Jump to content

bogdan.03

Members
  • Posts

    40
  • Joined

  • Last visited

Previous Fields

  • Masina
    BMW E60

bogdan.03's Achievements

Newbie

Newbie (1/15)

-48

Reputation

  1. numai troli...astea sunt forumurile romanesti, locurile unde mereu esti luat peste picior.Ne meritam soarta sa fim cu 150 de ani in urma,ca suntem mereu plini de noi,ai drak,noi le stim pe toate.O sa fac un filmulet si o sa-l pun pe youtube sa vada si lumea ce specimene activeaza pe forumul acesta,mai ales moldovianul ala de Cosmin care ma ameninta XXL astept "cadourile" din partea ta!!
  2. te rog sa-mi dai disable pe account,ca oricum nu mai vreau sa intru pe forumul acesta.Mersi are vreo importanta cati ani am?Important e cum te comporti nu crezi?
  3. Sa stii si tu ca un coefficient de aerodinamica nu se refera doar la viteza si cu geamurile inchise cum ai afirmat tu.Eu stiu ca atat tu cat si altii pe acest forum aveti in cap numai liniute,dar nu este chiar asa.Coef. de aerodinamica se refera la mai multe aspecte: -comportamentul in curbe cu si fara vant,faptul cum masina respcetiva "taie aerul" la orice viteza si nu DOAR CU GEAMURILE INCHISE,si sunt f multe chestii care intra la coeficientul de aerodinamica la o masina,NU doar liniute ce aveti voi in cap repet.Eu am venit si am expus o problema reala,am testat multe masini.Eu nu am venit sa o fac pe interesantul ca tine aici pe forum.Habar nu ai ce inseamna un coeficient de aerodinamica prietene p.s cu toate astea fiind zise chiar ma retrag.A avut dreptate cineva cand mi-a spus sa nu mai intru pe forumurile romanesti,ca numai copii de 18-19 ani gasesti...
  4. ok am intels inseamna ca audi a6 akn si opelul acela amarat sunt niste tiganii de masini.Ati tras concluziile vietii din acest topic.Eu ma retrag.Stiam ca nu ma crede nimeni ca in a6 nu racesti deloc.Multi nu m-au crezut mi-au zis ca vb basme si dupa ce au urcat in masina aia nu le-a venit sa creada ca am avut dreptate la acest capitol Dar ma rog e lucru tiganesc sa mergi cu geamul deschis si la viteze de pana in 80 la ora sa "asculti natura poate" sa te relaxezi...nu mai zic nimic :| Poate voi aveti impesia ca oi fi vreun tigan care asculta manele si deschid geamul ca sa ma auda toata strada.Stati linistiti ca nu sunt.Daca m-ati cunoaste v-ar placea de mine.Sunt un tip misto....nu aveti ce sa mi reprosati Nu ascult manele Cu acestea fiind spuse ma retrag.multumesc inca o data p.s singurul care a fost ontopic pe acest topic a fost unvicont,restul ati fost cu totii offtopic,dar e ok p.p.s All, nu a zis nimeni sa mergi cu 120 la ora cu geamul deschis.Am si specificat ca si la viteze de 60 la ora imi "umfla" capul,dar ma rog daca citesti printre randuri e ok...nu mai zic nimic
  5. eteee na nu se fac teste aerodinamice cu geamul coborat...Dar de unde stii tu??Si atunci daca nu se fac teste cu geamu deschis dc la masinile enumerate de mine nu am probleme ?Ai lucrat cumva la fabrica BMW,esti undercover si nu stim noi?O masina cand iese de pe poarta fabricii,are sute,mii de teste facute din mai multe pct. de vedere.Si ultima curba de pe tabla masinii pe care nu ne-o explicam noi are zeci sute de calcule facute de inginerii din fabrica Cosmine eu am impresia ca tu esti un tip cam frustrat no offence,dar te-am simtit de cand ti-am cerut ajutorul cu niste chestii pe private,si sa stii ca-mi pare rau ca am facut-o.Nu am s-o mai fac ca esti frustrat rau de tot te simt
  6. am gasit paravanturi pt e60.multumesc unvicont https://www.maxytuning.ro/accesorii-auto-exterior/paravanturi-auto/paravanturi-bmw-seria-5-e60-2004-2010-sedan-fata-spate-art2008.html
  7. eu stiam ca audi a6 2.5tdi akn are coef. de 0.36,ma rog.Oricum din ce masini am testat va jur ca masina aia nu stiu cum e facuta,dar nu racesti in ea deloc,poti sa mergi cu orice viteza,nu intra aerul deloc inauntru,dar ma rog pt voi totul este inchipuit.Nici nu ma asteptam sa ma credeti...
  8. bun ok..si totusi dc in masinile enumerate de mine mai sus nu racesc deloc cu geamul deschis daca totul este inchipuit pt. voi si nu ma credeti.Eu le-am testat pe toate pe viu si stiu ce vorbesc.Nu am venit s-o fac aici pe interesantul.Eu chiar am probleme reale cu acest aspect.Plus de asta imi place f mult sa merg cu geamul deschis pt ca am si argumentat de ce.Ventilatia naturala este cea mai buna din pct. meu de vedere,imi place sa aud "natura" pasarelele etc...
