Jump to content

maryus1975

Members
  • Posts

    42
  • Joined

  • Last visited

Previous Fields

  • Masina
    bmw116 i 1995 cmc 90 kw 122 cp 2009

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

maryus1975's Achievements

Newbie

Newbie (1/15)

2

Reputation

  1. La N43B20 principala problema e lantul de distributie,indiferent daca o cumperi din tara sau din Germania parerea mea e ca o vizita la reprezentanta si o citire a erorilor e obligatorie.
  2. bosch diagnose.pdfUpdate;intre timp motorul a fost desfacut si verificat ,nu s-a gasit span metalic si lagarele sunt in stare buna,se pare ca ceva span metalic a fost doar in baia de ulei si filtrele l-au oprit.Inainte de desfacerea motorului,care s-a facut la atelierul handlerului de la care am cumparat masina,am facut o citire de erori la Bosch,aveti idee ce ar putea fii de vina?in special pt. asta cu presiunea la ulei?
  3. Sper ca nu te referi la acel baiat mega narcisist care are impresia ca e cel putin Zeu. Nu mai stiu cum il cheama, dar e unul super agresiv si are impresia ca toate se invart in jurul lui. Din ce zici tu sa inteleg ca si-a deschis Basescu service?
  4. Ovy,e altceva cand ai luat-o din reprezentanta cu euro plus garantie ,si cand ai 80 tk fata de 160 tk,si cand faci servisarea la reprezentanta,desi daca zici ca-l schimbi la 10k uleiul ma gandesc ca o faci la serviceuri libere.parerea mea dupa ce am studiat destul de indelung piata din Germania este ca in cazul seria 1 si 3 raportul pret/calitate este mult -mult in dezavantajul clientului.parerea mea subiectiva .
  5. in primul rand si cea mai periculoasa e problema cu largirea lantului de distributie,apoi vine un amalgam de alte probleme:injectoarele,termostatele,senzorul de presiune ulei-chiar acum e in derulare o actiune de rechemare NEOFICIALA ,unde se incearca reactualizarea softului care e plin de bube,la multe nu s-a reusit actualizarea si s-a recomandat schimbarea calculatorului la motor,dar desi e vina 100% a BMW (cand motorul este foarte cald,si circuli pe distante lungi la turatii ridicate,cand reduci viteza,ca sa parchezi de exemplu,softul nu mai comanda suficienta presiune la pompa de ulei si risti sa distrugi motorul)ei nu preiau costurile.de asemeni la cele cu cutie manuala,in cazul unui stil de condus mai sportiv se pare ca exista un lagar coaxial,asa il traduc eu aproximativ,care din cauza frecarii se rascheteaza si da dauna la motor.Nu s-a rezolvat absolut nici o problema,cam la 80-90 tkm cad ca mustele aceste rebuturi de motoare,cu mare noroc apuci 150 tk.sincer,daca vrei BMW toti nemtii recomanda seria M si toti fug de motoarele cu 4 cilindrii .scuze daca din pct. de vedere tehnic exprimarea mea e lacunara,cam asta am inteles eu din forumurile germane din care recomand Motor-tallk si bmw-syndicat
  6. C a posesor de N43 ,care recent dupa multe alte probleme a fost diagnosticat cu span metralic in ulei si probabil si in motor(costa prea mult aici in Germania sa m-apuc sa desfac motorul sa fiu sigur),si dupa ce am citit kilometrii de topicuri germane despre acest nou esec al asa-zisei industrii auto nemtesti,te sfatuiesc sa cauti altceva,mai ales ca motorul asta cam dupa 150tk o da in cele mai grave boli.sa stii ca nu intamplator vanzarile bmw au intrat in declin,au starnit multa furie si printre nemti pt. bataia de joc de la motoarele N47 si N43,si nu e vorba cum zic fanii hardcore de fake news,crapa rebuturile astea pe rupte in real life
