Jump to content

Vladgohan

Members
  • Posts

    26
  • Joined

  • Last visited

Previous Fields

  • Masina
    BMW x6

Vladgohan's Achievements

Newbie

Newbie (1/15)

  • Conversation Starter Rare
  • Week One Done
  • One Month Later
  • One Year In Rare

Recent Badges

1

Reputation

  1. Salutare tuturor. Vin mai mult cu o întrebare către voi și anume: este posibil ca un robinet de caldura schimbat la prânz sa cada din nou pana seara? Sa nu tina nici măcar o zi? Ideea e in felul următor: la al meu x6 e71, 235 cp, ma confruntam cu urm problema: prin grilele centrale clima funcționa f bine, dar pe la parbriz și pe la picioare baga aer cald. Am schimbat robinetul de caldura ieri, toate bune si frumoase, mergea f bine, pana seara când am observat ca mi se încălzeau cam mult picioarele si am vazut ca pe la picioare si parbriz baga din nou cald, deși pe Climatronic temperatura era setată pe 16°C. Este posibil ca robinetul sa cedeze atât de repede? Ar putea fi vreo alta cauza care sa strice robinetul? Menționez ca antigelul este la nivel. orice părere este apreciata. Mulțumesc
  2. salutare tuturor, am si eu un x6 e71 235cp motor m57n2 si astazi pe ista am intampinat urmatoarele erori s 0114 no comunication with control unit possible s 0161 no communitation possible with: rear axle lateral torque distribution s 0117 no communication possible with: heating and air conditioning system s 0180 no communication possible with: safety module/ restraint systm s 0204 no communication possible with: transfer box. ati mai intampinat asa ceva? aveti idee de unde as putea incepe? mentionez ca masina nu are niciun martor aprins, doar pe ista mi-a dat acele erori. multumesc
  3. Buna ziua tuturor Azi dimineata mi s-a ĂŽntâmplat o chestie ciudata. Am lĂŁsat câteva minute mașina sa meargĂŁ, dupĂŁ care am dat cu spatele. In momentul in care am pus mașina in Drive sa merg in fata, mașina s-a oprit, iar cutia s-a pus in N. UrmeazĂŁ sa ii pun un tester astĂŁzi, ĂŽnsĂŁ aveți vreo idee de la ce ar putea fi? Mulțumesc. Mașina in cauza x6 30d 235 cp
  4. Buna ziua tuturor, ma confrunt și eu cu ub sunet ciudat pe care l-am remarcat la rece la acceleratie scurta. In trecut m-am confruntat ai cu “mĂŁcĂŁnitul” specific electrovalvei egr, ĂŽnsĂŁ acesta este diferit. Se aude mai mult ca un “ciripit”, dacĂŁ ĂŽmi permiteți comparația. Mașina in cauza este x6 e71, 235 cp. Sunetul este aproape insesizabil și se aude doar la accelerare scurta. GĂŁsiți in link Atașat un clip. Mulțumesc mult https://we.tl/t-hrCrbSI7E3
  5. salutare colegi, ma confrunt si eu de vreo 2 zile cu o problema la al meu x6 30d 235 cp. am observat ca, in oras, la accelerari si decelerari, apare acel duck noise, specific efectrovalvei egr defecte. ideea este ca m-am mai confruntat cu acest sunet insa data trecuta, facea si la relanti la un interval de 2-3 minute. acum face doar in oras, la orice fel de accelerare si decelerare. sa fie aceeasi problema? electrovalva egr defecta? sau ceva mai grav, gen pompa vacuum? mentionez ca erori nu am deloc(data trecuta cand electrovalva era defecta, imi aparuse eroarea cu increased emissions). furtunele de vacuum sunt schimbate cu unele din silicon. am observat ca atunci cand "macane" e si lesinata pana in aproape 2000 rpm si totodata, consumul a crescut vizibil. pe autostrada merge foarte bine, fara nicio problema. va multumesc frumos si va urez o seara buna
