Jump to content

W.D.W

Members
  • Posts

    91
  • Joined

  • Last visited

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Bucuresti
  • Interests
    Cars, guns, sports

Previous Fields

  • Masina
    Seat Leon FR 2.0 Tdi, BMW X5 E70 3.0d

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

W.D.W's Achievements

Apprentice

Apprentice (3/15)

  • Conversation Starter Rare
  • Dedicated Rare
  • Very Popular Rare
  • First Post Rare
  • Collaborator Rare

Recent Badges

-96

Reputation

  1. Cat bai platit reservarea masinii si cat ti-au tinut-o? Eu o sa merg cu cealalta masina si la intoarcere o conduce sotia, mai ales ca vrea sa viziteze. Mie Praga - Bucuresti imi ia cam 14 ore, daca nu sunt vamile blocate, dar si atunci exista vami mai putin tranzitate cu un mic ocol. Nu degeaba se spune despre G30/31 ca ultimate driving machine....almost as zice eu, e vorba de transfer mase intre punti, acceleratii laterale, iar aici va straluci un 3er. Am mers cu 2er 2023 la Salonic cu baiatul meu si amandoi fiind de 1.90 am condus cu scaunele lipite de banchetele. Insa in 5er doamnele stau in spatele nostru fara probleme. Concluzie, e greu sa le ai chiar pe toate in una singura Da m-am gandit si eu la MHT de 286 FL, am testat unul la Cobalcescu anul trecut din 2021 la 60.000 km, dar era 45k. Pe termen lung se merita mai ales ca astia, la 3.0 si peste au tot crescut impozitele. In Bucuresti ar trebui urmarit consumul la ora si nu la km. Din fericire, datorita specificului muncii si hobiurilor, fac peste 35k afara si putin local. Astfel pt a nu mai chinui 2.0d, am hotart sa iau 3.0d, care este posibil sa dea acelasi consum la medii de peste 100 km/h.
  2. Asa ma gandeam si eu, probabil la 30k sa imi lasa 500-1000. Clar se merita garantia, chiar daca achizitia e mai scumpa ca in alte parti. Tu parca ai zis ca desi accelereaza excelent, comportamentul pe curbe nu este tocmai excelent compartiv cu seria 3. Nici nu ar avea cum. Desi am un F10, m-am indragostit de un Seria 2, parca G44 cum sta pe curbe viteza, dar dehh, masina mult prea mica pt nevoile noastre Te-ai dus cu avionul si inchiriat acolo masina sau ai plecat de acasa cu masina? Eu acum 8 ani am luat masina mai sus de Essen. Gera este aprpate de Praga si drumul de intoarcere se poate face dintr-o bucata
  3. Sa te bucuri de ea asa cum iti doresti! Si eu vreau sa fac upgrade la F10 520d meu si am pus ochii pe un G31 530d xD 2019 87.000 km 30k euro, tot de la Cloppenburg Gruppe, 07552 Gera. Din ce am inteles sunt seriosi si au masini excelente. Se poate negocia cu ei la pret? Am sunat la noi la Bavaria si au zis ca pentru a beneficia de BMW Premium Selection la noi trebuie sa vin cu un certificat de la vanzator. Tu cum ai procedat?
  4. sskkaa bucurate cu ce ai ales, ai grija cum strunesti atatia caii si fi constient ca poti da peste unul care sa aibe mai multi Am condus G01 231Cp si G31 xd 252Cp, care dpv motorizare si dotari sunt mult sub ce ai tu acolo. La G31 dinamica (accelerare, franare, ruliu, tangaj), confortul pasagerilor, reglaje si senzatia premium sunt superioare. La G01 mi-a placut accesul in masina pt persoane inalte, lipsa grijilor cu bordurile, vizibilitatea in trafic, senzatia de safe si consumul.
  5. Variantele anterioare de X3 nu mi-au inspirat prea multa incredere pt viteza in curbe si cu toate ca G01 are noul sasiu de care am auzit doar lucruri bune, totusi Fizica-mecanica, le stie pe ale ei.
  6. La multi ani tuturor si felicitari lui sskkaa pentru achizitie si modul in care o intretine. Cum ai trecut de la 286 cp, care oricum erau prea multi pentru o masina cu centrul de greutate sus, la 383 si iti plac drumurile lungi, dar rapide, spune-mi cum se comporta noua masina dpv dinamic la accelerari si franari bruste, evitari de obstacole, drumuri intens virajate. Nu ar fi fost oare mai potrivit un G31, care dpv dinamic, spatiu si dotari ar fi fost superior?
  7. E90 320i, E60 525d, E83 3.0i, E70 3.0d, F10 520d