  7. La rabla mea 116i din 2009 154tk 122ps,benzinar ,N43,s-a gasit span metalic in baia de ulei la un recall.mesterul zice ca el este aproape sigur ca spanul ar fii deja in motor,si ca m-ar costa destul de scump sa probez asta.motorul toarce impecabil,erorile clasice cu presiunea de ulei static si termostatul harta apar destu de des.bineanteles,BMW are plina curtea de motoare noi pe care le da "ieftin",la vreo 10.000 de euro.Se poate face ceva?se poate spala motorul la un pret rezonabil si elimina astfel spanul?su astept sfarsitul inevitabil?nu am de gand sa dau teapa,desi as putea,sa vand masina ca fara probleme,cat as lua pe ea asa?are PDC spate,tempomat,scaune incalzite electric fata,aux,trapa ,volan reglabil cu comenzi,2 randuri de roti iarna vara,alea de vara Pirelli noi noute.multumesc de orice idee
  8. masina e totusi a mea,ma gandesc ca ar trebui ca BMW sa-mi furnizeze deandata si neconditionat aceste informatii,si nu sa platesc hackeri pt. asta
  9. O intrebare:am fost azi la reprezentanta si am cerut istoricul la masina ,mi s-a dat numai pt. Ulima intrare pe motiv ca cheia a fost stearsa la recall.este normal?nu ar trebui sa fie salvate in retea pe internet tiate intrarile in service-urile bmw?cum pot sa obtin istoricul,am o banuiala ca serviceheftul ar fii fals? Sent from my VIE-L09 using Tapatalk
  10. Si mai e o vorba mai noua,sa ai un BMW in zilele noastre e ca Hanuka la evrei-in fiecare zi o alta luminita ! :whistling:
  11. eu am fost langa Bremen,Delmenhorst,la Cllopenburg.Cel mai bine du-te la o reprezentanta,nu la un service independent,si cere sa-ti citeasca erorile si sa-ti dea protocolul la diagnoza.mie in 3000 de km mi s-a aprins de 3-4 ori martorul de presiune ulei,exact de fiecare data cand parcam sau trageam pe dreapta,pt. ca doar la turatii foarte mici nu comnda presiune calculatorul.sfatul meu e sa reduci cat mai mult circulatia cu masina pana nu are parte de o diagnoza la reprezentanta,desi sunt mai multe cauze care ar putea determina aprinderea mmartorului de presu=iune la ulei,cam toate duc la acelasi sfarsit tragic pt. motor.motorul,daca ai citit postarile patitilor,doar in cazul distributiei sarite de la punct da semnale de boala,in rest motorul se comporta normal,pana te lasa brusc cu motorul praf
  12. aceeasi probnlema pe un e81 cu motor n43 de 2l si 122 cp,cu carly bmw imi da sporadic eroarea cu cod 00301c,presiune ulei motor static.dupa ce m-am ingrozit si eu de variantele posibile gasite cu gogu,am dus masina la reprezentanta bmw (in gERMANIA)pt schimb ulei si masurare presiune,si binewanteles pt a rezolva cauza erorii.mentionez ca la fel ca in cazul tau,cu motorul incalzit dupa o repriza de forja cand parcam sau reduceam drastic viteza si deci si rotatiile,se aprindea sporadic lampa rosie,cateodata efectiv doar clipea ,fara sunet ,cred ca de multe ori nici n-am vazut-o.cei de la bmw au testat presiunea si pompa,au cautat duipa resturi de spamn sau din patina si a fost totul curat,dupa care au vrut sa faca update la soft si am fost instiintat ca problema e una de software,pt. majoritatea motoarelor `n43 s-a facut din aceasta cauza recall in service unde dupa caz s-a updatat softul sau s-a inlocuit complet calculatorul unde nu s-a putut updata,pt. ca problema e din fabricatie,si calculatorul nu comanda destula preiune in momentul cand motorul incalzit reduce turatiile,la relanti in special.pt. codul meu de motor nu s-a efectuat recall,si desi pe constatarea facuta de maistrul de la reprezentanta scrie clar ca cauza o reprezinta defectul din fabricatie,am fost informat ca data fiind vechimea masinii si nrul de km s-ar putea sa nu beneficiez de inlocuirea calculatorului pe bunavointa,costul la bmw fiind undeva la 1700 de euro.asa ca te sfatuiesc sa verifici daca s-a facut recall pe motorul tau la acest update,poate ai noroc si il faci mocca,asta daca nu ai chipat cumva motorul.eu inca astept raspunsul,desi mi se pare absolut penibil sa recvunosti ca defectul iti apartine dar sa nu vrei sa-l repari ca e masina cica veche
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.