Jump to content

Sylk

Members
  • Posts

    71
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    1

Sylk last won the day on November 26 2017

Sylk had the most liked content!

Profile Information

  • Gender
    Male

Previous Fields

  • Masina
    116i

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

Sylk's Achievements

Newbie

Newbie (1/15)

67

Reputation

  1. La mine a cazut cel de la roata dreapta spate, dar nu pot spune ca asta se intampla in general. Tu tot nu scapi de tester, problema ta referitoare la butoanele de sub clima nu tine de senzorul abs.
  2. Caca maca! Niciodata nu lasi o problema pana ajunge in ultima faza, sa nu mai poata fi reparata piesa, sau sa trebuiasca sa repari si alte lucruri pe langa ea. Si in ziua de astazi ambele motoare, diesel sau benzina sunt la fel de greu de diagnosticat, in functie de problema. Oare de ce unii dintre noi simtim nevoia sa dam sfaturi altora desi nu avem habar? Sa nu uitam, "unii" dintre noi schimbam treapta de viteza la 2000 ture pe diesel turbo sa facem economie de combustibil si ulei si ni se pare normal ca dupa 3000 ture sa consume motorul 10L de ulei la 10000 km. Bimmere, tu ar trebui sa fi user fara drept de postare in topicurile altora, prostia nu trebuie propagata
  3. Orice iei, nu lua de pe emag anvelope. Poti sa ai surprize neplacute referitoare la dot, sunt vandute de tot felul de parteneri afiliati la emag, care au regulile proprii referitoare la transport si retur. Nu te lega la cap daca nu te doare. Eu iti recomand epneu.ro, sau orice alt magazin online specializat exclusiv pe vanzarea de anvelope. Sau si mai bine, un magazin fizic la tine in oras in care sa le vezi inainte sa le cumperi, chiar daca au termen de livrare mai mare. Am avut experiente neplacute, timp si bani pierduti din cauza asta, de aia iti si zic
  4. Alegi ce vrei pana la urma, dar orice alegi, nu o sa dai gres cu niciuna dintre astea doua, sunt la un nivel inalt si diferentele intre ele sunt mici. Eu as alege ceea ce as gasi mai ieftin dintre ele. Ia in calcul si Dunlop, daca le gasesti la pret ok. Toate sunt pneuri adevarate, nici nu se compara cu chinezariile de buget. LE: Am avut pe masina Dunlop sp winter sport 3. Jalnice, foarte tari, tractiune zero la temperaturi scazute, le-am schimbat cu prima ocazie. E drept, dot 2009, mm mai aveau destui, dar si-au aratat varsta. De-aia nu pot sa le recomand sau nu, sunt totusi anvelope foarte vechi. Oricum, desi nu stiu cum le-a exploatat fostul proprietar, am fost surprins ca in 2017 ele inca aveau 6mm. Deci cel putin durabile sunt.
  5. Mentalitate sanatoasa, bravo! Duc linistit, sunt oameni care le-au pus pe masini mai puternice, vezi aici ceva review-uri: http://www.tyrereviews.co.uk/Tyre/Pirelli/Winter-Sottozero-3.htm
  6. Sunt, foarte bune! Am condus un bmw si un mercedes cu multi cai echipate cu ele si nu derapau mai deloc la plecarea de pe loc in forta pe gheata si ud, la fel si la abordarea virajelor mai agresiv, in aceleasi conditii. Daca aveam un buget mai mare le luam cu ochii inchisi, dar din pacate eu m-am orientat spre o solutie de buget, si imi pare rau in fiecare moment ca m-am zgarcit la ce nu trebuia, si masina mea nu e una cu prea multi cai, dar tot se simte diferenta.
  7. Da, am gresit, ma refeream de fapt la piese OE
  8. Mersi Alex, chiar acum cautam pe forum unde am vazut. Eu am e81, dar nu cred ca e mare diferenta. Daca polish-ul farurilor nu da rezultat, o sa incerc sa le reglez singur.
  9. Pirelli Winter Sottozero 3 sunt niste anvelope superbe, foarte bune in orice conditii. Nokian-urile sunt cele mai bune anvelope pe zapada, dar la clima de la noi nu se prea justifica, de aceea se tocesc repede, compozitia cauciucului este una foarte moale si nu se impaca bine cu asfaltul curatat in 90% din timp.
  10. Aceeasi impresie o am si eu la a mea. Nici eu nu am adaptiv. Isi face leveling automat la pornire, dar parca prea jos comparativ cu altele. Am studiat intr-o seara pe balcon cum bat farurile la alte masini de pe aleea unde locuiesc pe cladirea din capatul aleii. Aproape toate (inclusiv cele cu halogen si reglare manuala) bat mult mai sus decat ale mele. Am citit pe aici ca s-ar putea regla manual fizic, in fata de la far. Eu nu am incercat, nu stiu de unde, dar am in plan sa ma documentez si sa incerc, daca o fi posibil. Daca reusesti ceva inaintea mea sa postezi si aici. LE: La mine ar putea fi o alta problema legata de vizibilitate, farurile nu par matuite, dar cand sunt aprinse lupa proiecteaza o pata de lumina de la xenon pe geam. Aceeasi situatie si cu angel eyes, am 4 cerculete proiectate pe geamul exterior. Cred ca voi incerca un polish inainte sa umblu la faruri. Vezi sa nu ai aceeasi problema si tu.
  11. Credeam ca esti in Romania, poate stia cineva vreun tester bun in localitatea ta, la asta ma refeream. Poti merge la reprezentanta doar pentru testare. Ei iti vor face si un deviz la lucrare, dar nu e musai sa o faci la ei. Odata ce stii exact care sunt piesele, le cumperi de unde vrei si le montezi unde vrei tu, ca sa iesi mai ieftin. Desi eu cred ca merita sa faci asta numai daca ajungi la sume din 4 cifre, altfel nu merita sa te incurci. Reprezentanta cel putin in Romania e scumpa pentru ca lucreaza numai cu piese OEM, manopera in sine nu e atat de mare fata de alte service-uri, acolo e posibil sa fie ora de manopera mai mult, dar raportat cu alte service-uri nu cred ca e mare diferenta. Bafta!
  12. Ba sunteti rai! Nu ca nu ar fi pe buna dreptate, dar totusi
  13. Spune-ti locatia si poate te ajuta colegii cu un tester specializat pe bmw unde esti tu, ca ai nevoie!! Nu te mai du la service-uri generale, mai ales cand vine vorba de partea electrica, ca doar vei arunca bani aiurea si nu vei rezolva nimic in final.
  14. Nu stiu sa iti respund decat la o singura problema din cele enumerate. Cand se aprind concomitent martorii ABS, DSC si frana de mana desi nu e cuplata, in general inseamna ca sau ai unul din senzorii ABS dusi(se rezolva usor si ieftin, dar tot trebuie sa o pui pe tester sa vezi care din ei), sau e dus computerul ABS (mai rar)
  15. Cel mai relevant sfat pentru problema omului! Pacat ca nu intelege, nici ca e postat acum, nici daca era postat pe prima pagina. Oricum, sunt lucruri mai importante in viata decat o gramada de fiare care ai impresia ca iti ofera un anumit statut acum, si peste 10 ani mai valoreaza doar greutatea lor, la baietii pasionati de metale. Numai timpul petrecut aici pe forum cerand sfaturi putea fi folosit intr-un mod mult mai bun cu familia sau cei dragi. Dar ce ma bag eu, fiecare are dreptul sa faca ce vrea cu timpul lui
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.