Jump to content

Cris2000

Members
  • Posts

    6
  • Joined

  • Last visited

Previous Fields

  • Masina
    BMW SERIA 5

Cris2000's Achievements

Newbie

Newbie (1/15)

0

Reputation

  1. Da o voi testa pe viitor, merge mai bine ca niciodata ce mi-ai spus tu mai sus asa e dar ma bucur ca am rezolvat problema totusi atat de simpla dar cum e la noi multe ore pierdute fara rost + nervi = stres
  2. Am rezolvat problema a fost nevoie de o resetare din testerul original BMW de la reprezentanta uneori este nevoie de mult mai multe lucruri decat un mecanic
  3. Buna ziua din nou ce parere aveti despre erorile de mai jos ce ma sfatuiti ? Erori la tester -Debitmetru ; circuit intrerupt sau scrutcircuit la masa - interitent -temparatura aer aspirat circuit deschis sau scurtcircuit la plus/masa sau temperatura - intermitent -supapa control livrare combustibil - intermitent -supapa control al presunii in rampa activare - intermitent -supapa presiune suraalimentare activare - intermitent
  4. Poate nu au strans bine bujiile si scapa compresie pe la ele? am mai auzit cazuri.. Ei zic ca nu are legatura bujiile ca cica si fara porneste masina nu mai stiu ce sa cred am niste nervi sa duci masina in stare buna de functionare si dupa 2 ore sa o tractezi
  5. Buna ziua as dori sa ma puteti lamuri intr-o problema delicata ieri am fost sa imi schimb bujiile intr-un service deoarece la mai multe teste, din iarna pana acum mi s-a spus ca din 6 bujii doar 2 functioneaza (masina mergea perfect chiar si in 2 bujii atat iarna cat si vara) , dar m-am decis sa le schimb sa nu am probleme pe viitor. Dupa aprox 2 ore la service mi s-au schimbat fara a interveni vreo problema am pornit si pe un drum in rampa am observat ca masina nu mai are putere in a2a nu urca , i-am sunat m-am dus inapoi am dat o tura cu mecanicul sa ii arat ca nu are putere masina si la turatii mai mari mi-a murit motorul s-a oprit unde mi-a indicat senzorul de emissions de nervi nu mai tin minte exact cum ii spunea la eroare . Am lasat masina in service binenteles tractata pana acolo . Zilele astea se ocupa de ea dar cum nu am cunostinte in mecanica / electronica poate ma ajutati cu niste pareri. Mi-a spus ca poate EGR este infundat dar sa nu mai porneasca masina e mult prea mult. model masina bmw e60 seria 525d an 2004-05 dupa schimb bujii - 6 errori pe tester legate de supape etc. nu mai tin minte exact pacat ca nu am facut poza la ridicarea capotei capatul de la EGR era iesi din furtun s-a desfacut colierul si de la aerul fierbinte mi-a ars buretele de sub capac si un cablu cred si in plus masina parca avea alt sunet ca un turbo ce nu l-am simtit inainte in partea drepta a masini tipic de masina sport
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.