  8. Asta o sa si fac pt ca le stiu pe ambele din seria F RWD cum sunt
  9. Nu aveau acolo, insa am gasit la Bavaria un 5er cu 166e pe zi, https://www.bavariamobility.ro/alege-masina/?filter_locatie=otopeniab&endlocation=otopeniab&startperiod=2023-01-11&hstartperiod=16%3A00&endperiod=2023-01-12&hendperiod=16%3A00&filtering=1 sau la Tiriac un 3er cu 94e pe zi https://www.tiriacautorent.ro/rezervare?start=10 %2F 01 %2F 2023&end=11 %2F 01 %2F 2023&start_time=10-00&end_time=10-00&takeover=1&delivery=1&class=premium&traction=integrala as lua 3er ca e mult mai ieftin, dar are alta dinamica fata de 5er. Dupa 700 km pot fi obiectiv daca se merita ca siguranta, dinamica si fun.... nu insa ca si cheltuiala suplimentara.
  10. Daca e sa ma raportez doar la ierni, clar nu se merita xd si cum merg cam 30k pe an, sunt multe cheltuieli suplimentare. Ar trebui sa inchiriez un G30 sau G31 xd si sa ma dau pe serpentine sa imi fac o parere personala. Aveti idee unde as putea gasi una?
  11. Am avut E90, E60 si F10 RWD pe care le-am condus cuminte pe drum dar m-am jucat cu ele in parcari si E83 E70 xD care au avut probleme cu motoras cutie transfer, cardan si diferential spate. Acum as cumpara un G31 tot Sh dar xD. Oare Xd recent este mai fiabil si mai de ajutor fata de predecesoarele?
  12. Cel mai bine intreb la RAR daca le trebuie devizul si certificarea de siguranta a conversiei, iar apoi la vama pt a afla calculatia _vama si tva).
  13. Cunosc ce spuneti si sunt partial de acord, dar daca ceva nu imi convine o vand ca piese. Aceasta este doar o etapa spre G31 530d Xdrive DDC, pt care acum nu mi ajung banii. Asa ca multumesc celor care m-au ajutat in discutiile tehnice. Acum voi incerca sa aflu raspuns la intrebarile pt F10.
  14. Simplu: masina excelenta cu o investitie minima fara a mai fi nevoie sa vand masina actuala, 12k si adaug cateva mii pt G31. Ma intersez de preturi/probleme conversie, taxe vama/tva si resoftare pt a cantari daca dupa ce expira asigurarea UK si apoi numerele provizorii o mai tin sau nu. Una similara acesteia din De este de la 9k.
  15. Am ales o solutie total diferita fata de prmia postare. Saptamna asat am probat cateva F10 negasind inca un G31 si ieri am probat un 520d 184Cp 380 Nm Eficient Dinamic, 2013, 150k mile cu istoric, manual, propulsie, maroniu ext si piele maro int, foarte bine intretinut si dotat, cu Mot si asigurare valabile. Mi-au placut: spatiul interior, confortul, portbagaj ok, comportamentul pe drum si calitatea materialelor... mult peste ce am avut in E60. Probleme: senzorul de la capota pt impact pietoni aprins, un far crapat si navigatia nu stie toate locatiile. Azi l-am cumparat la un pret bun si dupa ce am mers cu el cam 100 km prin Bucuresti si Ilfov, nu mi-a venit sa cred ca scos doar 6.5% in confort (masina plina, clima pornita). Astfel putem pastra Seatul pt facilitatile unui kombi cu portbagaj de 600 l si F10 pt eleganta. Ca sportivitate este sub Seatul nostru (tot 184 manual), dar are mai mult cu 150k, 300 kg si 4 ani. Intrebari: 1. Recomandari pt conversie volan pe partea stanga (probleme ulterioare legate de securitate deplasare, zdranganeli si costuri)? 2. Trebuie facuta doar intr-u service autorizat la preturi pe masura pt a prezenta la RAR modificarea sau la orice specialist cu istoric, gen Targoviste sau Craiova? 3. Stiti un cost estimativ pt vama si TVA? 4. Se simnt ceva cei 35 Cp si 80 Nm obtinuti in urma unei eventuale resoftari? 5. Se merita sa fact toate astea pt inmatriculare sau mai bine doar sa ma bucur de el o perioada, dupa care sa-l vand ca piese?
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.