Jump to content

Geo DJ

Members
  • Posts

    67
  • Joined

  • Last visited

Previous Fields

  • Masina
    BMW 320d F31 (2014)

Geo DJ's Achievements

Newbie

Newbie (1/15)

6

Reputation

  1. Salutari. Detin si eu din 2017 un BMW F31 2014, automat. In momentul de fata am 265.000 km in bord si merge foarte bine. Nu consuma gram de ulei de la schimb la schimb, care se face doar din 10.000 km in 10.000 km. Problema e ca ma cam deranjeaza suntetul la relanti. Pare motorul putin zgomotos. As vrea sa ii schimb alt brand de ulei. Pana acum i-am pus doar BMW 5W30 LL04 (Made in Germany nu in EU) si nu-l mananca deloc, dar motorul pare cam galagios, fata de aceleasi modele sau chiar seria 5 cu acelasi motor. Din ce am citit aici pe formum, nu recomandati MOTUL 5W30 cu norma de BMW LL04, ci RAVENOL sau alte branduri. Deci as schimba uleiul doar pentru atenuarea zgomotului la relanti, care pare destul de galagios. Pe grupurile de farcebook, multi recomanda Motul si zic ca s-ar atenua acel zgomot specific motoarelor N47 de 2.0d. Daca cineva a facut acelasi lucru, adica sa schimbe marca de ulei pentru atenuarea zgomotului la motor, va rog sa-mi spuneti si mie ce sa pun. Multumesc.
  2. Am schimbat si eu uleiul la cutie la 250k. Incepusem sa am o patinare usoara de o fractiune de secunda, exact intre treapta 1 si 2, undeva la jumatea cursei dintre vitezele astea 2 la plecarile de pe loc. M-am dus la Bistrita Nasaud, la Lucian Pop, am schimbat uleiul + filtrul si nu si-a revenit decat dupa 650 km. In perioada asta incepuse sa nu se mai simta la cald si facea doar la rece sau invers. Oricum dadea semne ca-si revine si si-a revenit. Acum am 265k si parca se mai simte iar usor acea patinare usoara intre treapta 1 si 2, undeva dupa jumatatea cursei. Dar cunoscand masina, asa simt eu ca nu mai e plecarea aia lina de pe loc. Parca un pic tot mai face. E adevarat ca nu ca inainte de schimbul de ulei. De sambata am resimtit asta, s-a simtit si azi dimineata de vreo 2 ori, dar nu tot timpul. Ma refer la plecarile de pe loc, dupa semafoare, parcare, treceri de pietoni, etc. Atat. Nu vorbesc de socurile alea dintre viteze de la 3-4-5 pana la a-8-a. Alea nu ma deranjeaza. Problema e cu o garnitura la cutia mea de viteze, pierd usor ulei pe la garnitura din poza alaturata cu nr. 1. Pe acolo e o priza de se alimenteaza cutia. Nu am nimic pe asfalt, e umed scutul pe o portiune de 1-2 palme, dar atat si filtrul cutiei de plastic transpirat in propoprtie de 80%. Am schimbat-o si am pus noua de la Valeo. Pe original era 500 lei care vine cu 2 suruburi mari pt cutie si esti obligat sa o iei cu tot ca nu vine separat. In fine dupa ce am schimbat uleiul la Bistrita Nasaud, am parcurs 1000 km si m-am dus la alt service sa-mi schimbe garnitura. Filtrul era uscat aproape integral, avand programare am preferat sa dam uleiul jos, si sa schimbam garnitura. Se pare ca tot pe acolo curge. De obicei se intampla asta cand mergi cu viteza si probabil e presiunea mai mare in cutie, daca merg normal fara accelerari bruste, gen depasiri in mod sport, parca nu mai e atat de transpirata. Am un tester ENET si ma bate gandul sa ii mai dau o resetare si sa mai merg o perioada cu ea mai usor. Eu cred ca de la blocul de valve sau acei solenoizi. Aveti idee cat costa unul? Ma gandesc ca nu trebuie schimbati toti. Din ce am cautat pe net nu prea se gasesc separat ci cu tot kitul de reparatie la mecatronic, care ajunge la aproape 3000 euro
  3. Suntem in August, sigur nu ti-au mai trimis nici un mesaj Eu mi-am verificat masina aici: https://www.recall.bmw.com.au/ Simplu si fara batai de cap STATUS: Your vehicle is not affected by any recalls. F31 (2014), 184 CP, Automata...
