Jump to content

Bauu

Members
  • Posts

    12
  • Joined

  • Last visited

Previous Fields

  • Masina
    E90

Bauu's Achievements

Newbie

Newbie (1/15)

-2

Reputation

  1. Salut, am un e 90 din 2006 automat, si decand l'am luat nu mi'au mers senzorii de parcare in sensul ca nu se aud . am facut o diagnoza cu inpa si senzorii nu sunte defecti pt ca fiecare imi vede distanta. am inteles ca ar fii vorba de vreo codare, ca sunetul vine din boxele masinii? sau exista vreun speaker separat. Mentionez ca este modelul fara navi, doar cu cd'player professional.
  2. Salut baieti. Am instalat o versiune 4xxxx istaD , si nu ii dau de cap. Am instalat.o de 3 ori cu acelasi rezultat. Nu mi se conecteaza la masina (e90 2006 m47). Am intrat si in ediabas.ini de am setat portul ..si in obd de am setat pe com1..si in device manager la fel. Cand ii dau complete identification imi da o eroare cum ca nu se poate conecta. Am incervat toate variantele din vconfig..si tot acelasi rezultat. Daca dau pe detail la eroare aceea imi apare api_00015 host conection sau ceva de genul. Posibil sa fie de la cablu? Am k+dcan dar fara comutatorul acela de pe el. Mentionez ca azi am facut punte intre pinii 7si 8 (cei din dreapta sus , cum te uiti la mufa) si nu tot acelasi rezultat. Win7 proaspat instalat.
  3. Salut baieti. Am instalat o versiune 4xxxx istaD , si nu ii dau de cap. Am instalat.o de 3 ori cu acelasi rezultat. Nu mi se conecteaza la masina. Am intrat si in ediabas.ini de am setat portul ..si in obd de am setat pe com1..si in device manager la fel. Cand ii dau complete identification imi da o eroare cum ca nu se poate conecta. Am incervat toate variantele din vconfig..si tot acelasi rezultat. Daca dau pe detail la eroare aceea imi apare api_00015 host conection sau ceva de genul. Posibil sa fie de la cablu? Am k+dcan dar fara comutatorul acela de pe el.
  4. Salut baieti. Deci aa incepem cu inceputul. E90 2006 automat 2.0d achzitionat acum..1 an. Dus pe un tester..baiatul de acolo in afara a catorva senzori a zis ca e ok. Am testat.o masina tragea f bn. Dupa un scurt timp de la achizitionare am obs ca scoate fum albastrui. Am duso la alt service in care am constatat ca masina nu mai are dpf. Ca are soft de putere si fumul poate sa fie de la turbina care credea ca trebuie reconditionata. Am fost la un service care se ocupa cu reconditionarea turbinelor. Au desfacut.o baietii au schimbat pe acolo au curatat cateva furtune...intercoolerul nu cred ca l.au spalat. Dupa montarea pe masina tot acelasi fum albastrui. Am plecat acasa si dupa un timp masina se aude ciudat in deceleare ca si cum ar scapa aer pe undeva. Am sunat la cei de la service si urmeaza sa ma duc sa la ei sa mai faca o verificare poate nu au pus vreun furtun bine. Problema este ca am deafacut furtunul de la turbina sa vad ce este pe acolo si are f mult ulei acolo( mult mai mult decat avea inainte sa o recondtitionez) . Am mai fost bimer dupa recondtionare si mi.au spus sa schimb filtru epurator si garnitura capacul culbutori. Am schimbat momenan decat filtrul dar tot acelasi fum albastrui il am in sarcina cu miroa de ulei. Fumul il scoate si putin la prima pornire si la turaatii de peste 2500 de ture pe loc si in sarcina. De la ce poate sa fie. Am schimvat uleiul recent cu 5w-40 de la liqui moly si tot acelasi fum il am. Multumesc.
