Jump to content

Xist

Members
  • Posts

    5
  • Joined

  • Last visited

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Sibiu

Previous Fields

  • Masina
    520d e60

Xist's Achievements

Newbie

Newbie (1/15)

0

Reputation

  1. Mulțumesc, frate! Alte experiențe, detalii? Am auzit ceva de aerisire la frâne cu pompa vacuum.
  2. Bună tuturor!! Vreau să vă întreb următoarele: 1. Deci, am pornit motorul (520d, e60, 2006) scos la liber și apăs pedala ambreiaj la maxim, în momentul în care este apăsată observ că crește turația motorului cu aprox 100 rotații iar când las încet pedala, turația începe să scadă, revenind la normal și aproape la sfârșitul cursei pedalei apare o vibrație care mă îngrijorează. * Un prieten mi-a spus că și el a avut simptomele acestea la mașina lui și mi-a zis că ar fi volanta și alte cele. Voi știți ceva, v-ați confruntat cu această problemă? Aici vă las video: 2. 520d, e60 fiind prima mea mașina, nu știu prea multe despre ea și o alta nedumerire ar fi sunetul de clinchet la motor după fiecare oprire a acestuia, timp de 2-3 minute care nu știu de unde rezultă și de la ce piesă a motorului. Este ceva normal sau? Aici vă las video cu sunetul produs: 3. O alta problema ar fi niște senzori apăruți la bord și mesajele din computer. Prefer să aflu informațiile de la oamenii care au avut aceste experiențe, decât să fac de capul meu. Aici vă atașez în ordine pozele: 1. https://postimg.org/image/ylpyibcdx/ 2. https://postimg.org/image/udv69kayd/ 3. https://postimg.org/image/fadlj7dyt/ 4. https://postimg.org/image/4c2c10pdh/ 5. https://postimg.org/image/rmbwiycfp/ 6. https://postimg.org/image/lzk4z7zat/ 4. Să mă facă cineva să înțeleg treaba cu distribuția pe lanț BMW. * Unii mi-au spus că distribuția se schimbă, alții că nu se schimbă, că doar cele până în 2005 nu se schimbă doar se verifică iar ce este după 2006 se schimbă deoarece rotița pe care circula lanțul ar fi făcut din teflon sau ceva aliaj mai moale, ceea ce mi se pare o tâmpenie. Cum stă treaba până la urmă? 5. Am citit și auzi difeeerite păreri în legătură cu verificarea uleiului din motor cu joja. Sunt oameni care spun că se verifică la rece, atunci când uleiul se așază complet în baia de ulei și sunt alții care spun conform informațiilor din cărțile mașinilor unde scrie că se verifică la cald după ce timp 10 minute mașină este staționată pe o suprafață dreaptă. La cald sau la rece? De ce? Vă mulțumesc pentru efort celor ce veți răspunde. Respect!
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.