Jump to content

koko1992

Members
  • Posts

    6
  • Joined

  • Last visited

Previous Fields

  • Masina
    BMW E90

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

koko1992's Achievements

Newbie

Newbie (1/15)

0

Reputation

  1. . Salut. Imi poti spune te rog ce problema ai avut. Am aceeasi problema la un f07. Multumesc
  2. Salut. Daca are cineva o idee sau o parere la problema mea,e mult prea binevenita. Acum 2 saptamani am achizitionat un BMW E91 motor M47N 120kw.N-am apucat sa ma plimb cu masina decat 10 km deoarece n-am avut numere. O problema mult mai mare a aparut dupa aceea, joc foarte mare in turbina.Ok demontez turbina,o duc la reconditionat, o pun inapoi,schimb de ulei,filtre,aerisitor carter ,totul facut cum trebuie.Am facut aprox 150 km, am ajuns acasa,totul bine,masina tragea,nu scotea fum.Am lasat-o o zii in parcare.A doua zii am iesit la plimbare, si dupa 2 km, foarte mult fum in spatele meu.am oprit motorul,am ridicat capota,ulei pe langa capacul de la ulei,pe langa injectoare, si pe catalizator. am desfacut furtunele de admisie(cel din turbo in intercooler si cel din intercooler in galeria de admisie), ulei si acolo.M-am gandit ca e de la turbina. Am demontat turbina,m am dus la baietii care au reconditionat-o, au testat-o,si surpriza,turbina foarte in regula.m-au chemat si i-au mai facut un test,si intr-adevar nu scapa ulei.A mai patit cineva?Sau stiti cauza? Multumesc anticipat
  3. Daca s-a intamplat dupa ce ai schimbat bateria exista posibilitatea sa fie acel senzor de pe borna de minus.
  4. Masina fiind din 2006 nu a fost chiar asa ieftina.Problemele electrice le-am rezolvat pe toate.Si la mecanica, tocmai de asta am intrebat sa vad daca e o problema pe care a mai avut-o cineva la aceasta masina sau stie ce se intampla.Daca e ceva grav sau nu.daca e ceva ce pot face eu sau nu.Ms
  5. Salut.Sunt nou pe aici si daca are cineva o idee sau o parere la problema mea,e mult prea binevenita. Acum 2 saptamani am achizitionat un BMW E91 motor M47N 120kw.Toate bune si frumoase.Mici probleme pe la FRM, IBS dar intr un final le-am rezolvat.N-am apucat sa ma plimb cu masina decat 10 km deoarece n-am avut numere. O problema mult mai mare a aparut dupa aceea, joc foarte mare in turbina.Ok demontez turbina,o duc la reconditionat, o pun inapoi,schimb de ulei,filtre,aerisitor carter ,totul facut ca la carte.Am facut aprox 150 km, am ajuns acasa,totul bine,chiar foarte bine,masina tragea,nu scotea fum.Am lasat-o o zii in parcare,mai lucrand pe la ea micile problemute,dar nu legate de motor,electrice mai exact.Aseara am iesit la plimbare, si dupa 2 km, foarte mult fum in spatele meu.am oprit motorul,am ridicat capota,ulei pe langa busonul de umplere,pe langa injectoare, si pe catalizator. am desfacut furtunele de admisie(cel din turbo in intercooler si cel din intercooler in galeria de admisie), ulei si acolo.M-am gandit ca e de la turbina. Am demontat turbina,m am dus la baietii care au reconditionat-o, au testat-o,si surpriza,turbina foarte in regula.m-au chemat si pe mine si i-au mai facut un test,si intr-adevar nu scapa ulei.uleiul care a ajuns in turbina cica l-ar fii tras din carter.A mai patit cineva?Sau stiti cauza? Multumesc anticipat
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.