  4. Unde ati platit pentru un cod FSC ? Puneti si voi un link ceva...
  5. NU Nu incarca nimeni harta de EST. Nu inteleg de ce
  6. Pai aia e ca mi-e frica ca imi da hartile 2018-1 la descarcat si banii raman luati
  7. Ti-am zis eu m-am inregistrat pe Germania ca pe Romania nu m-a lasat. De ce? Nu stiu zicea ca nu accepta Romania, ceva de genul. La plata imi apare asa: http://i68.tinypic.com/i2silk.png Codul FSC ti l-au dat separat? Ala oricum nu e inclus in structura hartilor. LATER EDIT: Gata au aparut si pe net, dar numai versiunea BMW ROADMAP WEST EUROPE ROUTE 2019-2: https://mega.nz/#F!Ets11YCL!ll8t3whvJ2NEKB_nrSgNzw Bafta la download
  8. Pana sa platesti nu iti spune nimic ca sunt 2019-2. Cel putin asa arata la mine. http://i64.tinypic.com/65pbtc.png Zice ca sunt valabile doar pentru seria de sasiu a ta, dar fisierele merg pe toate navigatiile EntryNav si fiecare isi cumpara FSC separat de unde poate. Eu am facut cont la ei si ca tara am pus Germania, ca Romania nu o accepta in lista ca si adresa de domiciliu. Nu stiu de ce, dar nu mai pe Germania am zis sa ma inregistrez. La plata, la fel imi cere o adresa de Germania si nu pot sa schimb tara. Poate ma indruma cineva cum sa le descarc si eu... Tot din cont am acces la istoricul masinii si in rest ce optiuni mai doresc, pot plati, dar repet: nu pot sa trec o adresa ceva sau tara pe Romania
  9. Se pare ca exista BMW Road Map Europe Route 2019-2. Am gasit o poza cu captura de download: http://i66.tinypic.com/144b9fn.jpg
  10. Sunteti sigur ca exista Road Map Europe Route 2019-2 ??? Nici nu am trecut de primul semestru al anului 2019 si nu exista nimic pe net, decat 2018-1. Puneti si voi un link de download. Multumim.
  11. Aici ai config.nfm. Este arhivat, dar il extragi in radacina pe stick Apropo unde e adresa aia pe eBay, unde se pot cumpara coduri FSC pentru ROAD MAP EUROPE ROUTE 2018-1 ? Adresa de pe CO.UK nu mai merge, iar daca mergea au marit pretul la 45 de lire sterline. config.zip
  12. Salutari. Ieri am schimbat si eu uleiul in cutiaautomata la un F31 2014, 2.0. De vreo luna-doua mi-a aparut un soc, o alunecare, patinare (nu stiu cum sa-i zic) in treapta 1 de viteza. La plecarile de pe loc se simte un fel se patinare (alunecare in gol) de o fractiune de secunda, dupa care functioneaza bine. Prima data am crezut ca acest soc sau aceasta patinare scurta este intre treapta 1 si 2, dar nu. Am verificat cutia in modurile ECO PRO, CONFORT si SPORT si MANUAL M1 si M2. Socul sau acea patinare se simte in toate. In ECO PRO mai sesizabil si mai rapid spre modul SPORT. Pusa pe MANUAL in M1 se simte numai in aceasta viteaza la plecarea de pe loc. In M2 nu se simte deloc. Uleiul a fost pus original ATF3+, schimbat cu aparat + filtru. REPET: Acest soc, patinare... nu stiu cum sa-i zic, mi-a aparut de vreo luna-doua. La inceput mai rar, cand si cand, apoi parca mai des. Cateodata par momente cand nu face deloc, parca la plecari de pe loc foaaarte usoare, dar nu stiu ce sa zic. Din ce am citit in mare pe net, pare de la convertizor sau de la acei solenoizi. Uleiul a fost schimbat la 250k... Dupa schimb, masina se conporta foare bine in celelalte trepte si toate schimburile intre ele. Doar in timpul plecarii de pe loc, din parcare, din momentul miscarii de pe loc in coloana de masini, etc. Voi ce ziceti?
  13. In final ce facem, de unde gasim cod FSC. De pe site-ul ala de UK am cumparat si eu odata si a mers. Acum le-au scupit, dar nici asa ca nu maiu merge site-ul
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.