  9. La Ac e dezastru total,acolo racesc in 2 timpi si 3 miscari.Am avut operatie la sinusuri,si de la operatie la cel mai mic curent,aer rece imediat racesc Nici nu este bine sa folosesti AC-ul.Nu doar eu am probleme cu racitul,multi racesc cu ac-ul pornit,mai ales la diferente de temperaturi f mari de 10-15 grade vara.Nici nu e indicat.Cea mai buna ventilatie e cea naturala parerea mea.Ce este de la Dumnezeu e bun,ce face omul 0 Nu am sa inteleg niciodata constructia la e60-ul asta.Nu stiu dar inginerii cand au proiectat aceasta masina,nu au luat in calcul acest aspect important???
  10. Salutare oameni buni, Am ajuns la concluzia ca E60-ul are coef. de aerodinamica foarte foarte slab din pct. meu de vedere si am sa va explic la ce capitol anume. Daca merg cu geamul lasat la sofer cu orice viteza,ma trage curentul si racesc imediat.Ies cu capul umflat si dupa 10-20 km parcursi.Chiar nu inteleg aerodinamica acestei masini de ce este asa de slaba la acest capitol. Am testat foarte multe masini,si aproape in nici o masina nu am avut probleme de acest gen 1.Audi A6 2.5 tdi akn,cu orice viteza merg si cu 120km/h si nu simt nici un vant in cap(ca o paranteza cred ca masina asta are coef. de aerodinamica cel mai bun,in masina asta nu racesti deloc cu orice viteza mergi) 2.VW EOS 2.0 FSi la fel absolut nici o problema,si ce este ciudat la aceasta masina e faptul ca geamul e asa de mare la sofer incat aerul vine din spate,si tot nu intra inauntru...dumnezeule 3.Opel Vectra A 1.6i din 92,o masina amarata si la fel la 80-90 km/h nu intra vantul inauntru,nu-l simt in cap. 4.VW Passat de mai multe feluri si la fel nu sunt probleme 5.Si multe alte3 masini,nu stau sa le enumar aici.Singurul tip de masina care nu l-am condus niciodata in viata mea este Mercedes. La E60 de abia suporti cat de cat vantul la viteza de pana in 60 la ora maxim.De la 80 km/h in sus e dezastru total, imi vajaie vantul in cap de ma termina.Eu sunt un tip mai sensibil la racit,ca am si probleme cu sinusurile si imediat racesc Intrebarea mea la voi ar fi urmatoarea: Desi nu sunt deloc fan tuninguri si modificari aduse pe masina,as dori sa am ajutati si pe mine cu un sfat ceva,pareri daca pot face ceva la acest capitol.Am inteles ca se pot monta ceva fante de plastic de dirijare a aerului sa nu mai intre asa de brutal inauntru sau am auzit prost?? Va multumesc, p.s singura pozitie in e60 ca sa nu simti vantul ca intra inauntru,trebuie sa stai lipit de volan si cu fata lipita de parbriz,cu scaunul tras f mult in fata.Si daca duc fortat capul la jumatatea masinii,tot simt aerul ca ma termina
  11. sper si eu din tot sufletul ca demontarea turbinei si galeriei +schimbatul bujiilor sa nu fie anevoioasa.Spun asta pt. ca am si un audi A6 2.5tdi AKN din 2001,si la ala ca sa ajungi de exemplu la pompa de injectie trebuie sa demontezi tot botul masinii... Sper ca la BMW sa fie mai simpla demontarea ca la A6 in general vorbind..
  12. demonatatul turbinei+montatul la loc mi-a zis ca-mi ia 250 ron,reconditionarea turbinei undeva pana in 1000 ron cu garantie intre 6luni-1an fara limita de km.,bujiile beru din ce am vazut sunt undeva la 60-64 ron buc..Nu stiu cat mi-o mai cere ca sa-mi curete si galeria de admisie Ma costa oleaca....mi-a trebuit biem double u Spuneti-mi si mie va rog daca tot am ajuns la bujii,care sunt mai fiabile dintre beru si ngk?
  13. deci imi trebuie si releu de bujii sa-l command nu?
  14. As dori sa cumpar bujii marca Beru,pt. ca doar in astia am incredere pe partea de aprindere.Am gasit niste bujii pt 530d.Intrebarea mea ar fi daca se potrivesc si la 520d ce am eu ? https://www.pieseauto.ro/bujii-incandescente/bmw/seria-5-e60/bujie-incandescenta-bmw-e60-530d-beru-16933392.html
  15. am dat 7000 euro pe ea,si a fost adusa din Germania anul trecut.am inteles ce am de facut: schimbat toate bujiile,o sa pun beru ca aia sunt tatici pe aprindere,o sa rec. turbine si o sa curat si admisia
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.