Jump to content

cmar

Members
  • Posts

    12
  • Joined

  • Last visited

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Bacau

Previous Fields

  • Masina
    x3 2007

cmar's Achievements

Newbie

Newbie (1/15)

0

Reputation

  1. salut! nu era de la debitmetru desi eroarea din bord asta spunea. debitmetrul era ok doar ca intradevar nu era suficient debit de aer. clapetii de pe galeria de admisie sunt actionati de instalatia de vacuum prin intermediul unui dispozitiv cu membrana. daca membrana se rigidizeaza datorita vechimii, a caldurii etc. actioneaza mai tarziu clapetii si deschide mai greu aerul. debitmetrul citeste debit mic (clapetii nu sunt inca deschisi) si apare eroare in bord (amestec prost) si apare si ezitarea pana se deschid complet. eu am scos clapetii de tot si am pus dopuri.
  2. cred ca am rezolvat. am anulat clapetii de pe admisie si este o alta masina. desi in aparenta functionau, cred ca deschideau mai tarziu si de aici aparea ezitarea- pana se deschidea aerul. debitmetrul este ok doar ca citea debitul mic datorita obturarii admisiei
  3. se pare ca problema este de la debitmetru am pus unul nou bosch dar nu este cu terminatia 504 cum era cel vechi ci 529 cei de la piese auto spun ca s-a inlocuit cu codul asta mecanicul zice ca trebuie musai acelasi cod fara el - cu mufa scoasa - nu mai are nici o ezitare si merge mai bine este o siguranta pee alimentarea lui? mersi pe tester nu da decat eroare de debitmetru si atat
  4. am pus testerul. 4d03, 3ffo si 4b10. dupa ce am inlocuit si traductorul de presiune de pe evacuare ezitarea s-a diminuat considerabil dar nu a disparut. cred ca dupa inlocuirea debitmetrului trebuia sa il setez cumva ca nu facecum trebuie reglajul de aer.
  5. Salut, Am aceeasi problema. Cum i-ai dat de capat? Multumesc.
  6. la tester nu imi dadea decat eroare de bujii. intre timp am schimbat si releul de la bujii. cred totusi ca e o problema pe amisie aer . daca e o problema pe cei doi traductori ar trebui sa dea o eroare pe tester cred.
  7. E vorba despre traductorii de presiune de pe rampa? http://www.autokarma.ro/piese-auto-bmw-x3-e83-2004-2-0-d-110-kw/formare-amestec-auto-supape?name_filter=Supapa%20control%20presiune%20Common%20Rail
  8. Salutare, x3 2007 m47 150cp 180k km La accelerare, undeva intre 1800-2200 rpm are o ezitare de cateva secunde pana se simte ca pleaca, cu martor motor aprins in bord (se stinge o perioada dupa care se aprinde din nou). Se simte si pe liber - cand ajunge undeva in zona asta de turatie se poticneste putin dupa care se accelereaza. Pe tester era doar eroare de bujii - le-am schimbat impreuna cu releul. Cand scot mufa de la MAF nu mai face. Am schimbat MAF-ul cu unul nou dar face la fel. Curatat EGR, galerie admisie, clapet aer, inlocuit senzor temp. inainte de catalizator, curatat lambda, schimbat toate filtrele... se simte parca mai accentuat cand se incalzeste. Daca ati patit si aveti sugestii astept. Multumesc.
  9. cmar

    Cine are Bmw X3

    cmar/x3/2007/2.0d/150hp
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.