BMWClub: maryus1975 - Viewing Profile - BMWClub

Jump to content

User Rating: -----

Group:
Members
Active Posts:
43 (0.11 per day)
Most Active In:
Probleme tehnice si rezolvari Seria 1 (17 posts)
Joined:
14-September 17
Profile Views:
857
Last Active:
User is offline Yesterday, 21:55
Currently:
Offline

My Information

Member Title:
Nou venit
Age:
Age Unknown
Birthday:
Birthday Unknown
Gender:
Not Telling Not Telling

Contact Information

E-mail:
Click here to e-mail me

Previous Fields

Masina:
bmw116 i 1995 cmc 90 kw 122 cp 2009

Posts I've Made

  1. In Topic: Recomandare E90 LCI

    29 August 2018 - 10:23

    La N43B20 principala problema e lantul de distributie,indiferent daca o cumperi din tara sau din Germania parerea mea e ca o vizita la reprezentanta si o citire a erorilor e obligatorie.
  2. In Topic: span metalic in baia de ulei

    08 March 2018 - 06:05

    Attached File  bosch diagnose.pdf (284.06K)
    Number of downloads: 9Update;intre timp motorul a fost desfacut si verificat ,nu s-a gasit span metalic si lagarele sunt in stare buna,se pare ca ceva span metalic a fost doar in baia de ulei si filtrele l-au oprit.Inainte de desfacerea motorului,care s-a facut la atelierul handlerului de la care am cumparat masina,am facut o citire de erori la Bosch,aveti idee ce ar putea fii de vina?in special pt. asta cu presiunea la ulei?
  3. In Topic: Recomandari distributie

    14 February 2018 - 20:39

    Sper ca nu te referi la acel baiat mega narcisist care are impresia ca e cel putin Zeu. Nu mai stiu cum il cheama, dar e unul super agresiv si are impresia ca toate se invart in jurul lui. :rolleyes:
    [/quote]
    Din ce zici tu sa inteleg ca si-a deschis Basescu service?
  4. In Topic: Sunt pe "vine" cu achizitionarea unui :

    09 February 2018 - 15:37

    Ovy,e altceva cand ai luat-o din reprezentanta cu euro plus garantie ,si cand ai 80 tk fata de 160 tk,si cand faci servisarea la reprezentanta,desi daca zici ca-l schimbi la 10k uleiul ma gandesc ca o faci la serviceuri libere.parerea mea dupa ce am studiat destul de indelung piata din Germania este ca in cazul seria 1 si 3 raportul pret/calitate este mult -mult in dezavantajul clientului.parerea mea subiectiva .
  5. In Topic: Sunt pe "vine" cu achizitionarea unui :

    09 February 2018 - 11:41

    in primul rand si cea mai periculoasa e problema cu largirea lantului de distributie,apoi vine un amalgam de alte probleme:injectoarele,termostatele,senzorul de presiune ulei-chiar acum e in derulare o actiune de rechemare NEOFICIALA ,unde se incearca reactualizarea softului care e plin de bube,la multe nu s-a reusit actualizarea si s-a recomandat schimbarea calculatorului la motor,dar desi e vina 100% a BMW (cand motorul este foarte cald,si circuli pe distante lungi la turatii ridicate,cand reduci viteza,ca sa parchezi de exemplu,softul nu mai comanda suficienta presiune la pompa de ulei si risti sa distrugi motorul)ei nu preiau costurile.de asemeni la cele cu cutie manuala,in cazul unui stil de condus mai sportiv se pare ca exista un lagar coaxial,asa il traduc eu aproximativ,care din cauza frecarii se rascheteaza si da dauna la motor.Nu s-a rezolvat absolut nici o problema,cam la 80-90 tkm cad ca mustele aceste rebuturi de motoare,cu mare noroc apuci 150 tk.sincer,daca vrei BMW toti nemtii recomanda seria M si toti fug de motoarele cu 4 cilindrii .scuze daca din pct. de vedere tehnic exprimarea mea e lacunara,cam asta am inteles eu din forumurile germane din care recomand Motor-tallk si bmw-syndicat

Friends

Comments

maryus1975 has no profile comments yet. Why not say hello?


www.bmwclub.ro trafic.ro