Jump to content

Paul L

Members
  • Posts

    15
  • Joined

  • Last visited

Profile Information

  • Gender
    Male

Previous Fields

  • Masina
    BMW E91 330XD 2010

Paul L's Achievements

Newbie

Newbie (1/15)

  • One Year In Rare
  • Week One Done
  • One Month Later

Recent Badges

1

Reputation

  1. Salutare, Am o problema destul de ciudata. Cand virez stanga pe loc sau la viteza mica (5 km/h sa zic) vibreaza tare volanul. Daca virez dreapta nu observ sa apara problema. Oare s-a mai intalnit cineva cu problema asta? Aveti idee ce ar putea fi?
  2. Salut, Am o problema asemanatoare la un E91 xDrive. Cand virez stanga vibreaza volanul tare, dreapta nu vad sa faca. Face asa la viraj pe loc sau la viteza foarte mica. Ati descoperit ceva? Multumesc.
  3. Dupa multe piese si bataie de cap am gasit problema: clapetele de la galeria de admisie. Desi au fost curatate si totul parea ok, ele tot nu functionau bine - si nici nu dau erori. Le-am scos afara (am lasat doar motorasul, asa nu da erori pe tester), si acum masina merge mult mai bine. Inainte nu tragea cum trebuie + problema la pornire. Se poate inchide topicul (multumesc).
  4. Urmeaza sa verific injectoarele. Dar poate sa aiba legatura injectoarele? In ideea in care daca scot mufa la debitmetru/EGR nu mai face. Si am verificat pe tester si doar deschiderea EGR-ului variaza la rece. Oare asa e normal?
  5. Imi scoate peri albi masina asta... Am schimbat si rampa de injectie de proba.. nici o diferenta. Am pus si alt EGR - nici o diferenta. Tot eroare pe debitmetru, tot asa porneste la rece.
  6. Masina porneste bine, iar dupa 2-3 secunde incepe sa oscileze. Am pus filmari cu comportamentul EGR-ul cu mufa de la debitmetru pusa/scoasa. Mufa conectata vs Mufa deconectata Multumesc
  7. Mersi de reply. Am verificat doar la cald si aveam maxim 0.8 corectie pe unul din ele. O sa ma uit maine dimineata la rece.
  8. Salutare tuturor, Am o problema destul de ciudata la un BMW E91 din 2010 cu motor N57, 245 CP. Am cumparat masina si la rece avea trepidatii foarte puternice, asa ca am pus-o pe tester: aveam erori pe modulul de bujii, clapete admisie, EGR, incalzitor motorina. Am curatat galeria de admisie care era plina de depuneri (am scapat de eroarea de clapete). EGR-ul l-am schimbat cu unul QWP (era problema electrica, nu avea depuneri prea mari). Am schimbat si releu bujii + set de 6 bujii - am scapat si de eroarea de bujii. Problema pornirii s-a rezolvat, dar doar partial . Masina inca avea mici trepidatii la pornire dimineata. Am pus-o iar pe tester - eroare 3FF1 (debitmetru). Am schimbat si debitmetrul cu unul din dezmembrari (de pe un seria 7 N57 - am luat doar senzorul), am probat si la cald trage bine si nu da erori. Acum dimineata insa, am pornit masina si are exact aceleasi trepidatii ca si cu celalalt debitmetru. Pot sa plec de pe loc direct dupa pornire si dupa cateva zeci de secunde nu mai trepideaza. Nu inteleg care poate sa fie problema, a mai intalnit cineva? Multumesc.
  9. Am facut un test de compresie la rece si rezultatul este: 22,23,22,22,21,22 bari, de la cilindrul 1 la 6, ceea ce este in parametrii (20-25). Apoi am permutat injectoarele de pe cilindrii 5 si 6. Noua corectie: Am comparat si cu alta masina similara si la mine clantanitul ala de diesel se aude mai tare. Sa schimb injectorul de pe cilindrul 5? Mai sunt cateva care par mai "obosite", merita sa schimb mai multe? LE: Intre timp (o luna jumate) am schimbat si motorina, in loc de motorina ieftina de la petrom bag EfixS de la Rompetrol, asta cica ar curata injectoarele dar nu stiu ce sa zic... Multumesc.
  10. Multumesc pentru sugestie. O sa incerc zilele astea ideea ta + un test de compresie.
  11. Exemplu rezultat: http://i.imgur.com/6tfchGT.png http://i.imgur.com/hiVdwRI.png La Pre Injection apare aproape de limita, dar nu stiu cum se interpreteaza. Sa fie putin obosit? Alte detalii despre masina: DPF OFF (soft + fizic, montat teava), EGR OFF.
  12. Salutare tuturor, Am observat ca motorul nu merge asa rotund (in comparatie cu o alta masina cu acelasi motor) si uneori scoate putin fum la pornire. Am decis sa verific corectia injectoarelor folosind ISTA-D. Verificarea am facut-o la rece. Valori: Dupa cum se vede am o corectie mare pe cilindrul 6. I-am dat injectoarele unui prieten si le-a verificat pe un stand BOSCH, iar rezultatul a fost ca toate injectoarele sunt ok. Ce ma sfatuiti sa fac in continuare? Un test de compresie? Multumesc.
  13. Salutare tuturor, Am un BMW seria 5 E60, 525D, 177 cp, automat. Am observat ca de fiecare data cand schimb din "Park" in "Drive" sunetul motorului se schimba putin, devine mai gros. Este normal sau indica ceva? Multumesc.
  14. Salutare tuturor, Am un BMW seria 5 E60, 525D, 177 cp, automat. Am observat ca de fiecare data cand schimb din "Park" in "Drive" sunetul motorului se schimba putin, devine mai gros. Este normal sau indica ceva (scuze daca sun putin paranoic)? Multumesc.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.