  5. Si eu am aceeasi problema. Cu fumul albastru.Axul turbinei nu pare sa aiba joc. Am bagat ulei castrol 5w40 acela cu dpf. Eu inca am dpful pe masina. Am iesit cu ea pe a2. Dar nu si.a facut regenerare de 8k km. Masina are in total 290k km. Posibil sa fie filtru infundat si sa imi faca presiune in turbina si de acolo sa bage ulei sa il arda?. Dar daca era infundat nu mai tragea masina nu? Sau imi dadea o eroarw ceva in bord cat si pe tester. Pe tester imi arata ca filtru nu si.a mai facut regenerarea de 8k km. Un xenon ars..ceva de o pompa auxiliara..si un injector care sa fiu atent la el .
  6. Eu stiam ca catalizatorul este pentru noxe.
  7. Am fost azi la o diagnoza. Fumul albastru se datoreaza dpf-ului. Creaza presiune in turbina si arunca ulei pe afara din cauza presiunii. Concluzie. Anulat dpf fiziz+soft (1150 lei) daca tot continua sa dea cu fum cu toba data jos reconditionare turbina . 1500lei. Cat despre senzori nu au nici o eroare. Doar ca nu vad nimic in spate. A zis ca o sa schimbam modulul sa codeze sa vada daca merge. Ce spuneti il anulez?
  8. O sa ma duc astazi la o diagnoza. Pt buzzerul de la senzorii de parcare si siguranta stie cineva? Sunt la multe pe net si nu am gasit
  9. Pai tocmai asta e ca NU ma plang de lipsa puterii chiar trage f bine. Dar scoate mult fum la turatii mari. La relanti nu scoate absolut deloc
  10. Pai nu stiu cauza .o sa trec astazi pe.la un test dedicat sa vedem. Nu nu este taiat dpf. Ar mai fii o.metoda "tiganeasca" sa nu il taie sa bage o teava pe toba si sa il sparga si sa il lase acolo da baniiesc ca atunci nu m.ai tragea. Dpf nu se mai regenereaza daca nu mai inchid clapetele din admisie? Banuiesc ca si asta ar fii o cauza .
  11. Te bagi aiurea in vorba fara sa aiba legatura cu problema. Sa incerc sa ii dau o regenerare fortata?. Daca nu se inchid clapetele de la admisie nu mai are loc regenerarea?
  12. Salut baieti Am achiziționat de curand un bmw e90 automat din 2006. Am dat de cateva probleme si am sa vi le insir. 1. Care este siguranta de la modulul pdc 2. Unde se afla buzzerul de la modulul pdc Aici fac o paranteza. Senzori de parcare am decat pe bara din spate. Ei se aud ca au niste impulsuri cand o bag in R. Dar nu aud niciun bipait in masina , asa ca banuiesc ca ar fii de la buzzer sau vreo siguranta. 3. Problema ce.a mai mare este ca scoate un fum de culoare albastrui. Am schimbat filtrele si am bagat ulei castrol edge 5-30 si am curatat si filtru epurator deoarece estw cu decantor. Cauza fumuluo se datoreaza filtrului de particule? Am facut o diagnoza cu un tester multimarca si mi.a aratat ca filtru nu s.a mai regenerat de 8k km. Nu stiu din ce cauza. Am sunat la un service "specializat bmw" si mi.a spus ca trebuie eliminat filtru dim soft si fizic.+clapetele de admisie..costul pt eliminarea filtrului din soft si fizic fiind de 13000 lei. Eu acum nu vreau sa arunc cu banii degeaba. Cu testul multi marca mi.a aratat ca presiune in turbina este mai mare cu 0.4bar decat ar trebuii sa fie la cuplul maxim din spusele baiatului. Si acum ma gandesc xa s.ar presiunea crescuta s.ar putea sa fie de la actuatorul turbinei sau de la dpf care s.ar putea sa fie infundat. Chestia e ca mie nu mima aparut nici o eroare in bord de camd am cumparat.o priviind dpf.ul. stiu ca chestia cu fumul albastrui ar fii de la ulei. Fum da decat cnd o turezi in peste 3000 sau cand ii dai spituri atunci scoate un fum negru apoi daca o tii turata peste 3000 scoate un fum albastrui. Voi ce spuneti?
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.