Jump to content

ivanp

Members
  • Posts

    49
  • Joined

  • Last visited

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Timisoara
  • Interests
    moto

Contact Methods

  • Yahoo
    pilcs@yahoo.com

Previous Fields

  • Masina
    E83/n47

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

ivanp's Achievements

Newbie

Newbie (1/15)

  • Conversation Starter Rare
  • Week One Done
  • One Month Later
  • One Year In Rare

Recent Badges

3

Reputation

  1. Salut, Las asta aici, poate o ajuta pe cineva intr-o zi. In ultimul an, din ce in ce mai des am avut cele 2 erori de mai jos: 4933 DDE: Air system, air to EGR mass flow, plausibility 497D Pressure sensor, plausibility while afterrunning: Exhaust pressure before turbocharger not plausible with ambient pressure Motorul - N47 2010. DPF isi facea regenerare normal, masina tragea normal - doar imi stateau pe cap cele 2 erori pe care le tot gaseam din cand in cand, in ultima perioada din ce in ce mai des. Am inlocuit senzorii de presiune de dinainte de DPF si de la turbina - acelasi comportament. La un moment dat am banuit EGR ca este blocat - dar la toate testele din ista se misca usor. La miscare cu degetul - nu parea blocat si toata cursa era lina cu revenire brusca atunci cand ii dadeam drumul din pozitia de maxim deschis. Incepusem sa suspectez senszorul MAF dar revenind la valva EGR - am dat cu wd40 din abundenta, tinut in benzina o noapte - am remarcat ca cel putin o luna de zile nu a mai aparut eroarea si am inceput sa suspectez EGR ca are probleme. Am desfacut-o din nou, tinuta in diverse solutii de curatire - dar tot dadea eroare. Racitorul de gaze si traseul de bypass erau extrem de curate, doar un strat subtire de funingine. La un moment dat am zis ca asta e, i-o fi ajuns 180k km si am comandat alta valva EGR oem. De atunci s-au parcurs 2000km si nici urma de eroare. Inca un comportament ciudat al tensiunii pe baterie - scadea sub un anumit prag setat de mine pe o alarma care trimitea automat alerte cu diversi parametrii cand aparea o situatie monitorizata. De cand am inlocuit EGR-ul - nu am mai primit aceasta alerta. A fost ciudat ca la testele de ISTA si la inspectie vizuala totul parea ok dar de fapt sa nu fie. Poate ajuta pe cineva care isi bate capul cu aceleasi 2 erori. Numai bine, paul
  2. Salut, Ma poate ajuta cineva cu o sursa sigura de cablu kdcan? Eventual cineva care si-a comandat de acolo si imi poate recomanda sursa? Multumesc, Paul
  3. Salut, Poate ma puteti ajuta din experienta voastra - incerc sa instalez o alarma intr-un x3 2010 - si pentru conectarea alarmei am nevoie de +, -, si contact (IGN). Cel mai potrivit loc ar fi in portbagaj, in spatele panourilor laterale - de ex. la X3 unitatea dvd pt navigatie si modulul bluetooth sunt in partea stanga in spatele unui panou. Poate sunteti care ati trecut prin experienta asta si pot sa salvez timp cu cautarea cablurilor in care sa ma conectez. Multumesc, Paul
  4. Salut, Fir-ar ... chiar imi doream modificarea asta. Exista vre-o alta varianta pentru X3 pt afisat treapta de viteza? Multumesc, paul
  5. Daca gasesc pe cineva - te anunt. Eu nu i-am dat de cap cu neuronii proprii. Rescrierea de soft de pe alpina a mers dar cel putin la x3 nu a functionat afisajul. Cand mai prind timp - reiau la puricat setarile din modulul kmb ... poate mi-a scapat ceva si e doar o setare/valoare specifica pt afisaj treapta viteza. numai bine, paul
