vibrochen ORIGINALA BMW - cod 11237805696, in stare perfecta - data jos de pe masina personala. Se potriveste pe toate BMW`urile cu motorul M47 - 2.0d - 150 / 163 CP Stock. Fulia a fost spalata, pentru a se vedea stare ei, neacoperita de praf etc. Rog a fi contactat telefonic - 0726179013, pentru mai multe detalii si informatii.
  10. Salutare .. A facut cineva update la un e60 520d 2007...?... Ce poate crapa, ce riscuri sunt?... Care e ultima versiune?
  11. Colegi... Cei care s.au mai confruntat cu micile intreruperi intre 1500 si 2000 ture la accrlerari extrem de usoare... Cum ati rezolvat problema?... Eu inca nu am avut timp sa curat egr, clapeta, electrovalva egr si senzor Map...
  12. O sa incerc cu o solutie impotriva depunderilor de grasime ... ) Cosmin009 ... Vreo info? Cum se comporta masina?
  13. Ce cutie ai... Manuala sau auto?... Ai mai depistat problema?
  14. Membrana nu am cum sa o ating, mai ales ca o sa curat partea de admisie, unde este tija, cat si conducta mica unde vine "palaria plunjerului" si face etansare pe scaun. De utilizat, voi folosi diluant, periute de dinti, carpe, rabdare si nervii sotiei ) L.E. Baiatul mi-a aratat graficul dyno ... inainte de soft, aveam adaptarile pe MAF, pe turbo plecate la furat ... Aveam lag enorm din cauza dpf`ului infundat ... PLus ca turbina o simteam ca are o ezitare in presiune undeva in 2500 +- si 3000 +- ture ... ezitare care se vedea in grafic. Dupa ce a sters adaptarile si a pus-o iar, graficul a iesit liniar, fara intreruperi, ascendent o data cu turatia.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.