Jump to content

savdragos

Members
  • Posts

    273
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    3

savdragos last won the day on April 29 2016

savdragos had the most liked content!

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Bucuresti

Previous Fields

  • Masina
    E46 330 Ci

savdragos's Achievements

Newbie

Newbie (1/15)

46

Reputation

  1. De la cine ai luat pana la urma ambreajul?
  2. Care este targe-ul daca masina merge bine? Pana acum din ce am gasit pe net timpul este silimar cu un Bmw M3 e46, daca nu ma insel.
  3. Daca vrei ceva profi uite ce iti recomand eu asta ma pe masina si merge super. Am dat pe el cam 700 euro cu tot cu transport.
  4. Da exact asa facea masina si din cate stiu face asa cand ramanea fara motorina. Cel putin asa facea masina mea pana pe viraje lungi ramanea fara motorina daca nu aveam aproape plin rezervorul si solutia a fost un rezervor tampon de 2 litri si inca o poma de 535 . PS: merita sa dau bani pe un Bosch 044 eu acum am 2 pompe de 535.
  5. Deocamdata masina are circa 330-340 cp dar nu este ok avand in vedere ca merge cu 1.9 presiune. Din calculele mele la 1.9 ar trebui sa faca 360 minim in fine nu am resusit sa ajung la Dragos sa ii fac softul klumea. Tu banuiesc ca ai alt senzor MAP ca sa poti face peste 2 bari eu inca caut unul dar nu prea stiu unde s agasesc asa ceva, poate ma ajuti cu o sugestie. Legat de suporti deja am comandat unii mult mai duri din anglia si pe motor o sa pun inca 2 suplimentari ca sa fiu sigur ca numai pleaca de acolo. Cu eroriile de alimentare nu stiu care este treaba ca dupa ce ii luam contactul mergea bine masina, trebuie sa mai studiez putin problema ca nu o face tot timpul de exemplu am mers si 2-3 ture de circuit si nu mi-a dat eroare si cate odata facea din primaul tur. Sper sa ajung la Dragos cu masina pana la prima etapa ca sa fiu sigur ca o sa mearga ok.
  6. Stiu sentimentul si eu am meers cu masina la Rotac pe adancata si mi-a facut mai multe probleme de la erori legate de alimentare pana la ruperea tampoanelor motor si cutie. In fine eu chiar de asta am mers la Rotac ca sa testez masina dar nu m-am asteptat sa o iau cu platforma de acolo .
  7. Ma puteti ajuta cu ceva recomandari legat de modificarea unei turbine GT2260V de pe un e46 330cd si daca se paote la pachet si cu softul
  8. Hai ca nu am mai postat nimic de ceva vreme, intre timp am reusit sa montez suspensia HSD Mono Pro pe care o recomandan pentru orice masina daca aveti buget sub 1000 euro. Dupa multe cautari am reusit sa gasesc un blocant care sa intre in carcarsa diferentialului de 330cd care este total diferit de orice diferential montat pe E46. (Este mai robust, are planetarele mai groase, ect) Blocantul l-am cumparat din Spania de la firma RSX Racing Solution la un pret mai multe decat decent cu tot cu transport 1100 euro. La Quaife era mai scump. Blocant-ul este te tip Torsen. Dabia astept sa il incerc saptamana asta la Trofeul Sinaia unde o sa merg in acest weekend. Am incercat sa punem si un final drive mai scurt 3.23 mai exact insa trebuie si aici sa modificam lungimea pinionului de atac ca este prea mare cum circa 25mm.
  9. Cateva poze noi dupa colantare si montarea kitului de fibra replica M3.
  10. M-am apucat impreuna cu cei de la Pasteur Caroseria ( singurul meu sponsor ) sa montam kitul de fibra si intercoolerul custom. Avand in vedere ca kitul este replica dupa M3 e46 am constatat ca trebuie sa renunt la faruri ca nu se potriveau.
  11. Aici gasiti si cateva poze de la CNVC Rasnov 2016 https://www.farcebook.com/media/set/?set=a.1707825346164687.1073741842.1441536842793540&type=3
  12. Salut calendarul complet il gasesti aici http://www.autorally.ro/calendar/calendar.php?c=2&co=VTM sau pe Fras.ro. A fost prima etapa weekendul trecut la Rasnov si mai sunt 7. Jantele sunt pe 18 si sunt originale Bmw ca si model M-Paralel sunt cu latimea de 8j, Anvelopele folosite au fost Slick Rally Dmack supersoft fata si soft spate la antrenamente si la concurs am pus anvelope Pirelly slick RX9 ( medii) Ideal ar fii sa merg cu roti pe 17 si cu masina mai lasata dar inca nu am reusit sa imi cumpar rotile care le vrea sa fie suficient de late si usoare ca asta mai intereseaza cel mai mult pentru o masina de viteza in coasta.
  13. Asa cum am promis revin cu filmarile de la prima etapa din Campionatul de Viteza in Coasta Rasnov 2016, unde cu putin noroc si foarte multe eforturi am reusit sa iau startul. La masina nu am apucat sa fac mai nimic intrucat nu au venit piesele la timp insa m-am concentrat asupra cursei in sine si am reusit un rezultat neasteptat de bun. Locul 1 la clasa Diesel si locul 3 la Echipe cu echipa mea Pasteur Racing Divizion. Mai jos aveti onbordul cu cea mai rapida urcare si un montaj cu cadre din exteriorul masini. Pentru urmatoarea etapa o sa montez un kit de fibra care sper sa usureze considerabil masina, intercooler mare, rezervor auxiliar de 1,5 l ca sa numai merg cu plinul facut ca ramane masina fara motorina pe viraje si piesa de reizistenta un blocant de M3 e46 cu rapaorte scurte. Sper sa va placa
  14. Daca vrei te pot ajuta cu un set de slick-uri pe 18 soft spate si super soft fata si un set de jante ca am decis sa trec la 17" si nu am ce sa fac cu ele. Jantele sunt cele din filmari.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.