Jump to content

Avalon

Members
  • Posts

    59
  • Joined

  • Last visited

Previous Fields

  • Masina
    BMW E90 318i

Avalon's Achievements

Newbie

Newbie (1/15)

6

Reputation

  1. Un sfat. Unde pot sa repar si eu semnalizator de far? La un E90 318i din 2011. Am cautat second si nu gasesc. imi trebuie de dreapta si, normal, am gasit numai de stanga...
  2. Salut. Mi s-a ars semnalizatorul dreapta fata. Masina e un E90 318i din 2011. Are cineva unul (bun) de dat? Sau se pricepe cineva sa il repare? Am citit ca se pot si repara. Dati un semn.
  3. Sunt perfect de acord. Asa am gandit si eu. Numai ca antigelul asta e la a doua iarna... Si mi-a venit mie sa verific concentratia. Iarna trecuta nu am verificat-o. Nici iarna nu a fost prea naspa. Acum am gasit un service cu refractometru. Luni ajung la ei sa vad cum stau. Vrea cineva un densimetru Alca?
  4. Cumparat densimetru. Alca, made in Germany. Ieri la o prima masuratoare mi-a aratat -12. Mi s-a parut cam putin. Azi, fac alta: -20. Masor si ce am scos intr-o sticlă, ca era prea plin vasul: cam -22. Acelasi antigel, cu aceeasi dilutie. Si motorul rece de fiecare data. Ce ma enerveaza la culme e ca nu sta locului indicatorul. Se misca pluta aia cand in sus, cand in jos. Zici ca trage un hamsiu de ea. Deci... niste pocnitori de 2 bani. Si eu, aveam pretentii la 12 lei chiar sa masor antigelul! In alta ordine de idei. Ca sa stau fara griji. Hepu albastru G11 e ok pt un E90 318i?
  5. 0728 444 108. Am fost la el, a rezolvat problema.
  6. Hei... baieti! Imi pare tare rau ca s-a ajuns aici cu discutia. Eu descoper incet - incet bmw-ul asta (e primul) si pentru ca nu aveam habar care-i treaba cu bateriile astea AGM, am zis sa intreb si eu pe altii care stiu. Am citit si pe net, am citit si raspunsurile voastre, acum m-am lamurit si o sa comand pana la sfarsitul saptamanii. Am inteles care-i treaba si cu codarea/inregistrarea, am si vorbit cu un baiat care are ce trebuie si si stie. Nu am vrut sa starnesc polemici. Multumesc pentru info si sfaturi.
  7. Incerc o poza. Dar asa e, scrie BMW si mai mic Banner. Nu-mi iese cu poza... La Silver ma gandeam si eu. Mai era si Exide, dar nu stiu le ei care e varful de gama. Am citit ca ar fi ok. Pt ca toti fac baterii cam pe 4 paliere: ieftine si slabe, medii si top. Peste ele sunt cele de prima echipare. De ex. la Varta sunt cele 3. La Bosch S3, S4 si S5. S.a.m.d.
  8. Ne-am cam intercalat cu raspunsurile. Nu e Varta. E Banner. Varta Black e entry-level, cea mai slaba din gama. Silver e varf de gama. Iar blue e de mijloc. Le stiu pt ca am avut din toate. Acum pe AGM, Varta Silver ar fi ok? Sau ce altceva...
  9. Ms bmwutu... Tu vrei sa ajuti. Dar asa, just in case, stii cat costa un ”acumulator de origine bmw”? Asa e cel mai simplu. Recomanzi piesa de origine si montata la reprezentanta. Si gata. E cel mai la indemana sfat. Cam toti stiu sa il dea. Eu am intrebat ceva punctual. Si nu cred ca o sa iau cu gel. Pe ea scrie AGM. Presupun ca tot asa trebuie sa iau. Vad ca a raspuns all-blacks cat costa. M-am uitat mai bine. Pe baterie scrie BMW AGM, 80 ah 800 A. Si mai jos Banner.
  10. Ms pentru sfaturi... Schimbatul bateriei e prima optiune. Am intrebat de pus pe redresor pt ca am incercat cu una clasica si m-a mai dus 2 ani. Pe alta masina. Astea cu AGM nu stiu cum se comporta la reincarcare. Si de-asta am intrebat, daca a mai facut cineva experiente.
  11. Salut. Baieti... Un E90 318i cu start-stop. Din 2011. Ieri mi-a aparut, dupa ce am oprit motorul, un simbol galben de baterie. Am citit pe aici si se pare ca ma paste o schimbare. Se pare ca trebuie sa iau baterie cu ... AGM? Am citit despre bateriile cu gel si cu AGM, pentru ca la service mi-au spus ca trebuie sa iau cu gel atunci cand o sa ma lase. Am totusi o intrebare. Bateria este originala. Daca o pun pe redresor, sunt sanse sa mai fie resuscitata? Ii intreb pe cei care au mai facut asta. Bateriile astea cu AGM isi mai refac potentialul la o incarcare de 12 ore? Sau nu are nici un sens sa ma mai cocosez cu ea.
  12. Da mihalascu, dar nu toti oamenii viseaza sa devina mecanici auto. Dinescu parca, cu multi ani in urma, a spus: ”Multumim Uzinelor Dacia ca ne-a facut un popor de mecanici auto”. Cand a inceput bimmer sa spuna ce a facut el... si presupun ca nu e tot, m-am gandit cateva secunde daca o sa devin si eu un astfel de pasionat. Sincer, nu prea cred. Poate am devenit mult mai comod, avand multi ani o masina la care nu aveam ceva de facut decat cand ii faceam schimbul de ulei, filtre etc. Am avut-o 13 ani si am schimbat amortizoarele - un rand, 2 pivoti si 2 etrieri. Atat. In rest, benzina si drumuri. Sa fii fan BMW, din ce vad eu, iti cere timp, bani, nervi.
  13. bimmer... se pare ca tu nu prea ai timp sa te plictisesti! De la mine ai un +, nu un -. Chiar esti de apreciat.
  14. Hai ca l-am umplut de incurajari...
  15. Asa e cum zice cabro. In ordinea aia. Tot la un 318i eu am inceput cu ce e mai ieftin si mai simplu - senzorul presiune ulei. Cu toate ca s-a desfacut jumatate de motor pana au ajuns la el.Pana acum n-a mai aparut nimic. Nu am verificat baia de ulei, mai exact sorbul care poate sa fie infundat. A ramas pentru cand voi schimba distributia.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.