Salutare, de curand am achizitionat un BMW e90 320i, cod motor n43b20 care avea TUV-ul facut prin luna mai a anului acesta pe foaia de la tuv arata toate emisiile ca fiind inregula. Dupa ce am adus masina in tara am dus-o la un mecanic nou care mi-a aratat pe teste ca sonda lambda din inainte catalizatorului din fata nu functiona. Am platit sa o schimbe, i-am platit consumabilele si verificarea masinii. El a mai spus ca e posibil ca al doilea catalizator sa nu fie acolo fiindca de fiecare data cand pornea masina, se auzea un sunet deranjant ca si cum inauntru tobei ar fi ceva spart. Dupa ce a verificat toba a spus ca tot e in regula si catalizatorul e la locul lui. Urmeaza sa fac R.A.R pe data de 31 august si azi am dus-o la o statie itp sa faca verificarea de noxe care au iesit total pe dos, mai ales emisiile de CO2 care erau cu mult deasupra limitei. Care ar fi posibilele cauze ? Lipsa celui de al doilea catalizator ?