  6. Salutare colegi. Am și eu o problema cu un x6 30d 235 cp. Am schimbat electrovalva egr din cauza unei lipse de putere și in momentul in care scoteam furtunul de vacuum de la egr și ĂŽl puneam la loc se auzea un cârâit. Acum, cu noua electrovalva, am constatat ca atunci când scot furtunul de vacuum de la egr, la relanti acesta nu mai face vacuum. Cu electrovalva veche, fĂŁcea vacuum continuu. Cum e normal? Nu sunt mecanic și nu ma pricep iar orice ajutor din partea voastrĂŁ ar fi nemaipomenit. Va mulțumesc
  7. Salutare tuturor, Am un BMW x6 30d din 2009 și am remarcat urmĂŁtoarea “problema”. De câteva zile atunci când apĂŁs pe P pe levierul de viteze nu se mai aude acel click. Menționez ca am mașina de un an și jumĂŁtate și nu i-am schimbat uleiul din cutie și nu am idee dacĂŁ fostul proprietar a fĂŁcut schimbul. Vreo idee de la ce ar putea fi? Va mulțumesc frumos.
  8. Salutare colegi. Am un x6 30d xD motor m57 și azi-dimineata, am pornit masina, am lĂŁsat-o vreo 5 minute sa mearga și când sa o scot din curte s-a oprit. Am repornit-o și a mers Ok. Am mai pornit-o de Cateva ori in cursul zilei si nu a mai avut nicio problema ĂŽnsĂŁ ĂŽmi este teama sa nu se opreascĂŁ in mers. Menționez ca i-am fĂŁcut schimbul saptamana trecuta. pusa pe tester zilele trecute, am vazut 2 bujii arse pe care intentionez sa le schimb zilele urmatoare. Care ar putea fi cauza? Pot fi aceste doua bujii de vina? Mulțumesc.
  9. Salutare. Ămi cer scuze ca raspund asa tarziu ĂŽnsĂŁ abia acum am avut timp sa ma ocup de ea. DupĂŁ diagnoze peste diagnoze, intr-adevĂŁr beleaua a fost electrovalva egr/regulatorul de presiune. DJallexinno ai o bere de la mine. Pe de alta parte ĂŽmi tot apare eroare pe debitmetru pe care l-am schimbat de vreo luna. Luni ma duc sa ĂŽl schimb. Mulțumesc baieti pentru rĂŁspunsuri.
  10. Salutare, nu am apucat sa ma ocup de ea deoarece am fost super prins cu serviciul. Luni dimineata voi face o programare la bmw pentru ĂŽncĂŁ o diagnoza sa vad ce ĂŽmi spun și ei. Voi reveni cu update. O zi buna
  11. Unde se gĂŁsește aceasta? Ma poți ajuta cu un cod OEM? Mulțumesc
  12. Update: verificat egr, totul in regula. BĂŁieții de la service au gĂŁsit in schimb furtunul de vacuum de la egr puțin ciupit in capĂŁtul care duce sub galerie. DupĂŁ ce l-au schimbat, mufat la loc și au verificat celelalte furtune ( care țin vid) masina tot asa fĂŁcea. Am schimbat și debitmetrul și masina tot asa face ĂŽnsĂŁ mult mai puțin și intr-o plaja de turații mai mica (1200-1600 turații). Aveți alte idei?
  13. Update: am fost astĂŁzi la service, mi-au pus bĂŁieții de acolo un tester și le-a aparut eroare pe egr. M-au programat vineri pentru o verificare a egr-ului și a furtunelor de vacuum. Ăntre timp mi-au pus un șurub in capul furtunului de vacuum de la egr. Masina a ĂŽnceput sa tragĂŁ mai bine in turații joase ĂŽnsĂŁ acum pe seara mi-a aparut iarasi Check-ul in bord și eroarea cu increased emisions. Este normal sa ĂŽmi apara fin nou aceasta eroare? Mulțumesc
  14. Este posibil ca din cauza unui furtunaș de vacuum sa nu tragĂŁ cum trebuie pana la 2000 de turații? Am menționat ca pus ceasul de vacuum pe acel furtunaș care intra in egr, valoarea acestuia oscila in jur de 0,4. Este normal sa oscileze, sau ar trebui sa stea constant? Mulțumesc
  15. Am pus testerul pe ea și nu da nicio eroare.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.