  6. Salut, Da, am incercat si cu buton in pozitia cealalta. Am incercat si cu un alt telefon. Pe mine cel mai tare m-a frapat ca nu apare nici la ei pe site printre modelele suportate ... merci, paul
  7. Pe E83 am incercat si nu vede VIN-ul - si nici in lista lor de modele suportate nu apare E83 -> https://www.xhpflashtool.com/en/ -> in partea de jos poti sa selectezi modelele suportate. La X3 apar doar 3.0d si 3.0sd ... Unii zic ca au facut update cu firmware de Alpina D3 si pe E83 si merge ... mai caut. stima, paul
  8. Da, pare ca face o multime de chestii softul. Din pacate nu merge cu E83. Numai bine, Paul
  9. Salut, Acum vad topicul acesta desi Alex mi l-a pus link pe alt topic deschis de mine prin aceeasi perioada de inceput de an. Eu incerc sa fac modifcarea pe un X3 E83 2010 cu 6HP19 (BMW part number 7591971), firmware existent - 7593314 si am incercat cu firmware-ul de pe Alpina - 7603531 dar da erori multe. O sa mai incerc in weekend cu un rescris de ncs-expert dupa update - poate se linistesc erorile. Nu am atat o problema legata de cum schimba acum cutia - poate un pic mai lenesa in D decat imi doresc - dar vreau sa stiu in ce treapta de viteza sunt. Tu ai aceeasi cutie? ZF 6HP19 cu motor N47D20? Ma bucur ca tie ti-a iesit modificarea. Numai bine, Paul
  10. Salut, Nu am reusit sa gasesc nimic pentru E83 - doar un rus care si-a facut modificarea pe E83. Ca sa completez postul initial pentru seria 3, se pare ca modificarea merge pentru: I have tested on my E91 320d dated 12/2009 and is certainly compatible with: - E90 LCI 320d (09 / 08-12 / 11) - E91 LCI 318d (09 / 08-02 / 10) - E91 LCI 320d (03 / 10-05 / 12) - E92 LCI 320d (03 / 10-05 / 13) you must have the EGS code equal to 7591971 si firmware-ul nou ce trebuie pus: 7603531 for N47 engines 7615835 for N54 / N55 engines Modificarea este reversibila (doar trebuie notat ce firmware aveti inainte de modificare). stima, paul
  11. Merci, i-am intalnit in cautarile mele, nu neaparat imi place idea - prea multa flexibilitate insa oricum bmw x3 e83 nu-i pe lista de compatibilitati. numai bine, paul
  12. Salut, N-am reusit azi sa ii da de cap - adica am reusit sa scriu versiunea 7603531 in loc de 7593314 pt bmw part number 7591971 dar nu comunica ok cu restul. Da tot felul de erori - o sa atasez lista de erori. Inca un detaliu - nu am reusit sa scriu cu cablu dcan (o sa atasez si erorile astea) doar cu icom. Intr-un final am rescris versiunea veche pana mai studiez problema. numai bine, paul alpina fw errors istad.pdf alpina fw errors istap.pdf dcan error.pdf
  13. Salut, A reusit cineva modificarea aceasta? Aici vad ca pt 6HP19Z merge ZB7603531 https://www.e90post.com/forums/showthread.php?t=873746 Ma intereseaza sa vad in D sau SD in ce treapta de viteza sunt. Ei mai zic ca cu softul de Alpina se fac trecerile mai line si mai rapide dintr-o treapta intr-alta. Pe de alta parte modificarea este reversibila si se poate reveni la softul initial. A testat cineva comportamentul? O sa incerc azi pe un BMW X3 E83 din 2010. Merci, Paul
  14. Salut, Cred ca am gasit raspunsul dupa ce am tot parcurs fisierul akmb. Mai trebuie modificat si: SIA_LITER_GRENZE pe care l-am bifat la - n47d20_aut_e83_sa984 Stiu ca modelul cu SA984 are intervalul de service la 15000. Sau as fi putut sa definesc un nou parametru cu valorea corespunzatoare dar am preferat asa. numai bine, paul
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.